FM Group Multicolour Highlighter #p018 Precious Pink

multicoloured highlighter Precious Pink

Otkako sam prvi put probala make up FM Grupe zaljubila sam se u njihov cijeli asortiman make up-a. Naravno, odmah sam se opskrbila njihovim proizvodima, ali od svih mi je ipak najdraži ovaj proizvod – Multicolour Highlighter u nijansi Precious Pink.

Osim nijanse Precious Pink postoji i nijansa Golden Jewel, ali to si još nisam priuštila tako da o tome ne mogu pisati, ali nadam se da će uskoro i ta druga ljepota biti dio moje make up kolekcije.

multicoloured highlighter golden jewel

*nijansa Golden Jewel

Čim je stigao novi katalog za 2013. godinu odmah sam znala da moram naručiti i kupiti ovu leopardastu ljepotu Precious Pink. Par mjeseci sam čekala i razmišljala naručiti ga ili ne, ali na kraju je pobijedio onaj glasić u glavi ”Iva naruči već jednom to, što čekaš…” i tako je leopard došao k meni. Već skoro 3 mjeseca ga koristim i prezadovoljna sam.

Iva iPhone4 075-horz

*slikano u hladu

Highlighter dolazi u lijepoj crnoj kutijici sa ogledalom. Također, dolazi zaštićeno u kartonskoj kutijici.

photo 4 (1)-horz

Količina/težina: 8 g
Cijena: 80,00 kn

Iva iPhone4 066

Iva iPhone4 073

*slikano na suncu

Highlighter je predivne delikatne, svilenkaste struktureNe trusi se, a iznimno se lako uzima kistom, lako se nanosi i blendaSrednje je pigmentirano i daje učinak prirodnog osvjetljenja, vraćajući svjetlinu dosadnoj i umornoj koži. U sebi ima šljokica i baš to daje poseban izgled licu nakon nanošenja ovog highlightera.

Multicolour Highlighter je zapravo paleta s tri savršeno podudarne boje koje se uklope divno u svaki ten. Jako dugo ostaje na licu i može izdržati i ovo vrijeme užasnih vrućina. Pogodno je za isticanje jagodica i modeliranje oblika lica.

Osim toga, bogat je mineralima i elementima u tragovima, kao što su silicij, aluminij, željezo, magnezij, cink i kalcij. Njegova formula obogaćena vitaminom E štiti kožu od štetnih učinaka slobodnih radikala, te sadrži mineralne UV filtere.

Iva iPhone4 087
Iva iPhone4 092
Iva iPhone4 088*slikano iz bliza
(highlighter je korišten – zato ima tih nesavršenosti po sebi)

Na donjoj fotografiji možete vidjeti swatch ovog higlightera. Swatch je fotkan na danjem svijetlu.

Iva iPhone4 079-horz

*lijevo – naneseno, desno – izblendano

Iva iPhone4 082

*lijevo – izblendano, desno – naneseno

Ovaj highlighter ima moju definitivnu preporuku!

-> sadrži vitamin E, nije težak na licu, jako dugo izdrži na licu, podnosi ove nesnosne vrućine, ima ogledalce + cijena je stvarno pristupačna 🙂

Moja ocjena: 4.9/5

P.S. Vidjela sam da i brend Too Faced ima ovakvu sličnu ljepoticu u svom asortimanu. Usudila bih se reći da je sličnost stvarno ogromna (usporedba sa FM Group Multicolour Highlighterom u nijansi Golden Jewel).

Evo slikice njihove:

70108_1_*slika preuzeta s interneta

Sličnost je ogromna, a cijena Too Faced Pink Leopard Blushing Bronzera je $30.00, što znači više nego duplo skuplje od FM-ovog Multicolour Highlightera.

Zaključak – kada potrošim svog ‘FM leoparda’ definitivno ću ga ponovo kupiti. Kvaliteta je stvarno vrhunska, a cijena je i više nego super prihvatljiva.

xoxo,

iveee

Oglasi

4 thoughts on “FM Group Multicolour Highlighter #p018 Precious Pink

Komentiraj

