31 Day Nail Challenge – DAY 1 (red nails)

Odlučila sam se okušati u 31 DAY NAIL CHALLENGE-u, a za 1. dan izazova zadatak su CRVENI NOKTI.

Jučer (čitaj danas pošto je bilo 2 h ujutro) sam lakirala nokte i došla sam na ideju da napravim makove na prstenjaku.
Zapravo, ideja je došla uz pomoć jedne blogerice koja je napravila sličnu manikuru, samo što je ona napravila makove na svim noktima.

Znam da nisu svi nokti jednake duljine :(, tj. kažiprst je malo osakaćen. Naime, imao je malo težu nezgodicu nedavno pa se jadničak oporavlja, a meni je žao sve nokte samo zbog njega isto ‘osakatit’. Nadam se da će se uskoro oporavit da mi napokon svi nokti normalno izgledaju.
Sad sama sebe tješim da ne izgleda samo zbog njega toliko ružno (ovako nejednaki nokti), ali znam da baš nije najljepše za vidjeti, no dobro preživit ću. A isto se nadam da mi nećete uzeti za zlo to što je nejednako radi tog jednog jadnog nokta :P.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Flormar Supershine 45
  • Flormar 370
  • L’oreal Resist & Shine 501
  • Alessandro crni lak iz Crystal Punk seta
  • Golden Rose Rich Color 36
  • S-HE 393
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj (pripremite se na puno slikica):

*fotkano na umjetnom svjetlu bez blica

Iva iPhone4 137

Iva iPhone4 109

Iva iPhone4 128

Iva iPhone4 120

Iva iPhone4 106

Iva iPhone4 105

Iva iPhone4 133

Iva iPhone4 132

Iva iPhone4 104*jedna fotka s blicem

Iva iPhone4 136

Dan 1 – check! check-mark-hi

Sad idem smišljati nešto za Dan 2 (narančasti nokti) 😀

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

