31 Day Nail Challenge – DAY 2 (orange nails)

Dan 2narančasti nokti!

Ovaj zadatak mi se baš ne sviđa jer ne volim inače pretjerano narančastu boju ni na čemu, pa tako niti na noktima. Ipak, imam 4 laka u nijansama narančaste, pa sam odabrala jednog iz te svoje ‘prebogate’ kolekcije narančastih lakova. 😛

Pokušala sam smisliti nešto originalnije i zanimljivije, ali nema šanse, ne ide. I eto onda sam napravila ovo čudo koje ćete vidjeti ispod na slikicama. 🙂

Nije baš da narančasta prevladava, ali kaj sad. Prvo sam stavila bijeli lak, a onda sam s narančastim napravila ‘trokute’ na gornjem dijelu nokta.

Definitivno sam mogla urednije ovo napraviti/izvesti, no radila sam prostoručno, bez selotejpa/trakica, tako da je čak i okej ispalo.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Flormar 370
  • Essence colour&go 09 get the fever
  • Poshe top coat
  • kristalići s ebay-a

Rezultat je ovaj:

*fotkano na umjetnom svjetlu bez blica

Iva iPhone4 139

Iva iPhone4 140

Iva iPhone4 145

Iva iPhone4 150

Iva iPhone4 159

Iva iPhone4 166

Iva iPhone4 170

Iva iPhone4 173

Iva iPhone4 176

Iva iPhone4 180

Nokti u akciji 😛 :

(nije baš najbolja fotka – iPhone ipak nije svemoguć)

Iva iPhone4 175

To bi bilo to 🙂

Dan 2 – check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

