31 Day Nail Challenge – DAY 3 (yellow nails)

Dan 3 – žuti nokti!

U svojoj kolekciji lakova imam samo jedan žuti lak kojeg još nisam do sada niti jednom upotrijebila, pa je ovo bila idealna prilika da ga napokon otvorim i isprobam.

Zamislila sam kako želim da krajnji rezultat izgleda i uspjela sam napraviti točno to što sam htjela.

Ponovo sam (kao i za Dan 2) iskombinirala zadanu boju s bijelom bojom laka, jer mi se nekako čini da bi čisti žuti nokti, pogotovo ova nijansa žute koju imam, izgledalo pomalo smiješno i ružno. Ova kombinacija – žuto, crno i bijelo- mi se sviđa i mogu reći da mi je žao što ću ovu manikuru nositi samo dan ili dva.

U svakom slučaju, preko ljeta ću sigurno ili ponoviti ovakvu manikuru ili ću napraviti nešto slično.

Radila sam sve prostoručno jer mi se nije dalo rezuckati selotejp ili trakice, pa nije 100% najurednije, no mislim da je ispalo i više nego dobro.

A sad, da ne duljim…

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Flormar 370
  • S-HE 393
  • Alessandro crni lak iz Crystal Punk seta
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano na umjetnom svjetlu bez blica

Iva iPhone4 185

Iva iPhone4 186

Iva iPhone4 189

Iva iPhone4 190

Iva iPhone4 191

Iva iPhone4 192

Iva iPhone4 196

Iva iPhone4 198

Iva iPhone4 199

*jedna fotka s blicem

DSC_0577Dan 3– check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

