31 Day Nail Challenge – DAY 4 (green nails)

Dan 4 – zeleni nokti! Napredujem 😀

Prije par dana stigao mi je paketić s ebay-a sa Practice Round Wheel Polish Display-ićima, 10 komada i na svakom po 18 ‘noktića’. I to za samo US $2.59. 🙂 *happy*

Odmah sam nalakirala svoje lakove na displejiće i zapravo najviše lakova u mojoj kolekciji su zelembaći i rozi lakići. Nisam pojma imala dok ih nisam sve stavila na display. Ima ih od skroz svijetle nijanse do najtamnije.

Evo svi zelembaći:

photo 3 (2)

1) FM Group – N019 Fresh Mint
2) Catrice – 240 Sold Out For Ever
3) Golden Rose – 36
4) Catrice – 810 ACid/DC
5) Catrice – 340 Run Forest Run!
6)  S-HE – 314
7) Catrice – 600 After Eight
8) Illamasqua – Viridian
9) SGGM – 65
10) Essence – 151
11) Moment – Fluor 04

I tako, čim sam vidjela da je zadatak za Dan 4 – zeleni nokti odmah sam znala što ću napraviti.

Odabrala sam 3 zelena laka, jedan crvenkasti i jedan tamno ljubičasti sa šljokicama (sva sreća ne vidi se na noktima da je u pitanu ljubičasti lak :P) i krenula sam lakirati.
Željela sam napraviti LUBENICE i nisam odmah znala kako krenuti, no čim sam nalakirala prvi nokat sve je lijepo krenulo.
Za ovu manikuru mi je trebalo sve ukupno 10 minuta, tako da stvarno ne treba puno vremena za ovakve crtkarije kako neki misle (npr. moja mama :/). U 10 minuta sam nalakirala i nacrtala sve što sam htjela i onda sušenje – i gotovo!

Jeeeeej…uspjela sam napraviti točno onako kako sam zamislila da lubenice trebaju izgledati. 🙂
Samo mi je žao što nemam neki super fotić (nadam se da će se to uskoro promijeniti) i što mi nokti nisu ne znam kak fotogenični, pa fotke nisu baš neke.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Catrice 340 Run Forest Run!
  • S-HE 314
  • FM Group N019 Fresh Mint
  • L’oreal 208 So Chic Pink
  • S-HE 434
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano vani

Iva iPhone4 211

*fotkano na umjetnom svjetlu bez blica

Iva iPhone4 253

Iva iPhone4 225

Iva iPhone4 237

Iva iPhone4 238

Iva iPhone4 240

Iva iPhone4 249

Iva iPhone4 250

Iva iPhone4 252

*fotkano na umjetnom svjetlu s blicem (majica mi je zakon :/)

Iva iPhone4 267

Dan 4– check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

