31 Day Nail Challenge – DAY 5 (blue nails)

Dan 5 – plavi nokti! 

Dan za plave noktiće! Prva ideja mi je bila napraviti manikuru koja bi predstavljala more i valove, ali pošto mi je seka uzela jedan (najdraži) plavac sa sobom na more onda sam odlučila napraviti nešto drugo, nešto ipak malo jednostavnije.

U zadnje vrijeme baš volim rozu boju pa sam htjela iskombinirati plave lakove s rozima. Ipak, na kraju sam se sjetila da imam kristaliće svih živih boja pa sam ih morala iskoristiti za ovu manikuru.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Maybelline mini Colorama 96 Party Blue
  • Flormar 433
  • Poshe top coat
  • kristalići s ebay-a

Rezultat je ovaj:

*fotkano na suncu

Iva iPhone4 012

Iva iPhone4 010

*fotkano u hladu

Iva iPhone4 026

Iva iPhone4 020

Iva iPhone4 018

Iva iPhone4 016

Iva iPhone4 015

Iva iPhone4 037

Iva iPhone4 035

*fotkano s blicem

Iva iPhone4 039

Iva iPhone4 031

Iva iPhone4 032

Dan 5– check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

