31 Day Nail Challenge – DAY 6 (violet nails)

Dan 6– ljubičasti nokti! 

Ljubičasta mi je inače jedna od najdražih boja i najradije bih samo nalakirala nokte u ljubičasto i ostavila ih tako. Ljubičasti nokti su mi sami po sebi jako lijepi. 🙂

Ali, to onda nebi bilo zanimljivo pa sam morala dodati neke kerefeke da ne bude prazno. Nisam htjela da bude prenapadno pa sam samo dodala malo bijelih ‘suzica’ i točkica i na svaki nokat po jedan kristalić (ebay).

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • FM Group N013  Lavender Field
  • Flormar 370
  • Poshe top coat
  • kristalići s ebay-a

Rezultat je ovaj:

*fotkano na suncu

Iva iPhone4 028

Iva iPhone4 025

*fotkano u hladu

Iva iPhone4 014

Iva iPhone4 003

Iva iPhone4 005

Iva iPhone4 011

*fotkano s blicem

Iva iPhone4 031

Iva iPhone4 032

Iva iPhone4 037

Dan 6– check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

