31 Day Nail Challenge – DAY 7 (black & white nails)

Dan 7– crno i bijelo! 

Neko vrijeme mi je crna bila najdraža boja i nosila sam jedino crnu odjeću, crni lak za nokte…jednom riječju – katastrofa! Sada mi je nezamislivo hodati samo u crnom ili bijelom (ili kombinacija), sada sam kao mali klaun – uvijek mora biti neke lude boje na meni, ako ne i više ludih boja.

Ne sjećam se kada sam zadnji put na nokte nalakirala samo crnu ili samo bijelu boju, uvijek je to ili jednobojno ali ludo ili više ludih boja skupa.

Uglavnom, ovaj zadatak mi se nije baš previše svidio, no dobro.

Odlučila sam napraviti crno-bijele puzzle :/ koje mi nisu baš najbolje uspjele. No, kako sam ih prvi puta sad radila ispalo je čak solidno.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Alessandro crni lak iz Crystal Punk seta
  • Flormar 370
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano na suncu

Iva iPhone4 560

Iva iPhone4 563

Iva iPhone4 568

Iva iPhone4 555

Iva iPhone4 557

*fotkano u hladu

Iva iPhone4 583

Iva iPhone4 588

Iva iPhone4 591

*fotkano s blicem

Iva iPhone4 547

Iva iPhone4 552

Dan 7– check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

2 thoughts on “31 Day Nail Challenge – DAY 7 (black & white nails)

Komentiraj

