New in #1 (dekorativa)

Nakupilo se dosta doga tokom 6. mjeseca (vjerujem da moj novčanik baš nije previše sretan radi toga) pa sam odlučila napisati svoj prvi New in post.

Na skoro svakom blogu ovog tipa sam viđala ovakve posteve pa evo zašto da i ja ne probam. 🙂

Većinu stvari sam kupila za more (koje jedva čekam!) tako da je taj trošak ajmo reći opravdan :P, a ostalo nešto sebi za gušt a ne nešto čisto ovako da isprobam nešto novo.

Dakle..ajmo..

Danas ću napisati post samo za dekorativu jer je ima stvarno dosta, a sutra za preparativu.

Dekorativa

Iva iPhone4 630!

1) Real Techniques kistovi by Samantha Chapman Core Collection kit – Set od 4 kista/četke: Buffing brushcontour brush, pointed foundation brush detailer brush. Četke su napravljene su od sintetičkih vlakana, a drške su napravljene od aluminija metalik narančaste boje i čvrste gume. Na svakoj četki piše za što služi, što je meni odlično jer inače nisam neki maher za šminkanje i nemam pojma koja četka čemu služi. Sad ću napokon znati koja četka je za što. 😛 Nisam ih još isprobala, ali sigurna sam da će mi se svidjeti kad ih operem i počnem koristiti.
Kupila sam ga preko iHerb stranice za 96,00 kn.

2) FM Group Mineralno rumenilo – Odabrala sam nijansu Koral (postoji još nijansa Dodir sunca, no za moju kožu je pretamna). Rumenilo se temelji na mikroskopskim mineralima i daje prirodno rumeni izgled. Nema šljokica niti nikakvog sjaja, rumenilo je skroz mat. Ovo mi je već drugo pakiranje ovog rumenila jer sam stvarno prezadovoljna s njim. Cijena je 58,00 kn za 8 g.

3) FM Group Zapečeno rumenilo – Odabrala sam nijansu Blještavost ruža (postoje još 3 nijanse) jer je skroz ljetna nijansa. Ima visoku gustoću mikroskopskih bisernih čestica (90%) i upravo zbog toga omogućava izvanredan sjaj na licu. Znači, ima šljokica u sebi i to puno. Sviđa mi se to što se može koristiti i mokro i suho, doduše još ga nisam isprobala koristiti mokro, ali možda će nekome to biti bolje nego koristiti ga ovako suho. Licu daje stvarno jedan lijepi sjaj. Cijena je 78,00 kn za 1,4 g.

4) Misslyn highlighter i shimmer – Ove dvije ljepote sam pronašla na sale-u jedne beauty blogerice tako da sam ih upecala po stvarno super cijeni (20 kn x 2). Iskreno, više sam ih kupila zbog toga što su mi predivni nego zato što mi trebaju. Volim sve što na sebi ima uzorak sidra jer me podsjeća na more, a isto tako volim paune jer su tako predivni. Tko bi rekao da priroda može stvroriti nešto tako lijepo.
Lijevo je highlighter iz Misslyn In The Navy kolekcije. Vidi se da highlighter nije ni taknut, a mislim da će mi ga biti žao uopće početi koristiti. Šteta mi je uništiti tako lijep proizvod. Desno je shimmer iz Misslyn Peacock kolekcije. Pravi brončani shimmer, neizostavan za ljeto.Proizvodi su dosta veliki, svaki ima 8 g.

5) Essence Miami roller girl rumenilo 01 dates on skates – Rumenilo je zapravo ‘sastavljeno’ od više boja, ja bih rekla da je to nekakav ombre. Ima raspon boja od narančaste do roze. Tekstura mu je savršena baršunasta, ne trusi se i lako se uzima kistom bez da se ‘diže prašina oko rumenila’, ako me razumijete (da, objašnjavanje mi je ‘jača’ strana). 😛
Kupila sam ga u DM-u za 24,90 kn.

6) Sierra Bees, Organic Pomegranate Beeswax Lip Balm with Vitamin E – Ovu mazalicu sam dobila uz Real Techniques četke sa iHerb-a. Još ju nisam isprobala, ali nosim ju sa sobom na more. Inače je cijena $1.95 za 4,25 g.

7) H&M Lip Balm – Ova dva lip balma sam kupila u Poljskoj u njihovom H&M-u jer (naravno!) toga kod nas nema. Uzela sam 2 mirisa – yummy candy i raspberry sugar. Oba lip balma su perfektna, i miris i tekstura i sama kutijica koja je jako praktična. Čini mi se da su bili nešto manje 2 eura svaki.

8) L.A.Girl ruž za usne – Uzela sam ruž u nijansi LC540 Last Night, žarko roza nijansa. Nisam ga još koristila jer nosim aparatić za zube pa bi bilo malo smiješno kad bi mi se preslikao ruž na bravice :P, za 2 mjeseca ode aparatić papa i onda je ovaj ruž na redu. Inače, cijena je bila čini mi se 29,90 kn za 3,5 g.

9) Golden Rose Multicolor Diamonds Lipgloss – Između silnih nijansi odabrala sam nijansu 10, roza sa puno puno šljokica. Na usnama nije toliko jako roza kao što izgleda u pakiranju. Prezadovoljna sam s ovim sjajilom i mislim da ću ga jako često koristiti ovo ljeto. Cijena je bila 35,00 kn za 7,5 g.

10) Golden Rose ruževi za usne – Stajala sam pred štandom sigurno pola sata i na kraju odabrala 3 nijanse : 253, 127 i 98. Prezadovoljna sam ovim ruževima, boje su savršene, tekstura, miris, osjećaj na usnama, postojanost…ma sve. Cijena im je 25,00 kn po komadu za 4,2 g.

11) Poshe – Kako je bila akcija ovih lakova na Franeli, uzela sam si 2 top coata i 1 base coat. Base coat je tipičan base coat i nema se previše to ga za reći, a top coat mi je otkriće. Često cure govore kako im zamulja nail art, no meni nije do sada niti jednom ništa zamuljao. Cijena je bila 29,90 kn po komadu za 15 ml.

12) Alessandro lak za nokte – Alessandro Ice Cream Bar Scented Nail Polish u nijansi Vanilla-Milk. Ovu divotu sam pronašla u Mulleru neki dan i morala sam ju uzeti. Boja je savršena, tekstura savršena, četkica, mazanje, sušenje…ma sve..sjedi 5! Lak Toliko sam se zaljubila u ovaj lak dam sam odmah isti dan otišla po još jedan da se ne proda jer je ostalo još samo 2 bočice. Pošto je ostalo još samo par bočica ovog laka cijena je skoro 4x snižena. Inače je cijena ovim lakovima bila 77,00 kn, a sada je cijena 20,00 kn za 10 ml. Naravno sam sam odmah kupila 2 komada. 🙂

13) Moment lakovi za nokte – Ova 2 laka su iz Offertissime. Odabrala sam jedan lak iz pastelne kolekcije i jedan iz fluorescentne kolekcije. Lijevi lak je u nijansi naranja pastel, predivna pastelna narančasta boja, dosta je rijedak pa treba namazati barem 3 sloja, ali na kraju se isplati jer je boja predivna. Desni lak je u nijansi Fluor 04, neonska/fluorescentna zelena boja, također dosta rijedak i treba 3 sloja da bi se dobila lijepa boja. Cijena im je bila 9,00 kn po komadu za 10 ml.

14) Eveline lakovi za nokte – Prvi put sam neki dan vidjela u mom Kozmu ove lakove i odmah sam odabrala 2 nijanse. Roza je nijansa 802, a plava je nijansa 811. Upikiral sam još par nijansi, ali one će malo pričekati. Lagano se mažu i brzo se suše, teksura je 4/5 i treba 2 sloja da se dobije lijepa boja. Cijena im je 9,90 kn po komadu za 5 ml.

15) Rimmel lak za nokte – Slučajno sam otkrila Rimmel Salon Pro by Kate Nail Polish kolekciju. Najviše mi se svidjela nijansa 317 Hip Hop pa sam si ju uzela. Lijepa narančasto-crveno-koraljna nijansa, taman sad za ljeto. Četkica, tekstura, mazanje, sušenje – sve savršeno. Ima još puno lijepih nijansi, ali nisu ništa posebno. Kupila sam ga u Nami i cijena je bila 34,90 kn za 12 ml.

16) L.A.Girl lak za nokte – Također ulov iz Name. Od silnih nijansi najviše mi se dopala nijansa NL425 Hyper. Žarka roza predivna boja. Već sam par puta lakirala nokte ovim lakom i svaki put mu se iznova divim. Cijena je bila 29,90 kn za 14 ml.

17) S-HE lak za nokte – Ovaj lak sam kupila jer sam htjela neki tamno zeleni lak bez ikakvih šljokica. Nijansa je 314 i boja je predivna, no tekstura laka mi je malo čudna i dugo se suši. Naime, lak je dosta gust i puno previše laka se primi na četkicu i tako ga je nemoguće namazati. Kupila sam ga u DM-u i mislim da je cijena bila 19,00 kn (nisam 100% sigurna) za 10 ml.

18) Golden Rose lakovi – Lakovi za nokte u nijansama 36, 91 i 92. Obožavam ove lakove, što zbog boja što zbog teksture i laganog mazanja. Cijena za nijansu 36 je 20,00 kn za 10,5 ml, a za nijanse 91 i 92 cijena je 15,00 kn za 11 ml.

I eto ga, to je to što se tiče dekorative.

Sutra ću napisati nastavak, tj. post posvećen preparativi. 😀

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

