31 Day Nail Challenge – DAY 8 (metallic nails)

Dan 8– metalik nokti! 

Evo mene polako ali sigurno stigla sam do osmog dana 🙂 *cerekamsekobudala*

Ovaj zadatak mi je bio katastrofa! Em što nemam baš neki izbor metallic lakova (možda ih imam sve skupa 3, ali ni u to nisam sigurna) u svojoj kolekciji, em uopće ne volim takve lakove i nisam nikad (koliko se sjećam) nalakirala nokte u neku metallic boju, em nisam imala nikakvu ideju što dalje kad nalakiram ‘metalac’ na nokte.

Na kraju sam i dobila neko čudo, nije ništa previše originalno i domišljato, no može proći.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Essence nail art magnetics 01 miracle shine!
  • Moment Fluor 04
  • Flormar 370 (ispod Moment laka)
  • Alessandro crni lak iz Crystal Punk seta
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano na suncu

Iva iPhone4 062

Iva iPhone4 059

*fotkano u hladu

Iva iPhone4 054

Iva iPhone4 051

*fotkano na umjetnom svjetlu

Iva iPhone4 005

Iva iPhone4 002

Iva iPhone4 045

Iva iPhone4 026

Iva iPhone4 011

*fotkano s blicem

Iva iPhone4 017

Iva iPhone4 018

Dan 8– check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

