New in #2 (preparativa)

Jučer sam napisala post o novostima što se dekorative tiče, a danas je na redu preparativa. 🙂

Da ne duljim bezveze…idemo…

Preparativa

Iva iPhone4 627!

1) L’Occitane Otkrivajući set iris i anđelika – Set se sastoji od 4 L’Occitane mini proizvoda: esencija za besprijekornu put (7 ml), pjenušavi gel za čišćenje lica (50 ml), hidratantni tonik za lice (50 ml), hidratantna krema za lice (15 ml). Sve to dolazi u preslatkoj maloj bijeloj toaletnoj torbici. Set koristim već skoro 2 tjedna i lagano je pri kraju, no moram reći da sam prezadovoljna i da mi lice stvarno super izgleda otkako sam počela koristiti ove proizvode iz seta. Ovime sam se počastila u Avenue Mallu, cijena je bila 115,00 kn (više nema ovog seta za kupiti!)

2) Fruttini Cranberry Chocolate mini body butter – Ova stvarčica mi je jako draga i obožavam se mazuckati s njom. Ima predivan miris čokolade. Stvarno je dosta čvrste teksture i nema šanse da se ‘izlije’ ako se ne drži ravno, no unatoč čvrstoći lagano se razmazuje jer kad dođe u doticaj s toplim tijelom odmah se lijepo rastapa i upija. Za ovo je ‘kriv’ Muller, cijena je bila 7,90 kn za 50 ml.

3) Aveo losion za tijelo Kokos – Predivan miris kokosa, predivna tekstura, onako je malo rijeđi tako da se jako lagano razmazuje i dosta se brzo upija. Ne ostaje masna koža nakon njega. Miris se dosta dugo zadržava na koži (njammmm) i to mi je super. Također iz Mullera, cijena je bila čini mi se nepunih 9 kn.

4) Eveline Slim Extreme 3D Thermo Active Serum – Ovo sam kupila jer se nadam (vjerojatno uzaludno) da će mi pomoći da se riješim viškova. 😛 Sva sreća stvarno ih nemam puno pa bi uz rolanje i bicikliranje, uz malu pomoć ovog Eveline čuda, ti viškovi trebali ispariti. Super je to što serum preeeedivno miriši. Kupila sam ga u DM-u za cca 35 kn (250 ml).

5) Avon senses Citrus Burst gel za tuširanje – 500 ml predivnog gela za tuširanje 🙂 i’m in love… Savršeno miriši i miris ostaje na koži nakon tuširanja. Kroz dvije Avonove kampanje (kataloga, ili kako se to već kaže) sam ga gledala i mislila ‘kupiti’ ili ‘ne kupiti’ i naravno da je na kraju prevagnulo ‘kupiti’. Na kraju mi ga je mama od dragog poklonila. ❤

6) Balea young gelovi za tuširanje – Kada sam ovo vidjela u DM-u morala sam uzeti barem dva komada. Odabrala sam Hutten-zauber i Peachy Rose. Miris – nešto savršeno. Prefino! Još ih nisam isprobala tako da ne znam kakvi su kod tuširanja, ali sigurna sam da će biti super. Cijena svakog je bila cca 9 kn za 250 ml.

7) Schauma šampon i regenerator – Bila je akcija u DM-u ako kupiš šampon regenerator je gratis pa sam iskoristila akciju (šampona uvijek treba jel tak…). Nisam ih još isprobala, ali piše da je za slabu, tanku i beživotnu kosu. Moja kosa je takva nekakva pa se nadam da će šampon biti okej. Sve skupa sam platila cca 13 kn.

8) Balea Trend it up Spray-on Trocken Shampoo – Prvi šampon za suho pranje kose koji sam u životu kupila. Ne bih ga nikada ni kupila da nisam nedavno na jednom blogu pročitala recenziju blogerice koja je prezadovoljna ovim ‘šamponom’. Nadam se da će i meni biti super. Cijena je bila cca 22 kn za 200 ml.

9) Balea antibakterijski gel za ruke – Bez ovoga ne mogu živjeti. Svako malo ili perem ruke ili stavljam ovo čudo. Znam da baš i nisam normalna ali kaj mogu. Cijena je 17,90 kn za 300 ml.

10) Clearasil gel za pranje lica – Bilo je više vrsta za biranje, no odabrala sam gel sa jagodom (?). Nisam još isprobala pa nemam pojma jel miriši po jagodi ili kakve veze ima jagoda s ovim. Nadam se da će mi biti dobar, furam ga na more sa sobom pa ću vidjeti jel valja. Pronašla sam ga u Mulleru, cijena je bila 39,90 kn za 150 ml.

11) CV CadeaVera maska za lice – Gornji dio je Pre-Party Mask, a donji dio je After-Party Mask. Ne znam u čemu je razlika, no kad isprobam vjerojatno ću skužiti. Cijena je bila 5,90 kn za 2×7,5 ml.

12) Eveline BB Cream – Već dugo koristim CC kremu FM Grupe koja mi je savršena, no htjela sam sad za ljeto ipak malo laganiju kremicu koja ipak malo prekrije nedostatke pa sam odlučila pronaći neku BB kremu. Na ovu sam naletila u Mulleru sasvim slučajno (nisam niti znala da Eveline ima BB kreme hihi) i uzela sam svjetliju nijansu (jer sam sirek :() i super mi je kremica. Mislim da je bila cca 35 kn (nisam sigurna) za 50 ml.

13) Balea i Cadeavera kreme za stopala – Nisam probala ni jednu od njih još tako da ne znam valjaju li, no pretpostavljam da su okej jer nema što biti loše kod kreme za stopala. Baleu sam kupila u DM-u po cijeni od 9,90 kn za 100 ml, a malu žutu Cadeavera kremicu sam dobila uz neku rašpicu.

14) Afrodita krema za ruke i nokte anti-age – Najbolja krema za ruke ikad! Obožavam ju i koristim ju već stvarno dugo. Ima miris mog najdražeg grožđa – Izabela <3. Ne znam što bi drugo rekla osim toga da je krema savršena. Mislim da joj je cijena u DM-u oko 13 kn za 75 ml.

15) Elmex i Aronal – Otkako nosim aparatić ovo su mi najbolje paste za zube i ne odvajam se od njih, vjerna sam im već 2 i pol godine i mislim da će tako ostati i nakon što skinem aparatić. Cijena jedne paste je bila cca 18 kn za 75 ml, a Elmex vodicu sam dobila gratis (jeeej).

16) Essence PS purifying nose strips – Prvi put da sam kupila flastere protiv mitesera za nos. Isprobala sam jednom i nisam baš vidjela nekakvu pomjenu nakon tog flastera, no dobro. Lako moguće da sam nešto krivo napravila ili krivo stavila ili nešto treće. Pronašla sam ih u Mulleru, cijena je 14, 90 kn za 3 komada.

17) Dipterol stick protiv komaraca – Mama se sjetila kupiti mi jer zna da bi ja sigurno zaboravila na to iako idem na more i komaraca će biti ful puno.

18) Disney baby puder – Baš sam kao malo dijete, sve što ima na sebi neke slikice mene privuče. Puder Winni Pooh sa ekstraktima žitarica i biljnim ekstraktima. To mi je mama kupila kad je vidjela kako se veselim ispred police sa dječjim stvarima u Kozmu. 😛 Ahh

Eto, to je to!

Kupila sam još par stvarčica nevezanih za kozmetiku, no to ću vam možda pokazati u nekom drugom postu. 😉

xoxo

iveee

 

Oglasi

Komentiraj

