31 Day Nail Challenge – DAY 9 (rainbow nails)

Dan 9– dugini nokti! 

Kada je zadatak napraviti dugu na noktima obično svi rade šarene prugice, no meni je to postalo predosadno pa sam odlučila napraviti nešto malo drugačije.

Nedavno sam napravila svoj prvi ‘ruffian’ i svidjelo mi se kako to ispadne pa sam sada to ponovila samo sa 10 različitih boja.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Alessandro Ice Cream Bar Vanilla-Milk
  • Alessandro Ice Cream Bar Mango-Papaya
  • L.A.Girl NL425 Hyper
  • Catrice 340 Run Forest Run!
  • FM Group Fresh Mint
  • FM Group Lavender Field
  • Eveline minimax 811
  • Eveline minimax 802
  • Flormar 432
  • Rimmel 317 Hip Hop
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano na suncu

Iva iPhone4 020

Iva iPhone4 010

Iva iPhone4 014

Iva iPhone4 008

*fotkano u hladu

Iva iPhone4 035

Iva iPhone4 051

Iva iPhone4 043

Iva iPhone4 028

Iva iPhone4 022

Dan 9– check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

