31 Day Nail Challenge – DAY 10 (gradient nails)

Dan 10– gradient nokti! 

Stigla sam do kraja prve trećine challengea jeeeeej 🙂

Uglavnom, pošto vrlo vrlo skoro idem na more odlučila sam napraviti jedan morski gradient. Jednostavno bijelo + plavo bez puno filozofije.
Naravno, nebi ja bila ja kada ne bi bilo još nešto osim običnog gradienta pa sam dodala dvije roze ribice neka ‘plivaju’ u mom ‘moru’.

Btw ovo je moj prvi gradient ikad!

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Flormar 370
  • L’Oreal 602 Perle De Jade
  • Eveline minimax 811
  • Catrice 270 It Blue My Mind!
  • Golden Rose 92
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano s blicem
(haha vidi se na fotki da još nisam nalakirala desnu ruku 😛
i vidi se moja ‘famozna’ pidžama pa molim zanemarite to :/)

DSC_0595

DSC_0598

Iva iPhone4 537

Iva iPhone4 540

*fotkano na umjetnom svjetlu bez blica

Iva iPhone4 517

Iva iPhone4 530

Iva iPhone4 543

Iva iPhone4 547

Iva iPhone4 554

Dan 10– check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

2 thoughts on “31 Day Nail Challenge – DAY 10 (gradient nails)

Komentiraj

