31 Day Nail Challenge – DAY 12 (stripes)

Dan 12– prugasti nokti! 

Pošto sam na moru i nemam baš puno vremena za lakiranje noktića nastala je ova skroz jednostavna manikura. Stalno sam negdje vani, ili izlet ili kupanje ili šetnja…ili nešto četvrto.

Na brzinu sam napravila ovu manikuricu čisto da ispunim zadatak za Dan 12 i da mi nokti nisu ‘prazni’.

Opet sam radila crte prostoručno tako da definitivno nisu savršene, no dobro. 🙂

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Eveline miniMAX 802
  • Essence nail art freestyle & tip painter 13 marry berry
  • Essence tip painter nagelspitzen-weiss
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano s blicem

IMG_7073

IMG_7062

IMG_7075

IMG_7057

*fotkano na umjetnom svjetlu bez blica

IMG_7064

IMG_7067

Dan 12– check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

