31 Day Nail Challenge – DAY 15 (delicate print)

Dan 15– delicate print! 

Za ovaj zadatak sam pokušala napraviti nešto s pečatima, no kako je puuuno prevruće nikako nisam uspjela realizirati tu svoju ideju. 😦

Ali, nema veze… Uzela sam tanki kistić za crtanje i išla crtati po noktima *jeeeeej* što mi je još draže od pečatiranja.
Ne znam koliko sam bila uspjpešna u crtkaranju, ali evo pa vi procijenite. 🙂

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Alessandro Ice Cream Bar Vanilla-Milk
  • Essence nail art freestyle & tip painter 13 marry berry
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano s blicem

DSC_0602

DSC_0605

Iva iPhone4 573

*fotkano na umjetnom svjetlu bez blica

Iva iPhone4 565

Iva iPhone4 558

Iva iPhone4 569

Dan 15– check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

