31 Day Nail Challenge – DAY 16 (tribal print)

Dan 16– tribal print! 

Ovo mi je prvi put da sam radila tribal uzorak i mislim da mi je skroz solidno ispalo. 🙂

Radila sam ipak malo jednostavniji tribal jer za one prave kompliciranije nisam imala vremena, ali ovako mi je čak i ljepše.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Alessandro crni lak iz Crystal Punk seta
  • Essence nail art twins 06 Bella
  • Catrice 910 Oh My Goldness!
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano s blicem

DSC_0607

Iva iPhone4 526

Iva iPhone4 532

*fotkano na umjetnom svjetlu bez blica

Iva iPhone4 520

Iva iPhone4 522

Iva iPhone4 511

Dan 16– check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

