This or That…

Iako mi je strašno žao što je prva tura odlaska na more završila i što sam se vratila doma, s druge strane mi je drago jer sada mogu pisati postiće redovito.

Dva tjedna mora su mi prebrzo prošla 😦 evo jedna morske slikica…da i sama sebe malo podsjetim kako mi je super bilo.

Iva iPhone4 007

A sada da ne pišem bezveze prelazim na ono o čemu ovaj post treba biti. 🙂

Vidjela sam na blogu kojeg pratim (http://lemakeupfreak.blogspot.com/) jedan This or That post i ful mi se svidjela ideja – ovo ili ono? Od dvije ponuđene stvari biram ono što mi je draže..

Pa da krenem…

Pitanja:

MAKE-UP

Blush or Bronzer? (Rumenilo ili bronzer?)

  • Rumenilo definitivno! Bronzere jako jako rijetko koristim jer hmm iskreno ne znam baš najbolje baratati s njima, pa svaki put kad stavim bronzer sama sebi smiješno izgledam i nakon 5 minuta skinem šminku jer mi se ne sviđa. S rumenilom recimo ne mogu fulati i mislim da ga znam lijepo staviti na obraze da to izgleda lijepo i prirodno (kolko tolko jel..).
Lipgloss or Lipstick? (Sjajilo ili ruž?)
  • U većini slučajeva koristim sjajila, tako da između sjajila i ruža biram sjajilo. Iako, otkako sam otkrila Golden Rose morašskupitsve ruževe čini mi se da ću se polako prebaciti na ruževe i da će sjajila otići u zaborav.
Eye Liner or Mascara? (Tuš za oči ili maskara?)
  • Ovo je lagano – maskara. Tuš za oči uopće ne koristim tako da se ovdje nisam imala što premišljati. Maskaru stavim uvijek kad idem negdje, često ne stavim ništa osim maskare i malo sjajila i to mi je čisto dovoljno šminkice za po danu.
Foundation or Concealer? (Tekući puder ili korektor?)
  • Korektor uopće ne koristim tako da biram tekući puder. Iako trenutno ne koristim ni njega nego BB i CC kremice i one su mi čisto dovoljne sada preko ljeta kad ne želim imati previše toga na licu.

Neutral or Color eyeshadow? (Neutralna ili jarka boja sjenila?)

  • Definitivno neutralno sjenilo. Jarke boje em ne znam lijepo nanijeti em mislim da mi uopće ne stoje em s jarkim bojama na očima sama sebi izgledam kao klaun.
 Pressed or Loose eyeshadow? ( Kompaktno ili sjenilo u prahu?)
  • Kompaktno. Nemam niti jedno sjenilo u prahu tako da ni ne znam kakvi su.

Brushes or Sponges? (Kistovi ili spužvice?)

  • Kratko i jasno – kistovi. Spužvice mi smrde i ne volim ih nikako.
 

NOKTI

 
OPI or China Glaze?
  • Nisam još probala ni OPI ni CG tako da ništa. Nadam se da će se barem jedan OPIć i CG pridružiti mojoj kolekciji lakića.

Long or Short? (Dugački ili kratki?)

  • Preko zime duži, a preko ljeta kraći (kamenčići na plaži aghrrr). Sretnica sam jer imam stvarno čvrste nokte i čak i kad su skroz kratki izgledaju kao da su dugi. 🙂

Acrylic or Natural? (Akrilni ili prirodni?)

  • Prirodni 100%. Nikad nisam imala nikakve umjetne nokte i ne namjeravam ih nikada stavljati. Pošto imam čvrste i zdrave nokte ne želim da se unište zbog nekakvih gelova ili trajnih lakova ili što već sve postoji…
Brights or Darks? (Svijetle ili tamne boje?)
  • Sve boje! Ali između svijetlih i tamnih boja ipak biram malo tamnije. U zadnje vrijeme volim jarke boje na noktima, što luđe i upadljivije to bolje.
Flower or no Flower? (Cvjetići – da ili ne?)
  • Cvjetići na noktima? Hmm ne baš. Osim za 31 Day Nails Challenge – tad sam morala. 🙂
 
TIJELO
 
Perfume or Body Splash? (Parfem ili sprej za tijelo?)
  • Parfemići. Imam ih puno i volim ih puno i koristim ih puno i tak… 😛 … kupila sam neki sprej za tijelo nedavno i skužila da mi je to bezveze i da da ću radije kupiti parfem (blažen bio FM Group pa mogu imati puno parfemića *lovelovelove*)
Lotion or Body Butter? (Losion ili maslac za tijelo?)
  • Losion za tijelo (trenutno), iako sam kupila i 2 maslaca za tijelo nedavno i bome počinju mi se sviđati.
Body wash or Soap? (Gel za tuširanje ili sapun?) 
  • Gel za tuširanje. Sapun mi je za pranje ruku 😛
Lush or other bath company? (Lush ili neki drugi brand)
  • Bilo koji drugi brand. Lush sam probala i nekako mi nije doprlo do srca. a-a
 
FASHION
 
Jeans or Sweat Pants? (Traperice ili trenirka?)
  • Hmm ovo mi je teško. Ali ajde – traperice. Iako je trenirka udobnija ehh. Traperice mogu iskombinirati na sve, za faks, za van…

Long sleeve or Short? (Dugački ili kratki rukavi?)

  • Trenutno bez rukava :P. Ali od ovog dvoje – kratki.

Dresses or Skirts? (Haljine ili suknje?)

  • Haljine. Suknju imam možda jednu u ormaru i ne volim to nositi uopće. Jok.

Stripes or Plaid? (Pruge ili karirano?) 

  • Pruge! Tata me navukao na pruke jer mi je još otkako sam bila mala svaki put sa službenog puta donio nešto prugasto. Naravno, tada sam si mislila ”a đizssss opet prugasto :/”, ali sad kad gledam prugice uopće nisu loše. 🙂
Flip flops or Sandals? (Japanke ili sandale?)
  • Sandale. (ako nađem svoj broj pošto sam bigfut – 41/42)

Scarves or Hats? (Šal ili kapa?)

  • Šal. Kape izbjegavam u širokom luku i ne nosim ih nikad osim na skijanju kad je -30 pa bi tad stvarno bila luda da ne stavim kapu.
Studs or Dangly earings? ( Male ili velike (viseće) naušnice?)
  • U zadnje vrijeme male naušnice. Ali prije pola godine uffff opsjednuta sam bila sa što većim visećim naušnicama.
Necklaces or Bracelets? ( Lančići ili narukvice?)
  • Ni jedno ni drugo zapravo, ali ajde ipak su mi malo draži lančići nego narukvice.
Heels or Flats? (Štikle ili balerinke?)
  • Balerinke 100000% 😛 Štikle ne nosim nikad (iako imam 5 pari predivnih štikli doma) jer mi se neda mučiti u tome i nabadati, iako znam hodati u njima. A i visoka sam 180 cm tak da mi štikle realno niti ne trebaju, tak i tak sam često viša od većine ljudi oko sebe.
Jacket or Hoodie? (Jakna ili duks?)
  • Hoodie.
 
KOSA
 
Curly or Straight? (Kovrčava ili ravna?)
  • 100% ravna i uopće se više ne trudim kovrčati ju jer sam shvatila (napokon) da nema smisla.
Bun or Ponytail? (Punđa ili rep?)
  • Trenutno punđica 🙂 Imam kosu skoro do riti tako da mi je ispod repa kao pored radijatora sad po ovom vrućem vremenu.
Bobby pins or Butterfly clips? (Ukosnice ili špangice?)
  • Ukosnice. Iako ih rijetko koristim ali ajde.
Hair spray or Gel? (Lak za kosu ili gel?)
  • Lak za kosu. Gel ne koristim uopće jer mi je fuj i ljepljiv i samo mi napravi đumbus na glavi…
Long or Short? (Duga ili kratka?)
  • Duga kosa je zakon 😀
Light or Dark? (Svijetla ili tamna?)
  • Tamna definitivno.
Up or Down? (Svezana ili raspuštena?)
  • Trenutno svezana pošto su nesnosne vrućine, ali inače raspuštena.
 
RANDOM
 
Rain or Sunny? (Kiša ili sunce?)
  • Sunce!!!! ❤
Winter or Summer? (Zima ili ljeto?)
  • Hmm ljeto neka bude. Ljeto zbog mora, sunca, kupanja, odmora…a zima zbog skijanja i blagdana.
Fall or Spring? (Jesen ili proljeće?)
  • Jooooj ni jedno ni drugo. Ali ajde ipak mi je malo draže proljeće.
Chocolate or Vanilla? (Čokolada ili vanilija?)
  • Čokolada uvijek! Obožavam čokoladu i mogla bi pojesti tonu odjednom bez ikakvog problema.
Etogacccccc 🙂
To je to za sada..
xoxo
iveee
Oglasi

Komentiraj

