31 Day Nail Challenge – DAY 18 (half moons)

Dan 18– polumjeseci! 

image

Ovakvo nešto nisam nikada radila tako da mi je ovo skroz novo bilo. Mislim da mi je solidno ispalo, no ne sviđa mi se ovaj tip manikure nikako. Više mi se sviđa ruffian definitivno.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Alessandro Ice Cream Bar Vanilla-Milk
  • Poshe top coat
  • kristalići s ebay-a

Rezultat je ovaj:

*fotkano na suncu

IMG_7996

IMG_8006

IMG_8011

IMG_8019

IMG_8026

*fotkano u hladu

IMG_8015

IMG_8016

IMG_8017

Dan 18– check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

2 thoughts on “31 Day Nail Challenge – DAY 18 (half moons)

  1. Girly Girl kaže:

    A ja baš jako volim half moon, ali nisam dugo radila tu manikuru. Kak si uspjela polumjesec napraviti? Ja sam koristila trakice za francusku manikuru s ebay-a. Meni je odlična manikura, sviđaju mi se i rhinestones!

    • iva2301 kaže:

      Drago mi je da ti se sviđa manikurica, pogotovo zato što mi je ovo prva ovakva 🙂 jeeeej
      Uglavnom, polumjesec sam napravila prostoručno sa kistićem od tip paintera i onda sam iznad lijepo samo nalakirala žutanjka i na kraju stavila kristaliće točno na rub polumjeseca 😉
      Ja veliku većinu toga radim prostoručno jer mi se uglavnom neda zezati sa naljepnicama i trakicama :/

Komentiraj

