31 Day Nail Challenge – DAY 20 (water marbled)

Dan 20 – water marble! 

IMG_80i97

Prvi water marble ikad! Uostalom, vidi se iz priloženog. 😛
Nikako mi nije uspijevalo, a pokušavala sam 10 puta. Na kraju sam uspjela napraviti nešto na prstenjaku i srednjem prstu i iako niti to ne liči na ništa specijalno pokušala sam nekako spasiti da liči na nešto uz ova dva roza i jedan zeleni nokat.
Nisam htjela ići dalje i raditi ostale nokte jer sam već vidjela kako polako ludim jer mi ne ide, pa sam ostala samo na ova dva nokta.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Alessandro Ice Cream Bar Vanilla-Milk
  • Golden Rose 91
  • Moment Fluor 04
  • Flormar 370
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano na suncu

IMG_8095

IMG_8107

IMG_8097

IMG_8129

IMG_8139

IMG_8095

*fotkano u hladu

IMG_8121

IMG_8128

IMG_8119

IMG_8143

Dan 20– check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

2 thoughts on “31 Day Nail Challenge – DAY 20 (water marbled)

    • iva2301 kaže:

      Slažem se 🙂
      Možda bi bilo prenapadno da je na svim noktima water marble, ovako je kao malo smirenije ipak…a to mi se i sviđa kad nije onak ‘BU!’ u oči 😛

Komentiraj

