31 Day Nail Challenge – DAY 21 (inspired by a colour)

Dan 21 – manikura inspirirana bojom… 

IMG_8515Evo mene već na 21. danu izazova. 🙂 *ponosna*

Hmm nisam baš sigurna što znači ‘inspired by a colour’, misli li se baš na neku boju ili na boja laka?!?!

Aliii, ja sam sebi to protumačila kao da se traži manikura inspirirana bojom nekog laka, tj. nazivom nekog laka, pa sam odabrala Catrice 210 Just Married! Sviđa mi se i naziv laka, a i boja laka.

dc465c4a86515d0b_catrice210justmarried1.xxlarge*posuđena slika, izvor : http://curvacious.onsugar.com

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Catrice 210 Just Married
  • Golden Rose 91
  • Essence nail art stampy polish 003 stamp me! silver
  • Flormar supershine 45
  • Flormar 370
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano na suncu

IMG_8171

IMG_8176

IMG_8180

IMG_8182

IMG_8183

IMG_8188

IMG_8191

IMG_8193*fotkano u hladu

IMG_8196

IMG_8203

Dan 21 – check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

