That’s me!

Nedavno sam vidjela na jednom blogu jako zanimljiv post (barem meni) – opisivanje sebe kroz slike. 🙂

Pa sam, eto, odlučila napraviti takav post za one koji me možda žele bolje upoznati i vidjeti tko sam ja.

That’s me…….

tumblr_mg7jwq3sP41rogngso1_500-tiletumblr_mflmmvHDx51rogngso1_500-tile tumblr_mduikkDgEu1rogngso1_500-tile tumblr_md66aisOvJ1rogngso1_500-tile tumblr_mcm6erki5u1rogngso1_500-tile tumblr_mca6ktRRix1rogngso1_500-tile tumblr_mbit0vxUn21rogngso1_500-tile tumblr_mamy8tGWUQ1rogngso1_500-tile tumblr_m36euu2VIX1rogngso1_500_large-tile and-thats-who-i-am-andthatswhoiam-closet-clothes-Favim-tile

Vjerojatno ima još puno slika kojima bih se mogla opisati, no mislim da je ovo dovoljno za početak. 😀

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

