31 Day Nail Challenge – DAY 22 (inspired by a song)

Dan 22 – manikura inspirirana pjesmom! tralala

securedownload

Inspiracija mi je bila ova pjesma… Rihanna – Diamonds !

Volim manikure sa ovim kristalićima i svako malo napravim tako nešto. 🙂
Ovo mi se čini idealno za ovaj zadatak i za ovu pjesmu.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Alessandro crni lak iz Crystal Punk seta
  • Flormar 370
  • Poshe top coat
  • kristalići s ebay-a

Rezultat je ovaj:

*fotkano na suncu

IMG_8659

IMG_8655

IMG_8652

IMG_8643

IMG_8645

IMG_8712

IMG_8708

IMG_8704

*fotkano u hladu

IMG_8669

IMG_8672

IMG_8682

Dan 22 – check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

4 thoughts on “31 Day Nail Challenge – DAY 22 (inspired by a song)

    • iva2301 kaže:

      Hvala 😀
      Slobodno kradi sve ako želiš, bit će mi fora vidjeti kako je netko rekreirao moje manikurice…drago mi je kad netko ‘ukrade’ od mene ideju jer to onda znači da mu se stvarno sviđa.. 🙂

Komentiraj

