31 Day Nail Challenge – DAY 23 (inspired by a movie)

Dan 23 – manikura inspirirana filmom 😀 (obožavam filmove!)

IMG_8525

Inspiracija mi je bio ovaj film…
Sweeney Todd: Đavolji brijač Fleet Streeta (2007) (”Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street” – original title)

Sweeney-Todd-sweeney-todd-540568_1024_768

*slika preuzeta s interneta

Taj film sam gledala x puta i svaki put mi je bio savršen, em zbog Johnnyja Deppa em zbog same radnje.
Pošto u filmu ima krvi, prenijela sam to i na noktiće pomoću slamčice. 😀
Inače, volim sve filmove od Tima Burtona, a pogotovo ako u njima glumi Johnny Depp (a većinom glumi jeeeej). Istina da mi Johnny može biti tata, ali kaj ja mogu kad je stvarno dobar. 😛

Žao mi je što nisam stigla slikati noktiće po danu da se bolje vidi i da slike budu ljepše, no sad što je tu je.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Flormar supershine 45
  • Flormar 370
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano na umjetnom svjetlu bez blica

IMG_8338

IMG_8343

IMG_8346

IMG_8373

IMG_8374

IMG_8382

IMG_8383

IMG_8386

*fotkano na umjetnom svjetlu s blicem

IMG_8352

IMG_8355

*u izradi hehe

IMG_8391

IMG_8393

Dan 23 – check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

