31 Day Nail Challenge – DAY 24 (inspired by a book)

Dan 24 – manikura inspirirana knjigom…

securedownlojad

Inspiracija mi je bila knjiga Pedeset nijansi sive (E. L. James)!

9789533131108_50_pedeset_nijansi-sive_e_l_james

*slika preuzeta s interneta

E sad, bilo bi logično da sam odabrala svoju najdražu knjigu, ali ovu sam zadnju pročitala pa sam odabrala ovu. Ali, moram reći da mi je ovo najgora i najbezveznija knjiga koju sam ikad pročitala.

Čini mi se da sam napravila manikuru koja savršeno prikazuje i samu knjigu i moje mišljenje o knjizi.

Sve u knjizi je ni vrit ni mimo, kako bi se reklo, nema nikakve normalne radnje, sve se vrti oko istog. Malo je bijelo, pa malo crno.
Na noktima stvarno ima ‘milijun’ nijansi sive boje haha tako da po tome paše naslovu knjige.

Ja ovu knjigu uopće ne bih svrstala u književnost, meni ovo ne spada nigdje. Žešća glupost! Čak mi je tokom čitanja u par navrata došlo da zatvorim knjigu jer mi se činilo da nema smisla gubiti vrijeme na to uopće. Ali, kako su mi sve moje frendice rekle da nisam normalna i da je knjiga genijalna ipak sam se prisilila i pročitala tu knjigu. I ostala razočarana glupošću. Ali dobro. 🙂

Barem je knjiga bila dobra inspiracija na manikuru…

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Alessandro crni lak iz Crystal Punk seta)
  • Flormar supershine 45
  • Flormar 370 (ispod crvenog laka)

Rezultat je ovaj:

*fotkano na suncu

IMG_8560-vertIMG_8563-vertIMG_8569-vertIMG_8597-vert

*fotkano u hladu

IMG_8584-vertIMG_8628

Dan 24 – check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

5 thoughts on “31 Day Nail Challenge – DAY 24 (inspired by a book)

Komentiraj

