31 Day Nail Challenge – DAY 26 (inspired by a pattern)

Dan 26 – manikura inspirirana uzorkom…

IMG_8519-horz

Inspiracija mi je bio Burberry uzorak. :)

burberry_2560x720*slika preuzeta s interneta

Oduvijek mi je Burberry uzorak bio simpatičan, pogotovo na novčanicima, ali naravno nemam ništa od Burberryja. Dobro osim parfema haha 🙂
Davno sam čak negdje na internetu vidjela kako je neka blogerica napravila ovako nešto slično i odmah mi se svidjelo i rekla sam si da to moram jednom napraviti…i evo ga sada!

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Essence nude glam 04 Iced Latte
  • Alessandro crni lak iz Crystal Punk seta)
  • Flormar supershine 45
  • Essence bijeli tip painter
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano na umjetnom svjetlu bez blica

IMG_8268-vert IMG_8276-vert IMG_8284-vert IMG_8261-vert IMG_8304

Dan 26 – check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

2 thoughts on “31 Day Nail Challenge – DAY 26 (inspired by a pattern)

Komentiraj

