31 Day Nail Challenge – DAY 27 (inspired by artwork)

Dan 27 – manikura inspirirana umjetničkim djelom…

securedownloajd

Inspiracija mi je bio umjetnik Đuro Pulitika:)

_pulit23*slika preuzeta s interneta

Kada sam vidjela ovaj zadatak pomislila sam prvo Pietera Cornelisa “Pieta” Mondriaana iliti kako se jednostavnije može reći Pieta Mondriana, no velika većina cura na ovom zadatku bira njega kao inspiraciju pa nisam htjela i ja. Drugi mi je pao na pamet Friedensreich Regentag Dunkelbunt Hundertwasser iliti jednostavnije samo Hundertwasser. Njegove ideje obožavam i svaki put im se divim, ali to je opak teško ‘preslikati’ na nokte.

Tako da sam se na kraju odlučila za jednog našeg domaćeg slikara – Đuru Pulitiku. Njegove radove sam na prvu doživljavala kao crtkarije nekog djeteta, ali kad su se moji mama i tata počeli zanimati za njegove slike shvatila sam da ipak ima nešto u njima i počele su mi se sviđati.

Pokušala sam nekako ovu sliku gore prenijeti na nokte, no naravno puno je jednostavnije nego što je sama slika.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Anny 360 grey elegance
  • Anny 168 catch fire
  • Flormar 370
  • Flormar supershine 45
  • Essence 09 Get The Fever
  • S-HE 393
  • FM Group N014 – Summer Sunset
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano na suncu

IMG_8792

IMG_8793

IMG_8799

IMG_8803

IMG_8804

IMG_8806*fotkano u hladu

IMG_8807

IMG_8811

IMG_8813

Dan 27 – check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

2 thoughts on “31 Day Nail Challenge – DAY 27 (inspired by artwork)

Komentiraj

