31 Day Nail Challenge – DAY 28 (inspired by a flag)

Dan 28 – manikura inspirirana zastavom…

IMG_8524

Inspiracija mi je bila naša hrvatska zastava. :)

Croatia flag*slika preuzeta s interneta

Čim sam vidjela zadatak – inspirirano zastavom htjela sam napraviti hrvatsku zastavu. To je malo težak zadatak pošto imamo grb u sredini zastave, a njega bome nije lako preslikati na nokte.

Pomislila sam možda da napravim neku drugu zastavu koju je lakše napraviti, no glupo mi je raditi zastavu neke druge države kad s drugim državama nemam ništa. Hrvatska je ipak moja zemljica. ❤

Znam da mi ovo nije ni najurednija ni najmaštovitija manikura u ovom challengeu, ali što mogu…ne može uvijek biti savršeno 😛
haha seka je rekla da je ružno, no ajde nadam se da će se barem nekome barem malo svidjeti.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Catrice 270 It Blue My Mind!
  • Flormar supershine 45
  • Flormar 370
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano na umjetnom svjetlu bez blica

IMG_8313-vertIMG_8327-vert IMG_8318-vertIMG_8335 IMG_8337*fotkano na umjetnom svjetlu s blicem

IMG_8310

Dan 28 – check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

