31 Day Nail Challenge – DAY 29 (inspired by the supernatural)

Dan 29 – supernatural!

securedownload

Inspiracija su mi bili vampirićiiiii. :)

???????????????????????????????????????*slika preuzeta s interneta
(da, znam, jako je divna slika :P)

Nisam imala neku zanimljiviju ideju pa sam napravila krv na noktima. Stavila sam malo deblji sloj crvenog laka i mogu reći da je uživo stvarno izgledalo onako kao svježa debela kap krvi. 😛 koji opis jaooo

Znam da sam imala bolje manikure od ovoga :/ ali dobro, sad kad sam već napravila stavit ću tu da vidite.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Alessandro crni lak iz seta Crystal Punk
  • Flormar supershine 45
  • Flormar 370 (ispod crvenog)

Rezultat je ovaj:

*fotkano na suncu

IMG_8875

IMG_8880

IMG_8883

IMG_8888

IMG_8891

Dan 29 – check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

