31 Day Nail Challenge – DAY 30 (inspired by a tutorial)

Dan 30 – inspirirano tutorialom!

securedownload

Inspiracija mi je bio ovaj tutorial. :)

Volim tutoriale od ove cure pa sam odlučila po ovom tutorialu napraviti svoju manikuru, samo sam promijenila boje jer mi je seka čopila ove koje su mi trebale da manikura bude baš ista kao u tutorialu.

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Alessandro Ice Cream Bar Vanilla-Milk
  • Golden Rose 92
  • Flormar 370
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano na suncu

IMG_8859

IMG_8853

IMG_8843

IMG_8841* fotkano u hladu

IMG_8864

IMG_8839* fotkano s blicem

IMG_8870

Dan 30 – check! check-mark-hi

xoxo

iveee

Oglasi

3 thoughts on “31 Day Nail Challenge – DAY 30 (inspired by a tutorial)

  1. Josipa_Kristić kaže:

    Nisam dugo tražila ovaj post, post zbog kojega sam te počela pratiti! Kad sam vidjela ove nokte poželjela sam ih imati i sama. Naravno nije uspjelo kako je kod tebe izgledalo a od 10 puta koliko sam pokušavala 3 puta su moji nokti izgledali jako dobro! 🙂

    OLIVAL

    • iva2301 kaže:

      Probaj 😉
      Naravno možeš uzet bilo koje boje koje ti pašu, može ih biti i 5….
      Jedino što mi nije jasno je kad sam radila ovo sa onom širokom četkicom (ima u DM-u i Kozmu od Essencea), spojile su mi se dlačice na četkici i zato su mi ovako debele linije, a curi na tutorialu su tanke linije 😦 ali okej…

Komentiraj

