31 Day Nail Challenge – DAY 31 (Re-create your favourite challenge) + ostalih 30 dana (fotke)

Dan 31 – još jednom moja najdraža manikura u izazovu… 

Napokon sam stigla nalakirati nokte 😀

ghjk-horz

Nekako mi je najdraža manikura u ovom izazovu ona od 24. dana – inspiracija knjigom, gdje mi je inspiracija bila knjiga ’50 nijansi sive’.
Definitivno mi to nije bio najdraži izazov koji sam morala ispuniti, ali manikura koju sam dobila taj 24. dan mi je super.

Link na Dan 24 – https://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/07/29/31-day-nail-challenge-day-24-inspired-by-a-book/

Naravno, sada je ispalo skroz drugačije nego prvi put kad sam radila i to mi se sviđa kod ovog načina lakiranja noktiju. Sličan je način kao što se radi water marble – kapne se lak u zdjelicu ili čašu sa vodom sobne temperature i kad se kapljica laka raširi onda se pošprica sa lakom za kosu (može i s parfemom npr.), tada se kapljica ‘raspadne’ i dobije se ovo što sam dobila. 🙂 Nije teško…

Koristila sam ove lakove:

  • Poshe base coat
  • Flormar 370 
  • Eveline Mini Max 192
  • Poshe top coat

Rezultat je ovaj:

*fotkano na danjem svjetlu

IMG_9490

IMG_9491

IMG_9492

IMG_9493

IMG_9496

IMG_9498

IMG_9499

IMG_9502

 

31 Day Nail Challenge – check! check-mark-hi

 

 

Nail Challenge je gotov 😀

Cijeli 31 Day Nail Challenge na jednom mjestu 🙂

1-4 5-8 9-12 13-16 17-20 21-24 25-28 29-31

 

Koja vam je najljepša manikura iz mog challengea?

Ako i vi imate na svom blogu neki challenge ostavite mi link u komentar, rado ću pogledati. 😉

 

xoxo

iveee

Oglasi

5 thoughts on “31 Day Nail Challenge – DAY 31 (Re-create your favourite challenge) + ostalih 30 dana (fotke)

    • Iva P. kaže:

      🙂
      nemam nikakav link za tutorial, to sam vidjela jednom davno negdje i sad sam po sjećanju napravila..
      ali napisat ću ti korake, mislim da će ti pomoći jer stvarno nije teško 😉

      1. nalakiraš nokte bijelim lakom (ja sam stavila 2 sloja) i čekaš da se skorz osuši
      2. uzmeš plastičnu zdjelicu ili čašu (jogurt, sirni namaz i sl.) i staviš malo vode sobne temperature
      3. uzmeš crni lak i kapneš par kapljica jednu za drugom na vodu..kapljice bi se trebale liepo raširiti po vodi u krug (ako se ne raširi znači da je voda ili prehladna ili pretopla pa probaj ponovo)
      4. čim se crna kapljica raširi pošpricaj (sa udaljenosti cca 10 cm od vode) sa lakom za kosu ili parfemom (probala sam i s jednim i s drugim i meni bolje ispadne kad špricam sa lakom za kosu)
      5. kad pošpricaš raširenu crnu kapljicu sa lakom za kosu/parfemom ona će se ‘raspasti’, tj. dobit će se te šare koje sam ja dobila na ovoj manikuri (naravno, svaki put ispadne drugačije tako da nećeš moći dobiti baš isto ovo što sam ja dobila)
      6. u tu ‘raspadnutu’ crnu kapljicu treba umočiti nokte, staviš nokte paralelno uz vodu i umočiš lagano
      (obično cure rade nokat po nokat, no ja radim cijelu ruku odjednom, namjestim prste u ‘kandža style’ i tako umočim sve nokte u isto vrijeme)
      7. malo drži nokte tako umočene u vodi cca 5 sec i onda sa čačkalicom ili štapićem za uši zahvati ostatak laka koji pliva po površini vode
      8. izvadi nokte i etogaaaa 🙂

      napomena: dobro bi bilo da prije umakanja noktiju u crnu kapljicu staviš selotejp oko nokta da nemaš previše zazancije s čišćenjem prstiju poslije 😉
      i naravno možeš koristiti bilo koje 2 boje, ja sam odabrala bijelu i crnu jer onda šare najbolje dođu do izražaja 😉

      Nadam se da ti je jasno :), ako nije pitaj pa ću probati bolje objasniti…

      Btw. drago mi je da ti se sviđa ova manikura 😀

Komentiraj

