Moje ljeto 2013.!

Ove godine sam na moru bila puna 3 tjedna i stvarno sam se nauživala, no sad kad sam se vratila u Zagreb i kad treba učiti za ispite ponovo bih se vratila dolje na more.

Danas sam gledala malo fotke s mora i odlučila jedan mali dio podijeliti s vama.

Početak 7. mj. – trebalo se početi spremati za more i iako sam sama sebi rekla da ove godine neću nositi previše stvari i da ću uzeti samo ono što za što sam sigurna da će mi trebati, naravno ponijela sam skoro pa doslovno pola svoje sobe.

Ali ajde, nakon par dana odlučivanja što ponijeti kofer je bio spreman.

spremna

Krenuli smo na more – pravac Zadar, rano ujutro dok još sunce nije pokazalo koliko može zapržiti.

idemoooo

Isti dan navečer uživala sam u noćnom kupanju s dragim uz predivan zalazak sunca i glasanje galebova…

sunset

nocno kupanje

Poslije noćnog kupanja otišli smo do zadarskog Sunca i baš smo potrefili da nije bilo puno ljudi… J

Već drugi dan se nije moglo niti stati na Sunce kolika je gužvancija bila.

zadar

Imali smo puno vremena i za šetnjicu gradskom rivom…

zadar1

I za vožnju biciklima…

bicikliranje

Svaku večer smo s balkona gledali predivne zalaske sunca i šarenilo na nebu.

securedownload

Prošle godine sam otkrila jednu od najljepših plaža koje sam vidjela – u Bošani na Pagu, pa sam ove godine ponovo poželjela otići tamo barem jednom na kupanje. Dragi je poželio da ga ‘zakopam’ šljunkom (dijete moje :P) pa sam se bacila na posao.

pag

Napokon je stigao i dan za uživanciju za koncertu – Santana! 😀

santana

Naravno, kad smo išli u nabavku probudilo se djetešce u meni i tako sam došla iz dućana s ovim. 😛

Baš sam veliko dijete.

dijete

Odlučili smo ići na izlet do Splita i posjetiti moju rodbinu dolje. Na putu do Splita stali smo na par mjesta.

Prvo samo stali u Pakoštanima kod Pine Beach-a da pogledamo to što svi govore da je predivno.

pine beach

Moram priznati da je stvarno lijepo, ali definitivno nije za moj džep. 😛 Možda jednog dana…

Onda smo stali pogledati kako čovjek skače bungee jumping. Ou my Godddd sad kad sam vidjela uživo znam da nema šanse da ikad to isprobam.

skradin1

Drugo pravo stajalište nam je bio Primošten, gdje smo se okupali…

primosten1

… i prošetali do poluotoka i po poluotoku…

primosten

Nakon par sati vožnje napokon smo stigli na odredište – Split!!!

Prvo smo otišli na kupanje na Žnjan. Našli smo jednu prekrasnu uvalicu gdje nije bilo više od 5 ljudi, što nije ni čudno jer je bilo podne pa su svi pametni ljudi bili kod kuće. Već popodne plažica je bila preeeepuna.

a

znjan

Navečer smo otišli u šetnju Splitom. Prošle godine nismo uspjeli doći do sv.Duje i Peristila, no ove godine smo i tamo prošetali.

split1

split

Vratili smo se u Zadar i uživali tamo još neko vrijeme, a dan prije povratka u Zagreb napravili smo još jedan izlet – Kukljica na Ugljanu.

kukljica ugljan1

Išli smo i na kupanac u Kukljici…

k

I tako je malo pomalo stigao kraj…

Došao je na red povratak u Zagreb 😦

putovanje

I sada u Zagrebu samo učenje i učenje i tako sve do kraja 9.mj.

Gdje ste vi bili ovo ljeto? Jeste se nauživale? 😀

xoxo

iveee

Oglasi

4 thoughts on “Moje ljeto 2013.!

Komentiraj

