Moji parfemići…

Danas bih vam htjela predstaviti svoju skromnu kolekciju parfema. Nemam ih previše, no mislim da ih imam sasvim dovoljno.

IMG_9638

Nisam nikada bila previše luda za parfemima, ali moram priznati da kad mi se neki parfem svidi da mi se često zna dogoditi da mi miriši po tom parfemu a parfema nema, znači ono luda sam i zamišljam si taj miris i čini mi se kao da ga osjetim. Sva sreća uspijem se suzdržati od kupnje svakog parfema koji mi se svidi jer mi je, iskreno, žao dati puno novaca za parfem. Zapravo, više od pola parfema koje imam sam dobila za rođendane ili neke blagdane.

Ne volim pretjerano jake parfeme, najdraži su mi laganiji cvjetni ili voćni mirisi, no u isto vrijeme ne smiju biti previše slatkasti. Zapravo mi se rijetko koji parfem baš 100% svidi, no od ovih 11 parfema koje imam čak 9 njih je na tih 100%, a dva su mi kako koji dan i ovisi kako sam raspoložena.

Ok dosta priče, krenimo lagano…

Ovako izgleda moj ‘kutak’ za parfemiće…

IMG_9540

IMG_9542

IMG_9545

Prije par dana sam malo uljepšala kutak ovim umjetnim cvijetom. Inače ne mogu smisliti umjetno cvijeće, ali ajde ovako je malo punija polica, barem dok slike ne postavim iznad police. 😛

Svi parfemići na okupu…

IMG_9547

A sad jedan po jedan…

Zara – Nº92 Champs Elysees Paris

Grupa: orijentalni

IMG_9619

IMG_9617

Jedan od 2 parfema koji su stigli u moju kolekciju prije nepunih mjesec dana, tako da ga još nisam stigla puno potrošiti. Ovaj parfem mi je savršen iako spada u kategoriju orijentalaca, no nije prejak i ima lagano slatkasti miris koji mi paše.

Plusić su mu i ove maaale šljokice koje ima u sebi koje predivno izgledaju na koži, pogotovo sada nakon ljeta kad je koža osunčana. Osim šljokica tu je i preslatka pumpica (atomizer) pomoću koje se prska parfem. Kad se špricam ovim parfemom imam osjećaj kao da sam u onim starim filmovima gdje se žene špricaju s takvim pumpicama, to mi je baš nekako sexy i elegantno u isto vrijeme.

Trajnost mu je zadovoljavajuća, aktivna trajnost (osjeti se kada se prođe pored mene) mu je cca 4 h, a pasivna trajnost (osjeti se kada se baš približi i pomiriši na meni) mu je skoro cijeli dan, tj. otkako ga našpricam ujutro do navečer prije tuširanja.

Mirisne note koje ja najviše osjetim u ovom parfemiću su karamela i jasmin, a osim njih parfem je prožet i notama bergamonta, vanilije i pačulija (koje ja ne osjetim pretjerano, no tako piše na internetu :P).

Ovaj parfem sam dobila, no inače je cijena 129,00 kn u Zari.

FM Group 310 (Guerlain – Idylle)

Grupa: cvjetni

IMG_9611

Ovo je jeftinija verzija Gurlainovog Idylle parfema, a po mom mišljenju bočica je čak i ljepša od originalne. 😛

Moram reći da je miris stvarno identičan originalu tako da već znam da ću, kad potrošim ovu bočicu, uzeti još jedan ovakav.

Ima izuzetnu trajnost, ativna trajnost je barem 5 h, a pasivna čak cijeli dan i još nakon tuširanja. Ovo je baš EDP pa vjerojatno zato tako dugo traje.

Ovaj miris je pravi cvjetni, no nisam neki preveliki nos za parfeme pa ne mogu raspoznati koje se točno note nalaze u njemu, pa mi je pomogao Internet:

Kompozicija niže arome bugarske ruže, ličija, maline i frezije u visokim notama, prepuštajući srcu cvjetnu igru koju raspliću ruže, božuri, ljiljani, jasmin i đurđevak. U osnovi su nijanse bijelog mošusa i pačulija.” (Izvor: http://www.punmiris.com)

Inače, cijena ove jeftinije verzije Idyllea je 277,00 kn, što je ako se ne varam manje od polovice originalne cijene (za moj studentski džep to je savršeno).

Betty Barclay – Tender Blossom

Grupa: cvjetni

IMG_9626

IMG_9625

Ovaj parfemić me privukao prvo svojom kutijicom koja je tako lijepa vesela, cvjetna i šarena, a onda još kad sam ga probala bilo je WOOW. Predivan lagani cvjetni miris.

Koristim ga skoro svaki dan, tako da je već lagano stigao do polovice. Tender Blossom je skoro skroz novi parfem, stigao je na tržište u proljeće ove godine i moram reći da je baš pravi proljetni miris. Sviđa mi se što je parfem nježan i lagan : ) čak mi i dragi kaže da lijepo mirišim svaki put kad stavim ovaj parfem na sebe.

Trajnost mu nije neki veliki plus, no miris je toliko divan da se ne zamaram time što ga češće moram našpricati ponovo. Aktivna trajnost mu je cca. 2 h, a pasivna možda (iako mislim da je čak i manje) 3 h, max. 3,5 h. No to je tako na mojoj koži, možda bi na nekoj drugoj koži trajnost bila bolja.

U ovom parfemu osjetim note dinje, ciklame i magnolije, no Internet kaže još i ovo:

Voćne note dinje i ličija čine uvodne tonove parfema i vode do jezgra ciklame, magnolije, božura i frezije. U bazi su smješteni akordi sandalovine, mošusa i cedra.” (Izvor: http://www.punmiris.com)

Uhvatila sam ga kad je bio na sniženju u Mulleru za 89,90 kn (sada je čini mi se cca 120 kn, ali nisam 100% sigurna).

Chanel – Chance Eau Tendre

Grupa: cvjetni voćni

IMG_9624

IMG_9623

Ovo mi je jedan od najnajnajdražih parfema i obožavam ga nositi, tj. mirisati se njime. Imam ga još malo više od polovice i štedim ga jer kad ga potrošim ne znam što ću pošto pretpostavljam da je cijena dosta paprena.

Ovaj parfem doživljavam kao baš romantični cvjetno-voćni parfem, nije prejak, ne ‘grize za nos’, ali ipak se dosta osjeti. Čini mi se da ne postoji netko kome je ovaj parfem tak-tak, ili ti se svidi ili ga ne možeš smisliti. Meni je parfem savršen i obožavam ga od prvog puta kad sam ga pomirišala, dragi isto voli ovaj miris na meni, a tata…on ne može smisliti ovaj miris, osjeti ga s drugog kraja kuće kad se našpricam i viče odmah: ”Iva, što smrdi sad tako k vragu?!?”. Baš nisam još do sad upoznala nikoga tko je rekao za parfem ”hmmm može proć” ili ”a tak tak ti je”, nego baš ili je savršen ili nepodnošljiv.

Što se tiče trajnosti, ovo je najdugotrajniji parfem kojeg imam. Aktivna trajnost mu je 6 h pa čak i još više (njammmm), a pasivna trajnost je cijeli cijelcati dan + tuširanje + drugo jutro..znači rekla bih da se može osjetiti sigurno skoro cijeli dan na koži.

Parfem je sastavljen od preeedivnih nota, čak ih mogu sama raspoznati…grejp, zumbul, iris, dunja, jasmin…ma savršeno ❤

Osim toga, Internet kaže da se u ovom parfemu nalaze i note ambera, cedra i bijelog mošusa.

Ovo je bio poklon od moje drage krizmane kume, tako da ne znam uopće koja je inače cijena.

FM Group 174 (Lancome – Miracle)

Grupa: orijentalni cvjetni

IMG_9610

IMG_9609

Ova divotica mi je stigla prošli tjedan i već ga obožavam.

Mislim da je onaj tko mu je dodijelio to ime – Miracle, stvarno je pogodio s tim nazivom.

Iako je parfem stavljen u grupu orijentalno cvjetnih mirisa, ja bih rekla da je više cvjetni nego orijentalni. Kad se tek našpricam s njim prvo osjetim nekakav voćni miris, a tek onda kad se parfem malo razvije dođu do izražaja te orijentalne note.

Trajnost mu je zadovoljavajuća, pošto je riječ o EDT verziji. Aktivna trajnost mu je otprilike 3 h, a pasivna 5-6 h. No, miris je toliko divan (a i nisam ga puno platila) tako da mi nije žao špricati se svako malo da miris traje duuuugo.

Ono što moj nos osjeti u ovom mirakulu (čudu) je: jasmin, đumbir, nekakav puderasti ‘šmek’ i magnolija.

A Internet kaže ovako: ”Miracle je moderni orijentalni miris sa voćnim početkom (liči), blago začinjenim cvjetnim srcem (magnolija, jasmin, đumbir i biber) i puderastom bazom od mošusa i ambera.” (Izvor: http://www.punmiris.com)

Kupila sam ga po cijeni od 80,00 kn i čim ga potrošim kupujem novi jer je savršen!

Replay – Replay for Her

Grupa: citrusno voćni

IMG_9630

IMG_9629

 Jedan od parfema koji najmanje koristim, tj. već ga dugo nisam upotrijebila. Naime, miris mi je predivan, no često mi je paše kad ga našpricam. Smeta mi dosta za nos i zna me boliti glava od njega, tako da njega čuvam za hladnije dane koji bolje podnose ovakve mrvicu jače mirise.

Inače mi najviše pašu takvi citrusno voćni mirisi, no ovaj je najjači od svih mirisa tog tipa koje sam ikad probala.

Što se tiče trajnosti, to mu je plus jer traje dosta dugo. Aktivna trajnost prelazi čak 5 h, a pasivna trajnost je iznad 12 h, tj. izdrži i tuširanje i cijelu noć i još jutro nakon. Stvarno traje i traje…

Ovo kaže Internet za ovaj miris:
”Zavodljiv i živahan, otvara se notama jabuka uz blistave citruse. U srcu su note Mirabele šljive, dok donje note uključuju tonku okruženu koktelom nota koje daju osjećaj slatkoće i strasti.” (Izvor: http://www.punmiris.com)

Ovo je bio poklon od tate ❤ (zna od odabrati parfem da, da).

Christina Aguilera – Christina Aguilera

Grupa: orijentalni cvjetni

IMG_9616

IMG_9615

Prva stvar – predivna bočica. 🙂

Druga stvar – prepredivan parfem, tj. miris.

U ovaj parfem sam se zaljubila čim sam ga probala i vrlo brzo je nestao koliko sam se špricala njime.

Pravi orijentalno cvjetni miris, nije prejak, a nije niti slab, baš onako taman kako treba biti. Za njega bih točno rekla da nalikuje na egzotično-voćni koktel, točno kako je opisan i na internetu, baš mu paše taj ‘naziv’.

Trajnost mu je solidna, ne može izdržati baš čitav dan, no meni je to odgovaralo. Aktivna trajnost mu je cca. 3 h, a pasivna trajnost otprilike 5 h.

”Egzotično-voćni koktel od mandarine, breskve i borovnice u visokim notama smjenjuju note srca: jasmina, đurđevka, božura uz note zrele šljive. Baza je senzualna uz mošus i tople mliječne tonove sandalovine i vanilije.” (Izvor: http://www.punmiris.com)

Ovo mi je već druga bočica ovog parfema, prvu sam dobila na poklon i potrošila ju u rekordnom roku, a drugu sam pronašla na forum.hr-u i za stvarno male novce ju udomila, točnije 25,00 kn (blažen bio forum).

Versace – Versense

Grupa: drveni cvjetni mošusni

IMG_9622

IMG_9621

Ovaj miris obožavam. Predivan cvjeti mišusni miris, nije jak nego je baš osvježavajuć. Baš mi paše sad u ljetno vrijeme jer me ne smeta za nos čak niti po ovakvim vrućinama kakve trajuuuu. Miris me baš nekako podsjeća na veeeeliki mirisni vrt i kad ga našpricam na sebe imam osjećaj kao da šetam tim mirisnim vrtom.

Trajnost mu je izuzetna 🙂 aktivna trajnost mu je barem 5 h, a pasivna trajnost ufff čak i nakon tuširanja navečer i još jutro nakon. Savršeno!

Riječi koje me asociraju na ovaj parfem: svježina, citrusi, voće, savršenstvo, elegancija…

Note koje ja osjećam u ovom mirisu su: kruška, citrusi, jasmin i mošus, no pošto Internet daje puno bolju opis… :
”Kompozicija započinje plodovima Mediterana, bergamnotom i zelenim mandarinama, i obavija svježinom i blistavim optimističnim notama uz neodoljive sokove kruške. Zadovoljstvo je probuditi se iskricama citrusa umiksanih sa voćnim aromama, koji nas vode do srca u kojem cvjetaju morski narcis, rijetki cvijet bogatih aroma, elegantno ojačan laticama jasmina i ljutkasto začinskim notama kardamona. Donje note ostavljaju na koži prekrivač drvenih nota sandalovine, cedra, drveta masline i senzualnog mošusa.” (Izvor: http://www.punmiris.com)

Ovo je također bio poklon (hvala kumi :*), no kako je već pri kraju polako gledam gdje će biti snižen da ga kupim ili ću jednostavno pronaći jeftiniju FM verziju ovog parfema. Do tad ću ga štediti da se što sporije potroši.

Versace – Versace

Grupa: cvjetni

IMG_9628

IMG_9627

Hmm za ovaj parfem uopće ne znam što bih rekla. Ponekad mi je super i savršeno mi paše, a ponekad ga ne mogu smisliti i boli me glava od njega. Iako spada u grupu cvjetnih parfema (koje očito obožavam inače) nekako mi je dosta jak. Istina da je on nekakav spoj svježeg mirisa i klasičnog mirisa, no ne znam…nekako mi je podijeljeno mišljenje o ovom mirisu.

Iako mi on nije najveća ljubav, ipak za trajnost moram reći da je stvarno veliki plus. Traje i traje i traje… Aktivna trajnost mu je 4-5 h, a pasivna trajnost od nanošenja ujutro do večernjeg tuširanja.

Uopće nemam ideju kako opisati note mirisa, pa ću staviti ovako:
”Harmonična mješavina mekog i svježeg cvijeća karakterizira novi miris. Namijenjen je ženama sa stilom novog doba. Gornje note uključuju svježinu kapljica rose, ublažene slašću, mirisima tropske sočne guave, uz cvjetne note purpurne glicinije (Wisteria) i jorgovana. U srcu je vlažno i prozračno cvijeće: lotos, bijeli lokvanj, orhideja, jasmin i Azalea. Osnovu čine više vrsta plemenitog drveća vetiver, cedar i mošus.” (Izvor: http://www.punmiris.com)

Kao i prethodni Versace, ovo je bio poklon (ovaj put hvala teti :*). Iako volim ovaj parfem mislim da ga neću ponovo tražiti (osim ako ne naiđem na neko ogromno sniženje).

Galimard – A Contre Jour

Grupa: cvjetni voćni

IMG_9636

IMG_9631

Ova ljepotica stigla je samnom sa maturalca, iz tvornice parfema u Francuskoj. Kad sam saznala da ćemo na maturalcu posjetiti tvornicu parfema i nisam bila nešto pretjerano oduševljena, no…kad smo ušli unutra i počeli razgledavati i šnjofati parfeme…ohhhh rodila se ljubav!

Isprobali smo puno mirisa, ali ovaj je bio ‘ljubav na prvi šnjof’. Štedim ga da mi što duže traje jer se ne želim odvojiti od njega.

Što se tiče trajnosti, hmm…nije baš da traje dugo, no miris je toliko divan da me to uopće ne smeta. Aktivna trajnost mu je cca 2-3 h, a pasivna trajnost max. 5 h.

Znači, miris je predivan! Lagan, svjež… Osjete se note ciklame, jasmina, ruže, ananasa. Ma prefino…

Bolji opis je na internetu:
” A Contre Jour otvara se sočnim notama dinje i ciklame. Srce se sastoji od ruže, jasmina, ananasa i šljive, a baza od cedra i sandalovine”. (Izvor: http://www.punmiris.com)

I da, ima preeeeslatke šljokice u sebi koje predivno izgledaju na koži. Evo uslikala sam malo bolje da se vidi…

IMG_9633

Platila sam ga 25 eura i definitivno ću ga ponovo kupiti. Već sam gledala na njihovoj web stranici i koliko god je cijena malo velika (+ poštarina jel…) mislim da je ljubav ipak prevelika i da ga moram ponovo imati.

Galimard – Cantabelle

Grupa: orijentalni gurmanski

IMG_9613

IMG_9614

Ovaj parfem sam također kupila na maturalcu u Francuskoj, baš u njihovoj tvornici.

Po mom mišljenju ovaj parfem je nekakav spoj orijentalnog, voćnog i cvjetnog, jer ga nikako ne mogu svrstati u samo jednu od ovih kategorija. Mogla sam odabrati i ovakav parfem sa šljokicama, no uz njegov miris mi nikako ne pašu šljokice. Nije baš nježan miris, no nije niti prejak.

Trajnost mu je solidna, aktivna trajnost je cca 4 h, a pasivna 6 h.

U njemu ne mogu prepoznati niti jednu notu osim brusnice i vanilije, pa sam si pomogla s Internetom koji kaže:
”Gornje note: brusnica, crni ribizl i bergamot. Srce: šljiva, pačulij i đurđevak. Baza: amber, vanilija i bijeli mošus”. (Izvor: http://www.punmiris.com)

Platila sam ga isto kao i prethodni Galimard 25 eura. Kojom brzinom trošim ovaj parfem mislim da će trajati još dosta dugo, no kad se potroši mislim da neću ponavljati kupnju.

Također, imam preko 250 testerića parfema, tako da mogu svaki dan ako želim isprobavati nove parfeme. 😀 Okej, većina mi služi za posao – prodaju parfema, no naravno da se često namirišim s nekim od testera.

Osobno uvijek volim dobro i par puta isprobati parfem prije kupnje, a i draže mi je sama odabrati parfem i kupiti ga jer u velikoj većini slučajeva oni koji mi poklanjaju parfeme, a ne poznaju me dobro na tom polju,  fulaju u odabiru i parfem mi se ne svidi uopće. Jedino pozitivno u dobivanju parfema na poklon je to što novci ostanu u novčaniku 😛 ali što mi to vrijedi ako mi se dobiveni parfem uopće ne svidi.

Nadam se da vam se sviđa moja mala kolekcija parfemića. : )

Dijelimo li isti ukus kad su parfemi u pitanju? Koji su vaši najdraži parfemi?

xoxo

iveee

Oglasi

10 thoughts on “Moji parfemići…

  1. missundaztood kaže:

    Lijepu kolekciju imaš. Posjetila sam tvornicu u Francuskoj i zaista je bilo divno iskustvo, nadam se da ću jednom prilikom opet otići.
    Chance Tendre jako volim, kao i sve iz Chance linije.
    Volim mirise, izdvojila bi najviše drvene i orjentalce tokom hladnijeg vremena i lagane cvjetno voćne tokom toplijeg vremena. Pogotovo ako sadrže pačulij, ambru, vaniliju, ružu, tonku…

  2. Anita Ju kaže:

    Divna kolekcija 🙂 Bolje da ne krećem nabrajati koji su mi nadraži, ali ovo ljeto najviše koristim Gucci Guilty. Trenutačno štedim za Flora by Gucci, oni imaju najdivnije parfeme na svijetu.

Komentiraj

