Bourjois Shine Edition Lipstick 27 Oh My Doll

Pozdrav 😉

Već dugo gledam nove Bourjois ruževe i napokon sam si prije par dana upecala jednog.
Ušla sam u Muller samo da kupim prašak za veš, ali kako to obično biva prošla sam pored polica sa dekorativom i ugledala -20% na Bourjois Shine Edition ruževe. Jeeeeeeeej 😀

SHINE_EDITION_27_OH_MY_DOLL_closed-horz*slika preuzeta s interneta

Kratko sam birala jer sam znala da želim rozu nijansu, no da ipak nije previše drečava. Točno to što želim sam pronašla u nijansi 27 Oh My Doll.

IMG_9815

IMG_9818

IMG_9852

Pakiranje

Kao što vidite ambalaža je preslatka! Izgleda lijepo i elegantno. Donji dio ambalaže je proziran i kroz taj dio se vidi kako izgleda ruž, tj. točna nijansa ruža. Gornji dio, tj. sami poklopac je također vrlo elegantno izveden, izgleda kao ogledalce i piše na njemu svjetlo zelenim slovima Bourjois Shine Edition.

Što se tiče poklopca, u njemu se stvarno možete pogledati kada mažete usne ovim ružem. Iako poklopac nije kao pravo ogledalo jasno se vidi odraz lica u njemu.

Ruž je savršeno zaštićen u ovakvoj ambalaži jer se poklopac ne otvara lako, tj. ne spada kada se npr. ruž okrene naopako. Poklopac je čvrst i kad se skida i ponovo stavlja čuje se lagani ‘klik’, što znači da je poklopac dobro sjeo i da je ruž dobro zatvoren.
Nosim ruž u torbi u kojoj ima mali milijun stvari i još ne vidim nikakvo oštećenje na kutijici ruža. Ali ipak mislim da ću ga ubuduće nositi u malom neseseru za šminku a ne ovako ravno u torbi bez ikakve zaštite okolo.

IMG_9816

IMG_9817

Pigmentiranost

Ovaj ruž je srednje pigmentiran, no drugo nisam niti očekivala pošto je zapravo bitan sjaj. Prije bih rekla da je ovaj Bourjois novitet nešto poput jače pigmentiranog sjajila koje nije u tekućem stanju. 😛

Sa jednim nanosom se dobije lagana roza boja na usnama i lijepi sjaj, baš poput sjajila. Sa drugim nanosom se dobije prava pastelno roza boja na usnama i tada već izgleda kao da se ruž na usnama, a ne sjajilo. Ruž nema u sebi šljokica niti sedefa, samo ima visok sjaj. Kada gledamo ruž čini se kao da su u njemu šljokice, no nisu već to što nam izgleda kao šljokice daje taj predivan sjaj koji dobijemo na usnama.

U svakom slučaju, ovaj ruž daje lijepu boju i sjaj usnama i u isto vrijeme ih hidratizira jer nije suho. Još jedna važna stvar je to što je isušuje usne, no to se da zaključiti već iz moje prethodne rečenice.

IMG_9841

IMG_9839Swatch na usnama

Na žalost nisam ovo pofotkala preko dana, no ipak vidi se realna boja i na ovim fotkama.

securedownload (1)

securedownload (2)

securedownload (3)

Nanošenje

Lagano se nanosi, kao i svaki ruž tako što odvrtimo gornji dio ‘tubice’ onoliko koliko je potrebno (da, objašnjavanje mi je jača strana definitivno…). Može se nanositi direktno iz tubice ili kistićem ako vam je tako draže. Ja osobno ovakve ruževe koji su više kao sjajila volim nanositi direktno iz tubice, a one jako pigmentirane ruževe nanosim kistićem jer je tako preciznije.

Tekstura ruža je fantastična, lako se nanosi a istovremeno se ne raspacka. Kad kažem ne raspacka se mislim na ono kako se zna događati sa ruževima (koji su kao ovaj malo kremastiji) da kada ih direktno iz tubice nanosimo na usne ruž više ne izgleda isto, već je cijeli vrh ruža razmuljan i raspackan. Znate na što mislim?

Što se tiče skidanja proizvoda, s time nema problema. Tekstura je takva da se ruž stvarno lako da skinuti pomoću bilo kakvog sredstva za skidanje šminke. S običnom vodom naravno nećete ništa postići već ćete samo ruž raspackati okolo usana. Ovo sam navela zato što dosta često čujem od frendica da pokušavaju ruževe skinuti običnom vodom jer im se ne sviđa ideja da s nekim sredstvom za skidanje šminke prelaze preko usana :/ što je meni totalno nejasno i neobjašnjivo, no nek im bude.

IMG_9819

IMG_9821

Trajnost 

Na stranici Bourjois kozmetike u predstavljanju ovih novih Shine Edition ruževa piše da im je trajnost do čak 10 sati. Naravno, to je prenapuhano i definitivno nije istina. Možda bi čak i trajalo toliko da si jednostavno nanesemo ruž na usta i 10 sati ne jedemo ništa, ne pijemo ništa, ne pričamo uopće…itd…

Uz sve normalne aktivnosti koje tokom dana obavljamo, u što definitivno spada ‘popiti vode’ i ‘pojesti nešto’, trajanje ovog prekrasnog ruža je cca. 4 sata. S takvom teksturom nisam mislila niti da će trajati toliko koliko traje na usnama, no ugodno sam se iznenadila. Za ovakvu vrstu ruža izuzetno je postojan.

Ono što mi se još jako sviđa kod ovog ruža je to što nije ljepljiv. Čak i kada pijem iz čaše, a imam ruž na usnama ne zalijepe mi se usne za čašu, što mi se uredno događa da puno ruževa da imam osjećaj kao da sam se zalijepila za čašu.

IMG_9827

*fotkano u hladu pa izgleda malo tamnije

Ukupni dojam

Ovim proizvodom sam oduševljena 100% i već se spremam otići po još jednu nijansu još dok traje sniženje u Mulleru.

Visoki sjaj, lagana roza boja, postojanost čak 4 sata, nije ljepljiv, ambalaža preslatka….ma joj definitivno moja nova ljubav!


Cijena
: 86,90 kn (-20% = 69,52 kn)

Količina: 3 g

Gdje kupiti: DM, Kozmo, Muller

Mislim da će ovi ruževi odgovarati svima koji vole sjajila, ali ipak žele da duže traje na usnama (poput mene). U tom slučaju ovaj ruž je idealan izbor.
Također, idealan je za one koje se vole našminkati, ali da i dalje izgledaju kao da nemaju puno šminke…ono prirodna ljepota i tako to jel 🙂


Jeste li probale nove Bourjois Shine Edition ruževe? Ako jeste, koja je vaša najdraža nijansa? A ako niste, koju nijansu biste željele isprobati?

xoxo

iveee

Oglasi

14 thoughts on “Bourjois Shine Edition Lipstick 27 Oh My Doll

Komentiraj

