Moja opsesija – lakovi za nokte…

Priznajem da sam ovisna o lakovima za nokte i da ne mogu izdržati niti dva dana sa nenalakiranim noktima. Bez laka se osjećam nekako ‘golo’. 😛

Volim kupovati nove lakiće i svaki tjedan obavezno jedan lakić stigne u moju kolekciju. Ne kupujem skupe lakove, najviše što sam dala za lak za nokte je 60 kn za O.P.I.-ja i to sada kad su bili na akciji u Bipi. Više od toga ne bih dala za lak nema šanse, iz principa jer mislim da lakovi koji koštaju 100+ kn koštaju toliko samo zbog branda. Pošto najviše kupujem jeftinije lakove poput Catrice-a i Essence-a moj studentski džep može izdržati ovu moju ljubav/opsesiju. 🙂

IMG_9975

Imam svega par skupljih lakova, koje sam kupila ili preko foruma ili tako negdje za 3x manju cijenu, a lakovi su bili skoro netaknuti, novi! Od skupljih lakova imam 3 Anny laka, 2 O.P.I. i 1 Illamasqua lak.
Prvi Anny lakić sam kupila preko foruma za smiješnih 25 kn, a druga 2 sam uzela u Douglas-u za 71,90 kn (1+1 kao poklon). O.P.I. lakiće sam uzela, kao što sam gore već napisala, na akciji u Bipi, svaki za 60  kn, a Illamasqua lak sam upecala kao i prvi Anny na forumu za 50 kn s uključenom poštarinom. 😀 jeeeej
Moj zaključak je da se stvarno isplati koji put pogledati što se nudi na forum.hr-u ili mojekrpice.hr-u jer možete pronaći skroz novu stvarčicu za smiješne novce.

No dobro, krenimo s mojim lakićima da vidite koliko nisam normalna (ili možda jesam, ne znam…).

Ovdje su svi na okupu i prvi put sam ih sve izbrojala i došla sam do ovoga – 121 lakić!
Još ih je 15ak sigurno kod mame i seke, ali dobro i ovako ih ima dovoljno, čak i previše.

IMG_9955

Kad gledam ovu svoju kolekciju lakova mislim si da je to way toooo much lakova, ali onda se sjetim raznih videa s YouTube-a gdje cure znaju imati po 400-500 lakova 😛 pa mi je onda lakše…

Pokušala sam ih podijeliti po bojama da bude preglednije i ljepše, pa eto….

Bazni lakovi (Base coats)

IMG_9992

  • Eveline SOS Brittle and broken nails
  • Eveline Maximum nails growth
  • Be-Yu 080
  • Essence better than gel nails base sealer clear

Nadlakovi (Top coats)

IMG_9995

  • Essence Gel-look topcoat
  • Poshe super-fast rying top coat x 3
  • Essence better than gel nails top sealer high gloss
  • Essence 14 Glowing In The Dark topper
  • Manhattan Pro-Mat Top Coat

Bijeli

IMG_9997

  • Golden Rose kreč bijeli (nema broj)
  • Eveline miniMAX kreč bijeli (također nema broj)
  • Flormar 370
  • Essence tip painter bijeli

Nude

IMG_0013

  • Catrice 210 Just Married
  • Essence nude glam 04 Iced Latte
  • Catrice 090 Karl Says Tres Chic

Žuti

IMG_0001

  • Alessandro Ice Cream Bar polish Vanilla-Milk x 2
  • S-HE 393
  • Yolizul Glamour neon yellow 184
  • Catrice 810 ACid/DC (imam Peugeota ove boje i u knjižici piše ‘boja: žuta s efektom’ pa sam svrstala ovaj lak među žute :P)

Narančasti

IMG_0033

  • ANNY 168 catch fire
  • Alessandro Ice Cream Bar polish Mango-Papaya
  • Yolizul Glamour neon orange 183
  • FM Group Summer Sunset
  • L’Oreal 208 So Chic Pink
  • Essence multi dimension xxxl shine 67 Just Shout!
  • Manhattan 302
  • Essence 09 Get The Fever
  • Rimmel 317 Hip Hop

Rozi

IMG_9982

  • Golden Rose 91 x 3
  • Golden Rose 92
  • L.A. Girl Hyper
  • Flormar 407
  • Golden Rose Rich Color 08
  • Essence tip painter 04 pink!
  • Ados 598
  • Moment 12
  • Catrice 790 The Pinky And The Brain
  • Eveline miniMAX 802
  • FM Group Pale Fuchsia
  • It Style! N.10

Crveni

IMG_0002

  • O.P.I. Danke-Shiny Red
  • Eveline 371
  • Flormar supershine 45
  • Catrice 360 Raspberry Fields Forever

Ljubičasti

IMG_0029

  • Essence tip painter 13 marry berry
  • It Style! N.130
  • Deborah Shine TECH 23
  • Eveline miniMAX 817
  • FM Group Lavender Field
  • Flormar 432

Zeleni

IMG_9979

  • Catrice 340 Run Forest Run!
  • Catrice 240 Sold Out For Ever
  • S-HE 314
  • Golden Rose Rich Color 36
  • Depend Nr.054
  • Essence 151 we rock the green
  • It Style! Nr.43 (zeleniji je nego na slici)
  • Make Up Factory 520
  • Illamasqua Viridian
  • Moment Fluor 04
  • Catrice 600 After Eight
  • FM Group Fresh Mint

Zeleno-plavi

IMG_0017

  • L’Oreal 602 Perle de Jade
  • Eveline miniMAX 803

Svjetliji plavi

IMG_0022

  • Maybelline mini Colorama 96 Party Blue
  • It Style! N.71
  • Essence tip painter 07 ocean breeze
  • Essence multi dimension 40 Groovy
  • H&M Moody Model

Tamno plavi

IMG_0024

  • ElegantTouch ? (ne piše koja je nijansa)
  • Catrice 270 It Blue My Mind!
  • Manhattan Colour Land 1(limited edition)
  • Flormar 433
  • Essence Vampire Love 02 Into The Dark

Sivi i srebrni

IMG_9987

  • S-HE 434
  • ANNY 352 it’s showtime
  • Essence Glam rock 03 Gothic Girl
  • Essence nail art magnetics 01 Miracle Shine!
  • Essence 003 stamp me! silver
  • Look by Bipa special effect Nr.4 metallic matt
  • Catrice 300 Be My Millionaire
  • Deborah Shine TECH 22
  • ANNY 360 grey elegance
  • Max Factor nailfinity Opal (limited edition)

Zlatni i smeđi

IMG_0036

  • O.P.I. German-Cure OPI
  • Catrice 910 Oh My Goldness!
  • Essence 116 gorgeous bling bling
  • Alessandro Sacred Silver
  • Catrice 710 Dulce & Havanna
  • Alessandro Highway 2 Hell X 2

Crni

IMG_9986

  • Tally Weijl crni lak x 2 (ne znam kako se točno zove lak, no iz Tally Weijla je…)
  • Manhattan quick dry 101
  • Eveline miniMAX 192
  • Alessandro crni lak iz Crystal Punk seta
  • Catrice 440 I Wear My Sunglasses At Night

Šljokavci

IMG_0011

  • Essence french glam 03 Pink glam
  • Alessandro top coat iz Crystal Punk seta
  • Essence 08 night in vegas
  • Catrice C07 ¿Holo Que Tal?!
  • Essence 15 glitter on me
  • Moment 201

IMG_0014

  • Pastel 31
  • Carlo Di Romma 30
  • Essence 06 crack me! pearly pink
  • Essence 01 Louise
  • Essence 08 Troy

IMG_0006

  • Smart Girls Get More 65
  • Essence 06 Edward
  • Essence 78 blue addicted
  • Essence 10 glorious aquarius
  • S-HE 280
  • Moment 205

Još ih ima 15ak negdje po kući, kod mame i seke…ali dobro..

Sve je to lijepo posloženo u veeeelikoj kutiji…

IMG_8461U velikoj ljubičastoj kutiji su mi lakići…
tj. tu je velika većina, ostatak je u drugoj kutiji (bijela kutija na slici koju ćete na kraju vidjeti).

IMG_8466…a u cvjetastoj maloj kutiji su mi rašpice, swatch wheel-ovi, cirkonići…itd itd… 🙂

IMG_8464

Ovako to izgleda u sobi na polici…

securedownloadSve u svemu, to je moja kolekcija lakova koja će se sigurno s vremenom još povećati 😀

Nadam se da vam se sviđa moja kolekcija lakova i da ne mislite da sam skroz luda…

Koliko ste vi lude za lakovima za nokte? Koliko imate lakića u svojoj kolekciji?

xoxo

iveee

Oglasi

16 thoughts on “Moja opsesija – lakovi za nokte…

    • Iva P. kaže:

      Samo nekoliko lakova mi se zgusnulo i to su lakovi stari više od 5 godina, a ostali imaju kuglicu u sebi i prije korištenja ih dobro dobro promućkam sve dok se ta kuglica ne počne čuti i lak bude kao nov. 😉

  1. mirtochka kaže:

    Ja se poveselila – evo nekoga da me utješi, ali sada mi je još gore… :/ Kod mene ih je dvostruko više! I još malo više! 😀

    Svaka čast na postu, sad ću ga detaljnije pročitati – ovo prvo čitanje je bilo selektivno u potrazi za brojkom! 😀

    • iva2301 kaže:

      🙂
      Imala sam sličan post na ‘starom’ blogu pa sam dosta naziva prekopirala od tamo, tako da sam malo ušparala vremena s tim copy paste-anjem..
      Trudim se imati što više nijansi, da ne bude ono da imam npr. 20 zelenih lakova a sve nijanse skoro iste..

Komentiraj

