Max Factor Colour Elixir Lipstick 827 Bewitching Coral

Pozdrav drage moje…

Pošto za manje od 2 mjeseca skidam fiksni aparatić počela sam pripremati zalihu ruževa jer ih namjeravam svaki dan nositi čim se riješim ‘željeza’ po zubima.
Već 2,5 god nosim aparatić i cijelo to vrijeme nisam baš mogla nositi ruževe jer je to izgledalo smiješno, preslikalo bi se na bravice (pošto imam prozirni iliti safirni aparatić) pa bih to jedva uspjela oprati jer bi se zavuklo svugdje po bravicama i tak…da vas ne zamaram time…

I tako, neki dan sam bila u Mulleru, zastala pored polica sa dekorativom i naravnooooo morala sam odabati neku od tih svih divota koje se tamo nalaze.

img-thing

Odabrala sam Max Factorov ruž za usne u nijansi 827 Bewitching Coral. Prekrasna crveno-roza nijansa, zaljubila sam se u nju čim sam isprobala tester, tj. čim sam swatchala tester na ruci.

IMG_0182

IMG_0185

Pakiranje

Kad sam uzela ovaj ruž u ruku još u dućanu sam pomislila kako pakiranje izgleda baš elegantno i skupo. Donji dio ambalaže je proziran i kroz taj dio se vidi kako izgleda ruž, tj. točna nijansa ruža i osim toga na donjem dijelu (točnije ispod) piše točno koja je nijansa. Gornji dio, tj. sami poklopac je plastičan, no vrlo je elegantan baš zbog te zlatne boje i decentnog natpisa Max Factor.

Što se tiče poklopca i njegove kvalitete, čini mi se da je dosta kvalitetno i čvrsto napravljen jer ne ispada sa ruža, kad ‘sjedne’ na ruž čvrsto se zatvori i nema šanse da otpadne s ruža.

Mislim da je ruž dobro zaštićen u ovakvoj ambalaži jer se poklopac ne otvara lako, i kad se skida i ponovo stavlja čuje se lagani ‘klik’, što znači da je poklopac dobro sjeo i da je ruž dobro zatvoren.

Posebno mi se sviđa kod ovog ruža mehanizam otvaranja ili kako ja kažem – rolanja ruža prema gore (da, znam, nitko normalan to tako ne govori…). Čini mi se da je to izvedeno savršeno, čvrsto je i kad se ruž spušta natrag prema dolje ide ravno po sredini, a ne kao neki ruževi koji idu ukoso pa se sve razmulja.

Puno mi se više sviđa mehanizam otvaranja ruža nego sama kutijica ruža izvana.

IMG_0181

IMG_0187

Pigmentiranost

Ovaj ruž je odlično pigmentiran, već sa jednim nanosom se dobije savršena boja na usnama i čak drugi sloj nije niti potreban. Ali naravno ja uvijek nanesem 2 sloja ruža (kao i lak za nokte).

Ruž nema u sebi šljokica niti sedefa i ne sjaji se previše na usnama. Nije skroz mat, ali nije niti sjajan. Kada gledam ruž izgleda kao da će na usnama biti jako sjajan, a kada ga swatcham na ruci izgleda skroz mat. Aliiiiiii, na usnama niti je skroz mat niti je previše sjajan.

U svakom slučaju, ovaj ruž daje predivnu boju već sa jednim nanosom/slojem, dugog izdrži na usnama i ne isušuje usne.

IMG_0197

IMG_0199

Swatch na usnama

Slike su na žalost ispale bezveze, nisu baš najoštrije, no vidi se realno kakva je predivna boja/nijansa ruža.

IMG_0249

IMG_0253

IMG_0254

Nanošenje

Kao što sam već iznad navela, jedan nanos/sloj je već dovoljan za predivnu boju. Ali, ja uvijek nanosim barem dva sloja kako bi mi ruž ipak duže trajao na usnama. Nikad ne nanosim dva sloja jedan direktno preko drugog, nego stavim prvo jedan sloj pa sa tankom maramicom lagano pretapkam po usnama i preko taaanke maramice natapkam pudera u prahu…onda stavljam drugi sloj ruža i ponavljam ovo s maramicom i puderom u prahu…i na kraju stavim treći sloj i to je to. Na ovaj način mi ruž traje jako dugo čak i ako pijem i jedem.

Može se nanositi direktno iz tubice ili kistićem ako vam je tako draže. Ja osobno sve ruževe nanosim direktno iz tubice, a definitivno se preciznija i ljepša linija dobije kada se nanosi kistićem, pogotovo ako ne koristite olovke za usne.

Tekstura ruža je fantastična, lako se nanosi, nije pretvrd a nije niti premekan.

Što se tiče skidanja proizvoda, s time nema problema iako se ruž stvarno jako primi za usne. Ja skidam ruževe sa laganim otopinama za skidanje šminke, npr. micelarna otopina ili nešto slično. Nikad ih ne skidam kremom (kao što moja mama radi s Niveom) jednostavno zato jer mi je to nekako fuj!, ali može se skinuti i na taj način.

IMG_0191

Trajnost 

Uz način nanošenja koji sam opisala iznad ovaj ruž može trajati stvarno dugo. Kada ga nanosim tako u par slojeva traje mi na usnama čak do 8 sati (koliko znam biti na faksu), a kada ga nanosim samo sloj preko sloja onda mu je trajnost na usnama puno kraća.

Ono što mi se još jako sviđa kod ovog ruža je to što nije ljepljiv i čvrsto se primi za usne i ne skuplja se u malim boricama pored usana.

IMG_0183

IMG_0189

Ukupni dojam

Ovim proizvodom sam oduševljena!

  • hidratizirajući ruž za usne
  • baršunaste teksture
  • formula sadrži karite maslac, ulje avokada i aloe vere, antioksidanse i ekstrakt bijelog čaja
  • visokopigmentiranih nijansi
  • lako se nanosi
  • dostupan u 8 nijansi

Za prihvatljivu cijenu dobijete kvalitetan ruž, možete birati između 8 nijansi/boja, trajnost mu je fantastična, lako se nanosi…ma sve super!

Cijena: 66,90 kn

Količina: 4 g

Gdje kupiti: DM, Kozmo, Muller

Mislim da ću otići po još jedan Max Factor Colour Elixir ruž, samo ću ovaj puta probati pronaći neku nudastu nijansu. 🙂


Jeste li probale Max Factor Colour Elixir ruževe? Ako jeste, koja je vaša najdraža nijansa? A ako niste, koju nijansu biste željele isprobati?

xoxo

iveee

Oglasi

2 thoughts on “Max Factor Colour Elixir Lipstick 827 Bewitching Coral

Komentiraj

