New in #4

Pozdrav dame… 😉

U zadnja 2 tjedna mi se ponovo nakupilo nešto noviteta, dio sam sama kupila, a dio sam dobila na darivanju na blogu http://www.beautyandsweets.com/. 😀

Otkako sam počela pisati New in postove tek mi je sad postalo jasno koliko stvarno kozmetike imam. Puno previše! Ali dobro, sve što imam stvarno i koristim, tako da ipak nije bačen novac.

Pa evo noviteta…

IMG_0148

Ovaj New in post je najmanji do sada, no ipak mi je najdraži jer su ovdje stvarčice koje sam željela već neko vrijeme i stvarčice kojima sam se jako veselila.

1) Poklonček sa blogo-darivanja su ovi svi lakići za nokte. ❤ Svi do jednog su predivni!

  • 3 Deborah velika laka 
  • 5 Smart Girls Get More lakića

IMG_0132Deborah lakići su u nijansama:
(s lijeva na desno)

  • 856
  • 850
  • 852

IMG_0133… a SGGM lakići su u nijansama:
(s lijeva na desno)

  • 124 x2
  • 155
  • 153
  • 152

IMG_0134U svakom slučaju puno hvala Persi Karać što me razveselila ovim lakićima.

IMG_0141*swatchevi lakića
(s lijeva na desno)
SGGM 152, SGGM 153, SGGM 155, Deborah 850, SGGM 124, Deborah 852, Deborah 856

A osim lakića u paketu sam dobila i Essence ljubičastu nail art olovku i jednu rolicu tanke crvene trake za ukrašavanje noktiju (ne znam kako se točno to zove, ali lakoholičarke će znati na što mislim).

2) Ovo je ono što sam dugo dugo gledala i željela i evo sada sam napokon odlučila kupiti pa što bude.

  • NUXE Huile Prodigieuse OR Multi-Usage Dry Oil – Golden Shimmer, 50 ml

Suho ulje sa zlatnim šljokama. ❤ I’m in love! Znači, ovu divotu sam jedva dočekala da stigne. Tražila sam gdje mogu dobiti ovo po najpovoljnijoj cijeni i na kraju sam napravila narudžbu na www.lookfantastic.com. Platila sam ga 165 kn (i nešto sitno lipa) što mislim da je super cijena za ovaj proizvod, potpuno novi i neotvaran. Ja prezadovoljna!

Čim mi je stigao u paketu počela sam ga koristiti i jednostavno sam oduševljena. Koristim ga i za tijelo i za kosu, miris mi je fantastičan, baš mi nekako miriši po zlatu. Jao luda sam. 😛

IMG_0152

Moram staviti još jednu sliku gdje se baš vidi predivna zlatna boja, tj. zlatne šljokeeee.

IMG_0151

3) Trebala mi je neka noćna kremica, malo intenzivnija, koja će mi preko noći malo ‘srediti’ lice pa sam odlučila isprobati ovu kremu:

  • Balea Young Soft + Clear intenzivna noćna krema

Krema je namijenjena za nečistu kožu, a sadrži salicitnu kiselinu i cink te je dermatološki ispitana. Koristim je navečer prije spavanja, očistim lice od šminke i ravnomjerno razmažem ovu kremicu na lice. Za 14,90 kn dobije se 50 ml kremice (kupljeno u DM-u).

IMG_0127

IMG_0125

4) Nedavno sam vidjela na forumu da cure u Mulleru kupuju male bočice za dekantiranje sa raspršivačem pa sam otišla po 2 takve bočice.

  • Džepni difuzer od 10 ml x2

Uzela sam jednu rozu i jednu plavu bočicu. Jednu sam već upotrijebila, stavila sam unutra svoj najdraži (trenutno) parfem i sad nosim sa sobom u torbici ovu malu praktičnu bočicu. Prije sam nosila cijelu bočicu parfema, ali ovo je puno praktičnije i jednostavnije. U bočicu stane 10 ml, cijena im je inače 11,50 kn/kom, ali ja sam naletjela na akciju pa sam platila 7,90 kn/kom.

5) Inače ne koristim često lak za kosu, no kada sam negdje cijeli dan izvan kuće onda mi zna zafaliti lak za kosu da s njim malo popravim frizuru. Pošto kosa treba biti lijepa i na mjestu cijeli dan onda u zadnje vrijeme nosim sa sobom u torbici mali lak za kosu.

  • L’Oreal Paris Elnett de Luxe Haarspray Mit Pro-Keratin, Extra Starker Halt

Još nisam isprobala ovaj lak, ali vjerujem da će biti dobar kao i svaki drugi. Ne vidim neku posebnu razliku među lakovima za kosu tao da bi trebao biti okej. Uzela sam malo putno pakiranje od 75 ml za cca. 12 kn (Muller).

6) Obožavam četke i kistove za šminkanje! Prije sam i puder i rumenilo nanosila onim smrdljivim spužvicama razno raznim i prstima (znam, užas!), ali otkako sam počela koristiti kistove i četke preporodila sam se. Nedavno sam kupila u Mulleru kist za nanošenje tekućeg pudera i oduševljena sam njime pa sam se ovaj put vratila po četku za rumenilo.

  • Body&Soul četka za rumenilo

Četka je dovoljno velika, ima mekane dlačice koje mi ne iritiraju lice, ne ispadaju dlačice. Ma savršena je četka! Pogotovo za cijenu od 29,90 kn. Vrlo vjerojatno ću se vratiti ponovo po kistove za sjenila i kist za popunjavanje obrva i sve ostale Body&Soul kistiće i četke… Ako tražite jeftine, ali naravno u isto vrijeme i dobre i kvalitetne kistove/četke za šminkanje onda probajte ove iz Mullera!

7) Ovaj ruž sam predstavila u prošlom postu (https://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/08/24/max-factor-colour-elixir-lipstick-827-bewitching-coral/) pa neću ponavljati…

  • Max Factor Colour Elixir Lipstick 827 Bewitching Coral

Samo ću napisati: predivna boja, savršeno pigmentiran, traje i traje na usnama, ne isušuje usne, ima lagani sjaj……jako sam zadovoljna ovim ružem. Cijena mu je bila 66,90 kn za 4 g, što je po mom mišljenju savršen cijena za ovakav ruž.

IMG_0181

IMG_0191

8) Ovaj ruž mi je zapeo za oko prvo zbog ambalaže koja mi je baš slatka, a onda kad sam vidjela da ima u ponudi ova predivna roza nijansa morao je biti moj!

  • Deborah Milano Rossetto Shine Creator SPF 15 Lipstick #5

Predivna lagano roza nijansa, ima male šljokice u sebi i jaaako se sjaji, čak bih prije rekla da je ovo sjajilo u ružu nego pravi ruž. Ne isušuje usne i lijepo ih hidratizira, trajnost mu nije preveliki plus, no kod ruža ovakve teksture se drugo ne može niti očekivati. Jako mi se sviđa što ruž, unatoč svojoj teksturi, nije uopće packav niti ljepljiv na usnama, a osim toga u sebi sadrži i vitamine A i E. Cijena mu je bila 61,90 kn, što je isto kao i za Max Factorov ruž stvarno prihvatljiva cijena.

IMG_0165

IMG_0173

Evo i swatch na usnama da vidite kako izgleda bojica…

IMG_0236

IMG_0237

9) Bezveze sam isprobavala testere sa Max Factor police u DM-u i naletjela sam na ove divote.

  • Max Factor Colour Elixir Giant Pen Stick x2

…u nijansama:

  • Couture Blush 10
  • Mysterious Hazel 55

Oduševljena sam ovim ogromnim olovkama za usne, tj. ruževima u olovci! Praktične su, lako se nanose, mogu se lijepo precizno nanijeti jer nisu debele kao pravi ruž, ne isušuju usne, dosta dugo traju na usnama, imaju lijepi lagani sjaj… Kad se potroši skroz do crnog dijela olovke jednostavno se našilji/naoštri na širokim šiljilom i to je to, mogu se dalje koristiti.
Još uvijek im nisam uspjela pronaći manu, ili jednostavno nisam jako zahtjevna 😛 što je isto moguće.
Inače im je puna cijena čini mi se 55,90 kn, ali do sutra (28.8.2013.) traje akcija u DM-u na ove olovke-ruževe, tako da su snižene -30%. Ja sam ih platila 39,13 kn/kom.

IMG_0201

IMG_0206

Swatchevi na usnama…

IMG_0285* Couture Blush 10

IMG_0276* Mysterious Hazel 55

10) Sjajila koristim svaki dan, ali sva sjajila koja imam su u nekim rozim nijansama pa sam sad kupila sjajilo koje nema u sebi niti malo rozog, iako u nazivu ima riječ ‘pink’.

  • Maybelline New York Color sensational Gloss 130 Exquisite Pink

Nisam ga još isprobala na usnama, no swatch na ruci pokazuje da će na usnama biti skoro proziran, tj. između boje usana i skroz prozirnog. Okej, objašnjavanje mi ide užasno! Uglavnom, ima puno šljokica u sebi i mislim da će na usnama biti predivan. Naletjela sam na njega u DM-u i bio je snižen sa 59,90 kn (ako se ne varam) na 29,90 kn pa sam ga uzela.

IMG_0160

Evo swatch na ruci da vidite što sam prije pokušala objasniti…

IMG_0162

11) Čitala sam o ovim Lip Tint-ovima i htjela sam ih isprobati, ali nisam htjela trošiti novce na to. Ali eto, u Mulleru u staklenoj zdjeli pored blagajne na kojoj piše SVE PO 5 kn stajala su 3 Lip Tint-a, pa sam uzela jednog da isprobam valja li to išta.

  • Catrice Liquid Lip Tint 020 Wine-Tastic

Još uvijek nisam isprobala ovo čudo tako da ne znam vrijedli li tih 5 kn koliko sam dala za njega. Nadam se da će poslužiti, ako ništa drugo, barem za maškare. 😛

IMG_0154

IMG_0155

To je sve za ovaj post 😀

Nadam se da vam se sviđaju moji noviteti…. Ako vas posebno zanima neki od ovih proizvoda napišite mi u komentaru pa ću napisati post o tome ili ću dodati ovdje to što vas zanima a ja nisam napisala. 🙂

Jeste li isprobale koji od ovih proizvoda? 

xoxo

iveee

Oglasi

5 thoughts on “New in #4

    • iva2301 kaže:

      Dosta su slični i bojom i teksturom, ali Bourjois Shine je ipak malo tamnije rozi na usnama…kad staviš fotku swatcha na usnama jednog i drugog ruža jednu pored druge vidi se razlika.. 🙂

Komentiraj

