What’s in my bag?

Pozdrav dame…

Svaki dan na YouTube-u naletim na video ‘What’s in my bag/purse?’ pa sam mislila da bi bilo fora napisati takav post.
Torbe su moja velika ljubav i imam ih stvarno dosta, no u zadnje vrijeme nosim samo njih par. Najbitnije kod torbi mi je da su velike i da mogu svašta strpati u njih, ako torba nije velika onda ništa…ne valja. 😛
Imam i manjih torbi i torbica, no one su većinu vremena lijepo spremljene u kutiji s torbama, one su samo za neke izlaske i svadbe gdje velika torba stvarno nebi bila prikladna.

No dobro, da ne duljim…

Ovo je moja (trenutno) najdraža torba i ne odvajam se od nje. 🙂 God bless Zara hihi

IMG_0427

A ovo nosim u torbi…

IMG_0429

IMG_0430

  • Vesta (najnajnajdraža vesta/cardi u zadnje vrijeme)

U mojoj torbi će se uvijek naći ili vestica neka ili rezervna majica ili potkošulja…Pogotovo sada kada se vrijeme svako malo mijenja, ne znamo hoće li biti toplo ili prohladno.

  • Dezodoran

Obavezno nosim sa sobom dezić gdje god idem. Pogotovo kad sam cijeli dan izvan kuće ili na faksu, onda jako dobro dođe.
Trenutno mi je najdraži dezić Dove Original (cca. 20 kn – Konzum), iako sam prije bježala od Dove-a, ali eto ovaj dezić mi je super.

  • Avene termalna voda

Ovu termalnu vodu sam otkrila preko ljeta i od tada ju stalno imam u torbi. Uzela sam najpraktičnije malo pakiranje od 50 ml tako da mi stane u svaku torbicu (cca. 25 kn – Farmacia)

  • Asepsoleta vlažne maramice

Osim običnih maramica (koje trenutno nemam u torbi pa ih nisam mogla uslikati) uvijek imam i vlažne maramice. Svako malo nešto jedem pa su mi one savršene ako nema nigdje za oprati ruke, onda barem s njima obrišem ruke…bar nešto. 🙂
Osim brisanja ruku te vlažne maramice znaju super poslužiti dragom za brisanje šajbi (grrr troši mi bezveze maramice), u tim trenucima mu je super što imam veliku torbu, a inače ne može baš shvatiti što će mi tolika torbetina.

  • Ključevi od kuće

Naravno, nosim sa sobom i ključeve od kuće. Tu se nema što previše reći 😛 to svi nosimo uvijek… Jedino mogu reći da obožavam ovaj ‘starka’ privjesak koji mi je tata donio iz Amerike (hvala tata :*).

  • Kopča za kosu (ili gumica za kosu)

Uvijek, ali uvijek jedno od ovog dvoje moram imati sa sobom! Imam kosu skoro do riti i kad je raspuštena često mi smeta pa onda uvijek imam uz sebe nešto s čime ju mogu ‘ukrotiti’.

  • Ključevi od auta

Isto kao za ključeve od kuće – nema se što puno reći o njima. Ključevi kao ključevi, vjerojatno isto svi sa sobom nosimo ključeve od auta.

  • Mala kozmetička torbica

Prije sam imala sjajila, ruževe, parfeme…itd…posvuda po torbi, ali od nedavno sam počela nositi malu kozmetičku torbicu pa sad sve lijepo stoji u njoj.

IMG_0431

Ovo je mali dio kozmetike koju stalno nosim sa sobom u torbi gdje god idem…

IMG_0432

  1. FM 174 (Lancome – Miracle) parfemić
    Stavila sam ga u džepni difuzer da mi je lakše nositi ga u torbi..
  2. Melem
    Zbog aparatića su mi usnice katastrofalne pa ih pokušavam što češće trackati Melemom da se oporave barem malo.
  3. Maybelline New York Color sensational Gloss 130 Exquisite Pink
    Predivno sjajilo za dnevni make-up. Obično koristim roza sjajila, ali ovo sjajilo mi je trenutni favorit.
  4. Bourjois Shine Edition Lipstick 27 Oh My Doll
    Trenutno najdraži ruž-sjajilo 😀 Uvijek smo skupa.
  5. L’Oreal le blush Nude Brown
    Savršeno rumenilo za dnevni make-up. Ispod samog rumenila je malo ogledalce i četkica za nanošenje rumenila, tako da imam sve na jednom mjestu i ne moram nositi posebnu četku za rumenilo, što je super.
  6. CadeaVera Young 2in1 Puder protiv prištića 30 deep ivory
    Na ovaj puder sam naletila u Mulleru i uzela ga onako bezveze za probu, a na kraju sam ostala oduševljena njime. Ne prekriva baš bajno, no super mi dođe kada samo treba malo popraviti šminku ili kada sam negdje vani i nenadano samo pozvana negdje (a ne stignem se ići doma spremiti) pa treba na brzinu staviti malo pudera.
  7. L’Occitane Gel Creme iz seta Citronovac
    Obožavam ovu kremicu i čim potrošim ovo minijaturni pakiranje (10 ml) kupujem normalno pakiranje (30 ml). Krema je više ‘gelasta’ nego onako čvrsta krema, no meni to odgovara jer ne volim kada trebam 5 minuta trljati ruke kako bi se krema upila.
  • Novčanik

Ovim novčanikom sam samu sebe počastila za rođendan (uz još ‘par’ sitnica) i obožavam ga. Dosta dugo sam tražila novčanik ovog tipa i na kraju sam ga prije cca. 2 tjedna pronašla u Guess-u. Trajala je akcija na dobar dio artikala (ne znam traje li akcija još uvijek) -50% i još sam uhvatila ‘Žutu srijedu’ u CC1 West-u, tako da je na tu -50% sniženu cijenu išlo još -20%. Uz to sniženje novčanik sam umjesto 479,00 kn platila cca. 192 kn. 🙂

  • Mobitel

DSC02650

Naravno, i moj ljubimac je tu! Nisam ga uslikala na zajedničkoj fotki jer sam njime slikala, ali eto ga tu je. Nije baš da se 100% znam koristiti njime, ali dobro. Nakon Sony Ericssona (touch screen ali s normalnom tipkovnicom) se ne mogu nikako naviknuti na ovu tipkovnicu gdje je svako slovo posebno odvojeno i treba mi 5 min da napišem običnu poruku. 😛

IMG_0434

Ponekad se u mojoj torbi nađe i kišobran, ali draže mi je bez njega jer to znači da nam je lijepo vrijeme. 😀 ou jeah ou jeah
Samo ne znam do kad će to lijepo vrijeme trajati…ahh

 

Kako izgleda vaša torba iznutra? Pretrpavate li svoje torbe i torbice ili nosite samo ono najnužnije?

 

xoxo

iveee

Oglasi

4 thoughts on “What’s in my bag?

  1. Marijana kaže:

    Moja torbica uvijek ima neke stalne stanare poput novčanika, maramica, slušalica, vlažnih maramica, mobitela a ostalo se dodaje ili vadi po potrebi haha 😀
    Baš mi se sviđa tvoja torba i njeni “stanari” :)))

Komentiraj

