New in #5

Hej dame 😉

Happy happy happy!!! Napokon mi je stiglo sve sa Lookfantastic-a i Feelunique-a, nakon otprilike tjedan dana. 🙂

To sam sama sebe odlučila počastiti za rođendan i baš sam sretna što je sve stiglo,pošto se zna dogoditi da se paketi ‘zagube’ i što je sve stiglo čitavo.

securedownload (6)

Neću puno duljiti ovako na početku, nego ću vam jednostavno pokazati svoje lijepe novitete pa krenimo…

securedownload (7)

1) NUXE

  • Gel Nettoyant et Démaquillant Visage – Gel za čišćenje lica i uklanjanje šminke, 200 ml
  • Rêve de Miel Stick Lèvres – Stik za usne, 4 g (za dehidrirane i ispucale usne)
  • POKLON – Huile Prodigieuse – Čudesno suho ulje za višenamjensku upotrebu, 30 ml

Malo sam gledala na netu i čitala što bi moglo biti dobro za moju kožu pa sam odlučila kupiti ovaj gel za čišćenje lica. Htjela sam ga kupiti kod nas u ljekarni, ali vidjela sam da na netu mogu dobiti za istu cijenu (165 kn) cijeli ovaj paket, tj. umjesto samo jednog proizvoda za istu cijenu sam dobila čak 3 proizvoda. Inače, ovime sam se počastila na Lookfantastic-u i sve skupa sam platila 165 kn.

Još nisam stigla isprobati niti jedan od ova 3 čuda, tako da nemam puno toga za napisati o ovome trenutno, ali čim isprobam napisat ću recenziju. Za ulje se već sve zna jer je popularno već neko vrijeme, ali za gel za čišćenje lica i stick za usne ću definitivno napisati u posebnom postu svoje mišljenje o proizvodima. 🙂

2) Nourish

  • Golden Glow Illuminating Face Shimmer (for all skin types), 30 ml 1.01 fl.oz

Naravno, žensko kao žensko čim sam vidjela ovo na internetu htjela sam to u svojim rukama. Ambalaža je preslatka! Dobro, nisam ovo kupila samo ih nekog hira nego sam htjela neki iluminator napokon (pošto nisam imala niti jedan do sada). Probala sam malo staviti na lice i mogu reći da sam jako zadovoljna, daje onako lijep prirodan sjaj na licu i dovoljna je jedna mala točkica da se postigne efekt koji se želi postići ovime. 🙂 Kupila sam ga na Feelunique-u za cca £11.

3) Syoss

  • Profesionalna četka za kosu – Syoss professional performance

Četku sam dobila u DM-u na otvorenju u shopping centru Point (Vrbani). Baš mi je trebala nova četka za kosu jer mi je stara u katastrofalnom stanju, tako da mi je ovo došlo kao naručeno. 🙂 Četka je kvalitetna, dosta velika, piše na ‘etiketi’ da nije za prodaju tako da ne znam koja joj je vrijednost, ali nije niti bitno. U svakom slučaju, jako sam zadovoljna ovom četkom za kosu.

securedownload (8)

4) Tangle Teezer

  • Tangle Teezer The Original Detangling Hairbrush

Seki sam za prošli Božić kupila mali ‘putni’ Tangle Teezer sa motivom Union Jack-a i kad sam vidjela da to stvarno valja (točno kako kažu svi koji ga imaju) odlučila sam ga i sebi kupiti, no nikako da odvojim novce za njega. I onda je lijepo došao Saleeeee na Feelunique-u i Tangle Teezer je bio snižen na cca £7 pa sam ga napokon kupila. Oduševljena sam ovim proizvodom i žao mi je što ga nisam ranije kupila.

5) J.S.Douglas Söhne

  • Puder Spray Vitmine & Shea Oil, 6 g

Uđem u Douglas bezveze razgledati što se nudi i naletim na ovu ljepotu. Prekrasne šljokice u staklenoj malenoj bočici sa pumpicom. Jednom riječju – preslatko! Ovo čuvam za svečane prilike koje ‘dozvoljavaju’ puno šljokica po tijelu. 😀
Mislim da bi ovo bio presladak poklon za nekoga tko voli šljokice. Cijena je mala mana – 75,90 kn, no ajde malo sam se počastila.

6) Nivea

  • Nivea dezodoran stress protect 48h, 35 ml

Mali dezodorančić za torbicu koji sam dobila na otvorenju DM-a u shopping centru Point. Nisam nešto previše oduševljena mirisom, ali kao i svaki drugi dezodoran poslužit će.

securedownload (2)

7) Scottish Fine Soaps 

  • SCRUB! Sapun, 100 g 3,5oz

Ove sapunčiće u kutijicama gledam u Douglasu otkako su došli u ponudu i nikako da odem i uzmem jednog. Ali eto prije par dana sam napokon izabrala jedan i baš mi je njammmiii. Lijepo miriši, lijepo se pjeni i poslije mirišim još par sati po tom sapunčiću. Cijena mu je bila 35,90 kn, što možda je puno za 100 g sapuna, ali jedan sam morala uzeti.

8) FM Group

  • Body Butter (SPA Collection) Cherry, 250 ml

Čim je SPA Kolekcija došla kod nas u Hrvatsku morala sam odabrati nešto jer su proizvodi fantastični. Ovo mi je već drugo pakiranje maslaca za tijelo s mirisom višnje. Miris i tekstura su savršeni, savršeno hidratizira kožu, ima ga dosta pa mi dugo traje i ostavlja lijepi lagani miris na koži. Ma joj ne znam što da još napišem osim da stvarno volim ovaj proizvod. Sadrži shea maslac i kakao maslac, macadamia ulje, laneno ulje, vitamine E i F…

9) L’Oreal Paris

  • L’Oreal Caresse Lipstick 07 Cheeky Magenta,
  • L’Oreal Volume Building Mascara Voluminous Extra-Black

I ruž i maskaru sam kupila na otvorenju DM-a (shopping centar Point) kada je bila akcija na L’Oreal dekorativu -25%. Cijena ruža je inače cca. 87 kn, tako da mi se isplatilo uzeti ga uz popust od -25% jer mi je skoro 90 kn ipak previše novaca za jedan ruž. Sa ružem sam prezadovoljna, doduše dosta je sličan ruževima Bourjois Shine i Deborah (iz mojih prijašnjih posteva), ali ipak sam ga morala uzeti. Što se tiče maskare, za nju sam imala kupon od -50% pa sam ju uz taj popust kupila za cca. 42 kn. S maskarom sam prezadovoljna, ima lijepu četkicu koja mi razdvoji trepavice i učini ih zaista duplo dužima nego što su bez maskare.

10) Collistar

  • Collistar Matita Occhi Duo (Eye Pencil Duo) – dupla olovka za oči (zlatna i srebrna)

Ovo sam dobila na poklon od nove ‘forumske’ frendice (hvala Bernarda :*). Još ju nisam koristila, čuvam ju za neke svečane prilike i mislim da će mi biti super. Inače ne stavljam skoro nikad olovku za oči, ali smislim da ću početi, pogotovo za svečanije prilike.

11) Avene

  • Avene Eau Thermale – termalna voda u raspršivaču, 300 ml

Za ovu termalnu vodicu znaju i ptičice na grani tako da nema smisla puno pisati o njoj, samo mogu reći da mi je ovo 3. boca ove termalne vode i da ju obožavam. ❤ I da, moram napisati da mi je otkako koristim termalnu vodu lice stvarno čisto, čišće nego prije. Nisam nikad imala problema s kožom na licu, ali uz ovu termalnu vodicu lice je još ljepše. Kupila sam ju u Farmacia ljekarni za cca. 72 kn.

I to je to 😀

Jako sam zadovoljna ovim novitetima i jedva čekam da isprobam one koje još nisam stigla. Već znam da ću sigurno sa svime biti prezadovoljna tako da se baš veselim isprobavanju svega.

* * *

Koji vam je od ovih noviteta najljepši/najbolji ili ga imate ili biste ga htjele imati?

 

xoxo

iveee

Oglasi

12 thoughts on “New in #5

    • iva2301 kaže:

      Meni dođe da sad odmah kupim još jedan da mi stoji doma na sigurnom za svaki slučaj 😛
      Da, video mi je savršen…mislim da sam u ova 2 dana sve njihove videe preslušala (luda sam)..

    • iva2301 kaže:

      Da, da 🙂
      Puno jeftinije ispadne kad se pronađe neka takva ponuda na netu nego kad se kod nas u ljekarni uzme..
      Kod nas u ljekarni sam sad neki dan tražila dosta Nuxe testerića pa ću vidjeti što mi odgovara i onda fino naručiti jeftinije s neta 😛

  1. Delićeva kaže:

    imam taj gel za čišćenje lica već duže vrijeme, jedan od boljih koje sam probala. Koristim ga sa prirodnom morskom spužvom koju sam kupila u bipi, lice mi nakon toga em bude glatko em miriši 🙂

    • iva2301 kaže:

      isprobala sam ga napokon i evo nakon samo jednog korištenja već sam oduševljena ❤
      ja ga za sad prstima mackam, ali moram nabaviti nekakvu spužvicu tog tipa kao što ti imaš…

  2. Petite Chérie kaže:

    Ovdlični noviteti! Moram i ja uskoro nabaviti Tangle Teezer, toliko sam već dobrih stvari o njemu pročitala, da bi bilo krajnje vrijeme! Inače, ja sad čekam paketić s bath&unwind, isto sam uzela neke nuxe stvarčice, odnosno kremu koju sam duugo željela i nisam ju htjela kupiti u ljekarni jer sam sad na bath&unwind za kremu od cca. 170 kuna dobila poklon paket od 3 nuxe proizvoda 🙂

    • iva2301 kaže:

      Joooj psssst 😛 nisi mi smjela otkriti tu bath&unwind stranicu, već sam našla par stvari na njoj koje bi kupila :/
      i da, jako mi se sviđa taj poklon od 3 nuxe proizvoda 🙂

Komentiraj

