7 Shades of Autumn for Nails

Vrlo skoro nam stiže jesen i moram priznati da mi se to ne sviđa baš, ali što je tu je… Jedino što me veseli je to što se kod lakiranja noktiju neće raditi mjehurići ispod laka, kao što se preko ljeta to uredno događalo zbog vrućine. Ajde barem nešto lijepo kad već jesen sama po sebi nije lijepa.

page-vert

Ovo je moj izbor lakova za nokte za ovu jesen 2013. 🙂 …
Pokušala sam odabrati 5 lakova, ali da su nijanse skroz različite tako da uz svaku odjevnu kombinaciju (za one koji paze na to da  obleka paše uz noktiće) postoji jedan lak koji se može pripasati uz to. Naravno, nisam se mogla zaustaviti na samo 5 lakova pa sam ih odabrala 7.

Također, odabrala sam 7 lakova koji se skoro uvijek mogu naći u ponudi, znači nisu iz neke limitirane kolekcije pa da se mora preokrenuti cijeli svijet da bi se pronašao taj lak.

  1. ANNY — 360 grey eleganceIMG_0544
  2. O.P.I. — Danke – Shiny RedIMG_0532
  3. ANNY — 115 waiting for youIMG_0537
  4. Deborah — 852IMG_0541
  5. p2 — 532 blue’s brothersIMG_0526
  6. Illamasqua — ViridianIMG_0522
  7. Catrice — 710 Dulce &Havanna
    IMG_0535

Swatchevi ovih lakića…

IMG_0558

* s lijeva na desno:
ANNY 360 grey elegance, ANNY 115 waiting for you, O.P.I. Danke-Shiny Red,
Deborah 852, Illamasqua Viridian, p2 532 blue’s brothers, Catrice 710 Dulce & Havanna

IMG_0546

Nadam se da vam se sviđa moj izbor ‘jesenskih’ lakića za nokte. 😉

IMG_0550

Koji su vaši najdraži ‘jesenski’ lakovi za nokte? Koju boju najčešće imate na noktima preko jeseni? 

xoxo

iveee

Oglasi

6 thoughts on “7 Shades of Autumn for Nails

    • iva2301 kaže:

      za 20ak dana se vraćam na temu Vaši nokti 😀
      sad već skoro 2 tjedna imam na noktima baš ovaj ANNY Waiting for you i preko njega 2 sloja BTGN top coata i drži mi kao nenormalan…učim po cijele dane pa sam odlučila da nema lakiranja noktiju svaki dan (kao što sam ih prije mackala svako malo)..to mi je sad kao dodatna motivacija da što prije riješim ispite, da mogu svaki dan lakirati nokte poslije 😛

Komentiraj

