[Rođendanski] New in #6

I tako ja napokon jučer napunila 22 godine. 😀 jeeeeej

happy_birthday_to_me!-760598Zahvaljujući tome ponovo imam materijala za pisanje novog New in posta…
Podijelila sam novitete na kozmetički dio i nekozmetički dio da bude ljepše i preglednije.

Pa evo krenut ću s kozmetičkim dijelom noviteta pa onda nakon toga nekozmetički dio…

KOZMETIKA

IMG_0662

Dobila sam dosta kozmetike i sa svime sam oduševljena. 😀

Najviše toga je stiglo iz predivnog L’Occitanea (kojeg obožavam!!!).

IMG_0664

  • Obnavljajući Otkrivajući set za tijelo i kosu – Šampon za kosu (75 ml), Balzam za kosu (75 ml) , Ulje za tuširanje Badem (75 ml), Uzorak Koncentriranog mlijeka za tijelo (2 x 6 ml), Uzorak Maske za kosu (2 x 6 ml), Uzorak Ulja za kosu (4 ml) i preslatka toaletna torbica.
    Ništa od ovoga još nisam isprobala, ali jedva čekam isprobati sve po redu i znam da ću ostati oduševljena. 🙂
    Pošto je kupljeno u L’Occitane dućanu u novom Shopping centru Point na otvorenju uz kupljeni set na poklon sam dobila (od L’Occitanea) jedan od ova 2 mala preslatka paketića.
    Mali paketić L’Occitane bestselera – Ulje za tuširanje Badem (35 ml), Karite krema za ruke (10 ml), Sapun s lišćem citronovca (25 g).
    (hvala baki i dedi :** – najbolji na svijetu!)
  • Svilenkasta krema za ruke Badem (30 ml) – ”Krema za ruke obogaćena bademovim mlijekom i bademovim proteinima trenutno hidratizira kožu, čineći je ljepšom i nježno namirisanom profinjenim mirisom cvjetova badema.” Prefina kremica sa prefinim mirisom.
    (hvala mami i tati :**)
  • Osvježavajuća gel krema za ruke Citronovac (30 ml) – ”Osvježavajuća gel krema za ruke, obogaćena ekstraktom organskog citronovca iz Provanse, trenutačno hidratizira i osvježava kožu te ju parfumira profinjenim citrusnim notama. Zahvaljujući pročišćavajućim eteričnim uljima metvice i timijana te tapioka puderu, neutralizira znojenje te pruža osjećaj baršunasto mekih ruku.” Ovu kremicu imam u palom putnom pakiranju od 10 ml i štedim ju jer je najmirišljavija kremica koju sam ikad koristila. Obožavam citrusne mirise i mogla bih po cijele dane samo mazati ruke ovom kremom.
    Dragi je također kupio ovo u Point-u i dobio uz to mali paketić L’Occitane bestselera, tako da sad imam 2 ta paketića. Iznad sam napisala što je sve unutra.
    (hvala mom dragom <3)

Ove divotice su stigle iz Berlina. 😀 (seka bila na maturalcu jeeeej)

IMG_0667

  • Style PenDisco Glow Glow in the Dark Nail Polish (3 x – 4,2ml) – U paketu dolaze 3 nijanse lakića: Orange Glow, Green Glow i Purple Glow. Još nisam stigla isprobati ove lakove, ali nadam se da će stvarno svijetliti u mraku. 🙂
  • The Body Shop Rainforest Moisture Hair Butter for dry hair (50 ml) – Obožavam The Body Shop stvarčice! Baš me zanima kako će se ovo čudno ponašati na kosi, ali vjerujem da će biti stvarno super. Do sada mi se sve od The Body Shop-a svidjelo pa ne vidim zašto mi se i ovo nebi svidjelo.
  • The Body Shop Chocomania Shower Cream (250 ml) – Znači, ovo je najsavršeniji čokoladno mlijeko za tuširanje ikad! Točno miriši kao da se kupam u čokoladi, a čokoladu obožavam, tako da automatski obožavam i ovo. Bit će mi žao tuširati se ovime da se ne potroši sličajno. 😛

I mama od dragog me se sjetila pa sam dobila hrpicu kozmetike. 🙂

IMG_0668

  • Accentra Poklon paket u košarici Green Tea – Gel za tuširanje (270 ml), Losion za tijelo (270 ml), Sol za kupanje (150 g), Piling za tijelo (220 ml), Konfeti za kupanje (4 x 4 g) i preslatka crna košarica. Nisam još ništa stigla isprobati, ali znam da je miris savršen!

NIJE KOZMETIKA 😛

IMG_0671

  • The Wah Nails Book of Nail Art – Prefora knjižica sa idejama za ukrašavanje noktića sa tutorialima u obliku teksta i slika. Sadrži 25 takvih ideja i čim završe ispiti sve po redu ću ih probati napraviti.
    (hvala seki :*)
  • My Little Makeup Book – Ovo sam si danas sama kupila u pošti dok sam slala paket. 😛 Nije mi vrag dao mira. U svakom slučaju knjižica je super, ima stvarno dobrih tutoriala kako se našminkati i definitivno ću se po tome pokušati našminkati (šminkanje mi inače nije jača strana :/).
  • LeonArdi posrebrne naušnice – Viseće naušnice koje su stigle iz Austrije. Obožavam LeonArdi nakit, originalan, unikatan, ma predivan im je nakit. Inače, ovo su mama i tata donijeli još u 1.mj. sa skijanja i čuvali sve do jučer haha ne znam kako im je uspjelo, meni bi bome u više od pola godine izletilo nešto barem 100 puta.
  • Orient Silver srebrne naušnice – Dragi je mislio da je L’Occitane kremica premali poklon pa mi je kupio i ove srebrne naušnice (ribek moj <3), iako sam mu rekla da ne kupuje ništa više. Ali dobro, naušnice su mi prekrasne.
  • i najvažnije od svega Milka Tofee Ganznuss čokolada – zna mama od dragog što ja volim!

IMG_0674

  • Hard Rock Cafe majica iz Praga – Drago mi je što je seka išla na maturalac u Prag i Berlin em zbog nje, da joj guza vidi svijeta i da se proveseli i zabavi, em zbog toga što sam znala da će mi donijeti majicu iz Hard Rock Cafea jeeeeej 😀 Ne znam zašto toliko volim HRC majice, ali eto volim ih i imam ih za sad 4 ili 5, a nadam se da ću vidjeti još puno gradova i iz svakog grada pribaviti majicu.
  • Forever 21 majica dugi rukavi – Doputovala je iz Berlina skupa sa sekom. Predivna crno-bijela majica koja na prednjem dijelu ima ‘čipku’, tj. nije prava čipka ali tako izgleda. Leđa su crna, što mi se sviđa jer tako majica ipak nije prenapadna.
  • Next hrpa čarapa – Čarape uvijek trebaju, a ove su preprepreslatke sve po redu. Naravno, našle su se tu i čarape sa motivom žirafe. Da objasnim malo, znači visoka sam skoro 180 cm tako da su me dosta često frendovi zezali da sam kao žirafa, i tako se mami činilo jako zabavno kupiti čarape sa žirafom da me podsjeti na to kako su me frendovi zezali. Divno od nje. 😛

I za kraj nešto bez čega više ne mogu živjeti – STARKE!! One mi dođu kao Pokemoni – moram ih skupit sve. 😛

IMG_0677

  • Converse All Star niske žuteeee – Odmah moram napisati – HVALA mami i tati :** Starke obožavam, i da imam ih 7 pari, i da znam da je to puno, ali stalno sam u njima tako da mi nije žao kupiti ih. Prije 2 godine ih još nisam mogla smisliti i nije mi bilo jasno kako seka može stalno hodati u starkama, sve dok ih nisam probala. I eto sad su postale moja ljubav. 🙂

Evo to su moji rođendanski noviteti/pokloni. 😀
Ja sam sa svime oduševljena (osim time što starim :/) i nadam se da se i vama sviđaju moji poklončići.

Što vi najviše volite dobiti na poklon za rođendan? Koji vam je najdraži rođendanski poklon koji ste dobile?

xoxo

iveee

Oglasi

4 thoughts on “[Rođendanski] New in #6

  1. Bobby ッ kaže:

    prvoooo, hepiiiiiii brzdeeeeeej!!! tralalalalalalala! drugo, ajmeeee koliko si lijepih stvarčica dobila, svi mi se sviđa! starkice ponajviše ali i sve ostalo je super! ❤

Komentiraj

