Golden Rose Rich Color 08

Evo nakon skoro 2 tjedna ponovo sam lakirala nokte jeeeeej 😀 Moram priznati da mi je falilo to mackanje i trackanje po noktima.

Iako je ljeto pri kraju odlučila sam na nokte staviti predivnu, skoro pa kričavu nijansu roze boje – lak Golden Rose Rich Color u nijansi 08.

securedownload

Obožavam ovaj lak i namjeravam ga barem tjedan dana imati na noktima.

Koristila sam ove lakiće:

securedownload (20)

securedownload (22)

  • Eveline SOS brittle and broken nails
  • Golden Rose Rich Color 08
  • Poshe super-fast drying topcoat

Rezultat je ovaj:

*fotkano u hladu

securedownloa1d

securedownload (14)

securedownload (13)*fotkano na suncu

securedownload (15)

securedownload (17)

securedownload (18)Moj dojam o Golden Rose 08 laku:

Ovo je drugi Golden Rose Rich Color lak koji imam u svojoj kolekciji i prezadovoljna sam njima.

Lak ima zaista savršenu teksturu, nije gumenast i ne zgušnjava se brzo, a nokat prekrije u samo jednom premazu/sloju (iako ja uvijek stavljam barem 2 sloja, no dovoljan je jedan sloj). Poprilično brzo se suše i čak im nije potreban nadlak iliti top coat jer se i bez njega lijepo sjaje. Traju na noktima barem 4 dana, što je super za one koji ne vole svako malo lakirati nokte. Ako se preko laka stavi i top coat onda lak može trajati i do tjedan dana bez ikakvog problema.

Četkica je široka i plosnata, što je recimo meni osobno savršeno jer imam veliku ploču nokta pa ne moram 100 puta premazivati (kao što je slučaj kada imam lak sa ekstra uskom četkicom). Onima koji imaju malo manje ili uže nokte se možda ovakva četkica nebi svidjela.

Lak se nalazi u lijepom elegantnom četvrtstom pakiranju, tj. bočici. Pakiranje je zaista kvalitetno, a cijena je super prihvatljiva – 20 kn za 10,5 ml.

 

Koliko često vi lakirate noktiće? I volite li Golden Rose lakove?

 

xoxo

iveee

Oglasi

One thought on “Golden Rose Rich Color 08

Komentiraj

