Što će se nositi ove jeseni…

Jesen nam se opasno približava i lagano mijenjamo ljetnu odjeću za onu malo topliju – jesensku. Uskoro ćemo moći zaboraviti na lagane lepršave haljinice, majice bez rukava, kratke suknjice i sandalice. Unatoč tome što lagano dolaze hladniji dani i dalje ćemo se moći oblačiti lijepo i fensi šmensi, samo ćemo malo morati promijeniti garderobu.
tumblr_inline_msfw8hsbcn1qz4rgp
Na internetu je već osvanuo popis onoga što će biti IN ove jeseni, ali moram priznati da mi se ne sviđa sve i da ću neke IN odjevne predmete ipak preskočiti i ostaviti neka ih netko drugi nosi.Inače nisam neki pobornik toga da se uvijek mora hodati samo u onome što je trenutno IN, više se oslanjam na ono ‘nosit ću ono što želim i što mi se sviđa bez obzira je li u modi ili ne’.Ali evo, ovo će biti IN jesenska obleka:
  • Hlače s printom
Ovo mi se sviđa! Volim hlače s printom, a u zadnje vrijeme me puca floral print. Imam jedne hlače vrlo slične ovima na donje dvije slike i mislim da ću ih često nositi (samo da kiša ne pada, pošto su bijele :/) tako da me nešto podsjeća na tople vesele dane.

FLOWER PRINT TROUSERS 2790*izvor:
http://thebombaystyle.blogspot.com

floral-denim-jeans-leggings-3*izvor:
http://hotmamas.wordpress.com

Osim ovakvih cvjetastih hlača sviđaju mi se i traperice sa printom, npr. životinjski print, cik-cak, srca… Ali takve hlače ću ipak morati preskočiti jer nemam više gdje stavljati hlače u ormar, imam barem 15-20 što hlača što baš traperica, tako da su mi i jedne nove već previše.

  • Suknje A kroja
Hmm suknje A kroja su mi oduvijek bile preslatke, ALI na nekon drugom. Ja sam nekako više cura za hlače, a kada obučem haljinu ili suknju onda je to zaista neka posebna ili svečana prilika. Jednostavno se osjećam puno opuštenije i prirodnije u hlačama nego u haljini/suknji. Osim toga, ovakve suknje su stvarno ženstvete, a ja u sebi vidim (kako mama kaže) haharicu pa zato mislim a bih čak izgledala smiješno da stavim na sebe suknjicu A kroja.Suknje A kroja uglavnom se nose kao glavni dio cijelog stajlinga i sve ostalo se mora odabrati da paše uz suknju. Ima ih od ultra kratkih pa sve do dužine ispod koljena, tako da svatko može pronaći određenu dužinu za sebe.
Bez obzira na to što više volim hlače ova 2 outfita sa suknjama A kroja su mi preslatka:
Doduše, ne znam baš koliko su ovakvu outfiti nosivi preko jeseni, naravno zahvaljujući glupom kišovitom vremenu. Ali možda bi i prošlo za jesen uz suknju neke tamnije boje i uz najlonke, baš da se noge ne smrznu. Plus naravno dugi rukavi gore ili barem neka vestica ili jakna.Tko zna, možda se ipak odvažim i prošetam ove jeseni u suknjici A kroja. 🙂

  • Bluze 

Bluze su jednostavno must have uvijek, a ne samo sada kada su kao IN. Mogu se iskombinirati uz bilo što, za bilo koju priliku, za toplo i hladno vrijeme…ma uvijek!

Preko ljeta radije biram vesele šarene bluze i bluze svijetlih boja, a za jesen ću ipak odabrati malo tamnije boje. Nebi bilo dobro da imam bijelu bluzicu i da se naglo spusti kiša, a ja naravno baš tada nemam kišobran uz sebe. Jel tak?

Uglavnom, u tamnijoj kombinaciji bih odabrala ovako nešto:

13515277880*izvor:
http://www.attitudeclothing.co.uk/product_30346-123-2458_Black-Chiffon-Blouse.htm

A za one dane kad nas sunce odluči malo razveseliti i zagrijati bijela bluza poput ove + hlače s printom.

17304.0.zoom*izvor:
http://www.nastygal.com/product/vienna-chiffon-blouse

Jako volim bluze baš zato što se sa njima mogu čuda napraviti. Možemo ih nositi same bez nečega preko, a kada je hladnije lijepo će izgledati i za sakoićem ili nekom jaknicom.

  • Kožne jakne

Kao i bluze, kožna jakna mi je preko jeseni must have. Ponuda kožnih jakni je zaista ogromna i svatko može pronaći neku za sebe. Naravno, jedina mana su cijene kožnih jakni, ali može ih se pronaći po stvarno okej cijenama, samo treba tražiti i imati malo sreće.

U zadnje vrijeme IN su zakovice i istaknuti patent zatvarači pa ako netko voli takve stvari može pronaći kožnu jaknu sa takvim ‘ukrasima’, sada ih barem ima na svakom ćošku.

Osobno su mi ipak najdraže standardne crne ili tamno smeđe kožne jakne bez previše dodataka, a takve 2 jednostavne kože jakne sam prije par godina pronašla u Stradivariusu za smiješne novce i nosim ih još i danas. Ali, pošto je jedna od te 2 jakne već i previše iznošena mislim da ću ove godine potražiti neku novu i nadam se da ću pronaći neku sličnu ovoj na slici ispod.

000643496*izvor:
http://www.johnlewis.com/search/warehouse-jacket?_requestid=4216680

Ovo definitivno nije kožna jakna, ali ovako nešto si tako želim. ❤ Dugo tražim takvu jaknicu i nigdje ju ne pronalazim.

MACK-WO292_V1*izvor:
http://www.revolveclothing.com/

  • Prsluci

Nisam baš neki fan prsluka koliko god oni lijepi bili. Prije par godina dobila sam za rođendan neki strašno dlakavi prsluk iz Zare i nisam ga niti jednom stavila na sebe. Jednostavno se osjećam smiješno u tome, kao neka dlakava životinja. :/

Ali ajde, ipak pregrmim kad je malo hladnije pa nosim prsluk, ali isključivo ovog tipa kao što je ovaj na slici ispod. Druge prsluke očima ne mogu vidjeti. 😛

vila_joelea_vest_black-101*izvor:
http://vila.dk/?forcecountry=DK

Ne znam spada li ovo pod prsluke, ali evo ovo volim nositi. Ja to obično zovem cardi, ali pošto nema rukave možda može biti i prsluk. Ovo mi je idealno za prijelazno razdoblje koje nas sad čeka, kada je već malo hladnije ali nam još uvijek ne treba prava jakna.

F9-178943-prod-detail*izvor:
http://www.veryeickhoff.com/Clothing/Jacken-Blazer/Westen/Asphalt-Merino-Vest.html

  • Široki i vrlo dugi puloveri

Uuuuu pulovere obožavam, sve dužine, sve širine, u svim bojama i uzorcima. Mislim da rijetko koji ‘jesenski’ i ‘zimski’ dan prođe da nemam na sebi nekakav ogroman pulover.

Ovakve pulovere najviše volim nositi:

VTAX-WK9_V2

*izvor:
http://www.revolveclothing.com

VVP1Q489_256_b*izvor:
http://www.bcbg.com/SWEATERS/clothing-by-category-sweaters,default,sc.html

000635112*izvor:
http://www.johnlewis.com/phase-eight-beatrice-block-stripe-jumper/p595725?navAction=jump&colour=Black/Oatmeal

…jedan malo drugačiji i neobičniji…

09102013033822*izvor:
http://www.freepeople.com/oversized-sweaters/colorblock-lace-inset-pullover/_/CMPAGEID/?cm_mmc=CJ-_-Affiliates-_-Polyvore-_-Product+Catalog

A ove dvije boje će biti IN boje za jesen 2013.

  • Duboka zelena i prljavo ružičasta

Zelenu boju volim, ali samo na noktima. Od odjeće nemam ništa (ja mislim) u toj boji i nekako mislim da neću niti imati u nekom skorijem razdoblju.
Ali zato će ove jeseni na mojim noktima zelena boja biti česti gost. 🙂

Fall-Trend-Green-Nail-Polish*izvor:
http://www.makeup4all.com/tag/green-nail-polish/

Prljava ružičasta definitivno nije moja boja, ali ipak ovaj pulover iz Zare mi se svidio (ne znam na koju foru). Možda se doseli u moj ormar hmmm ali razmislit ću još.
Jedino što mi se sviđa u prljavo ružičastoj boji su one male naušnice. 😛 Njih čak imam par komada u toj boji.

1509200687_6_1_1*izvor:
http://www.zara.com/us/en/woman/knitwear/v-neck-sweater-c269190p1324344.html

Zaključak, mislim da niti ovaj put neću slijepo pratiti modu nego ću nositi ono što mi se sviđa i u čemu se osjećam ugodno.

Pratite li vi što je IN ili vam to nije važno? Biste li kupili neku krpicu samo zato što je trenutno IN?

xoxo

iveee

Oglasi

One thought on “Što će se nositi ove jeseni…

Komentiraj

