50 facts about me!

Već neko vrijeme razmišljam o tome da napišem ovaj post i nikako da počnem.

Osobno jako volim čitati ovakve postove na drugim blogovima jer kroz takve postove mogu malo bolje ‘upoznati’ blogericu koju pratim.

Pa evo 50 stvari o meni koje (najvjerojatnije) još ne znate…

Učenje, sport, putovanje, životinje

  • Obožavam strane jezike i htjela bih ih znati što je više moguće da u svakom djeliću svijeta mogu razumjeti što ljudi oko mene pričaju.
  • Govorim (osim hrvatskog, naravno) engleski, španjolski i njemački (malo slabije doduše), a sada učim portugalski 🙂 Osim toga, talijanski razumijem skoro u potpunosti, ali ipak malo teže složim dužu ispravnu rečenicu.

Why_learn_a_language

  • Išla sam u sportski vrtić i još odmalena su mi svi govorili da sam rođena za sportašicu, ali uspješno sam ih sve izignorirala (budala!).
  • Želja mi je bila studirati Pravo (kazneno ili obiteljsko) i kada sam upisavala faks upala sam na Pravo, ali shvaćam da to ne bih mogla jednog dana raditi (psiha bi mi o’šla vrit 100%) pa sam ipak odustala od toga i eto me na Ekonomiji.
  • Tri godine trenirala sam odbojku u AOK Mladost i žao mi je što sam prestala.
  • Jako volim putovati i voljela bih proputovati skoro cijeli svijet. Jedino me nekako Kina (i tome sl.) uopće ne zanima.
  • Najdalje što sam u svoje 22 godine otputovala je bila Danska kada sam imala 8 godina.

17001389

  • Volim životinjice, pogotovo hrčke male ruske i svaki put kad prolazim pored pet shopa obavezno stanem i gledam jel ima koja beba hrčak.
  • Kad sam već spomenula hrčke – imala sam ruskog minijaturnog hrčka i živio je 4 godine, iako svi kažu da živi između 2 i 3 god. Što znači da mu je kod mene stvarno bilo lijepo. Mišonja moj 😀
  • Kad smo seka i ja bile male posvojile smo dupina kad smo bile u Velom Lošinju. 😀

Dečki

  • Pet godina sam u vezi i baš sam happy. Love is in the air! (slikica stara skoro 4 godine)

Copy (2) of DSC00888

  • Nikad mi se nije svidio dečko sa dugom kosom niti dečko sa plavom kosom. 😛 Jednostavno mora biti obavezno kratka i tamna kosa.
  • Nikako mi se ne sviđaju tetovaže na dečkima (niti općenito)i strašno mi je drago da moj dragi nema namjeru stavljati nikakve tetovaže na sebe.
  • Ne razumijem dečke koji briju glavu na ćelavo. :/ A onda kad budu stariji i kad će stvarno biti ćelavi, onda će to biti problem što im fali kose. Ili?
  • Nikad ne bih mogla biti s dečkom kojem je teško mrdnuti guzicom i napraviti nešto po kući. Npr. ako ne zna obične hrenovke staviti u vodu i skuhati – to kod mene ne prolazi.

Klopa i kuhanje

  • Volim jesti! Ali ono stvarno…Imam sreću što imam dobre gene pa mi se još nije počelo primati. 😛
  • Sladoleda bih mogla pojesti odjednom sigurno 2 kutije od 2 L. Najmanji problem..
  • Najdraže jelo – janjetina sa lijepo pečenim krumpirima i ofkors dalmatinska pašticada s domaćim njokima. 😀

securedownload

  • Ne volim baš kuhati i to zato što me uvijek strah kako će mi ispasti to što kuham. Voljela bih isprobati skuhati nešto novo, ali stalno razmišljam kako će ispasti, što ako ne bude dobro itd.
  • Najbolje što sam ikada napravila u kuhinji su tortilje sa piletinom i čokoladna torta (dragom i seki za ročkas).
  • E da… Mrzim mlijeko!!!! Nema teoretske šanse da popijem šalicu mlijeka. Niti sa Nesquickom.
  • Volim volim volim Haribo gumene bombone – rozi i žuti medeki, kiseli zeleni i neki ‘tropski’ (ne znam kak se točno zovu).
  • Ne volim pretjerano Nutellu, ali zato obožavam uzeti cijelu Milku (najveću), rastrgati je na kockice i ubaciti u zdjelicu i otopiti u mikrovalnoj. Njammm! I ode cijela ogromna čokolada u roku od 5 minuta.
  • Obožavam jesti ribu! Najfinije su mi orade, ali prihvaćam bilo kakvu vrstu ribe.

Shopping i kozmetika

  • Priznajem da nekada (u zadnje vrijeme dosta često) pretjeram sa kupovanjem. Pogotovo otkako sam otkrila neke jeftine a kvalitetne brandove pa skupljam sve živo od njih i nikad kraja s tim.
  • Mrzim kad se tete u dućanima motaju oko mene i 100 puta me pitaju jel trebam pomoć, jel se snalazim, jel mi mogu preporučiti nešto novo……NE! Svaki put im se lijepo zahvalim i kažem da ne trebam pomoć, ali ne one i dalje po svom.
  • Smiješno mi je kad mi na izlasku iz dućana počne tuliti ono na ulazu i kad se zaštitar sjuri do mene, a znam da nisam ništa uzela nego da je teta prodavačica zaboravila skinuti sa artikla sve što je trebalo. Znam da je većini ovakva situacija neugodna, ali meni je baš smiješna i nije mi uopće neugodno.
  • Padam na sve slatke stvari za dekoraciju i uređenje stana – svijećnjaci, okviri za slike, vaze, škrinjice za nakit, lijepe kutije za spremanje razno raznih stvari…

securedownload (2)

  • U zadnje vrijeme opsjednuta sam svime iz L’Occitane-a. Što mogu kad su im otkrivajući setovi prekrasni!
  • Iako imam puno kozmetike nemam više od 2 stvari od onih malo skupljih brandova, a da sam ih platila po punoj cijeni.
  • Ne patim na markirane stvari, ali ipak mi za neke stvari nije problem izdvojiti više novaca ako vidim da je stvar stvarno kvalitetnija od one jeftinije.
  • Obožavam torbe i imam ih stvarno puno. Nije mi žao izdvojiti novce za lijepu torbu, ali ipak se potrudim pričekati sniženje, uz razmišljanje ‘ako mi je suđena čekat će me tu na polici’.

securedownload (1)

  • Iako mi je u sobi često rusvaj, zapravo volim pospremati i organizirati stvari. Volim sortirati stvari da sve ima svoje mjesto, npr. ne volim kad mi je sav make up na jednom mjestu nego treba biti lijepo raspoređen. I tak…
    (bijele drvene ladičice – unutra su mi ruževi, sjajila za usne, rumenila, sjenila…sve u svojoj posebnoj ladičici)

IMG_9545
Hobiji

  • Volim izrađivati razne stvari – naušnice, ogrlice, prstenje, kutijice za nakit… Također, volim ići na radionice u hobby art centre.
  • Volim rolati i klizati…Jedva čekam da počne klizanje ove godine! 🙂
  • Kad sam bila u osnovnoj školi izradila sam (zajedno sa sekom, mamom i tatom) jedan izložak koji je bio na izložbi u Muzeju za umjetnost i obrt (MUO) u Zagrebu. Na starim i potrganim stolcima trebalo je kreirati vlastitu interpretaciju. Mi smo napravili Morske orgulje, a nedugo nakon toga nastale su Morske orgulje u Zadru… Tako da sam poprilično sigurna da je moja ideja ukradena. 😛 Ali stvarno… Naša stolica je čak bila izložena skoro 5 godina u Knjižnici Vladimira Nazora u Španskom.

securedownload (3)

  • Sušim i skupljam ruže koje dobijem za rođendan, Valentinovo i sl.

Random

  • Nedavno sam shvatila da sam pravi hrčak. Skupljam sve i svašta i žao mi je baciti stare stvari koje mi nešto znače ili su povezane s nečim što mi je prije značilo.
  • U osnovnoj sam školi bila u školskom zboru i to je bilo jedino kada sam pjevala pred nekim. Inače volim pjevati, ali isključivo kad sam sama doma.
  • U horoskopu sam djevica, u podznaku čini mi s e blizanci, ali to mi apsolutno ništa ne znači.
  • Mislim da sam realist, iako mi dosta često kažu da sam pesimist i da to nije dobro. Ali, ne mislim da sam pesimist nego jednostavno uvijek pomislim i na najgore i onda sam spremna za sve što se može dogoditi, ne želim razmišljati na način da je sve divno-krasno kad znam da nije. Na taj način se rijetko razočaram jer sam se već pripremila da možda neće biti onako kako bih ja htjela da bude.
  • Ne pijem kavu niti alkohol. Niti kap. Nemam uopće potrebe za tim, čak i ako sam negdje vani radije popijem Colu nego nešto tipa vodka i sl. Naravno, frendovi mi ne vjeruju da se nikad u životu nisam napila, ali stvarno je tako.
  • Moram priznati da me cigarete privlače (znam, budala sam!), ali ne pušim niti ću ikada pušiti. Jednostavno mi je ludo izdvajati tolike novce za običnu kutiju cigareta.
  • Ne vidim dobro i mislim da je krajnje vrijeme da odem okulistu i da počnem furati naočale. :/
  • Iako sam dešnjak veliku većinu stvari radim lijevom rukom.
  • Kad sam u autu obavezno imam pored sebe nešto za jesti 😛 Uglavnom su to neki keksići pa si stavim vrećicu s keksima između nogu i klopam. Btw obožavam voziti i svi koji su se vozili samnom rekli su da super vozim *proud* 🙂
  • Mrzim kad mi striček na benzinskoj kaže da se maknem da će mi on natankati auto…kao da sam nesposobna…i onda kad kažem ‘hvala vam, budem sama’ se čudom čudi kao da je neka nauka nasipati benzin u auto. Ili kad dođem i kupim tekućinu za pranje stakla i odem van nasipati je u auto, a striček ide zamnom i ponovo se čudom čudi kaj sama točim to :/ Žene nisu nesposobne!
  • Veličina cipela 41/42 :/ baš sam sretnica nema šta…
  • Do prije 2 i pol godine užasavala sam se zubara, ali kako već 2 i pol godine nosim aparatić i svaki mjesec sam kod zubara sve mi je to postalo normalno.
  • Ne znam namignuti. 😛

Bome teško mi je bilo ovo započeti, a sada bih mogla još barem 20 stvari nabrojati 😛

Imamo li nešto zajedničko, po ovome što ste mogle pročitati ovdje?

xoxo

iveee

Oglasi

Komentiraj

