10000 hits – GIVEAWAY!

Tag10

Polako ali sigurno blog je stigao i do toga – 10 000 hits! Jeeeeeej 😀

Odlučila sam se zahvaliti svima onima koji čitaju i prate moj blog jednim malim darivanjem. Pošto je ovo prvo darivanje na ovom blogu bit će otvoreno samo za Hrvatsku, a drugi puta možda bude za sve Vas koje me možda pratite i iz nekih drugih država.

Da ne duljim nepotrebno, evo slikica onoga što možete dobiti u ovom darivanju…

photo 1

  • Golden Rose Rich Color lak za nokte – nijansa 31
  • Ogledalce (duplo)
  • FM Group Extra Rich ruž za usne – nijansa Sunrise Pink

photo 5 (1)

  • Golden Rose 31 – 10.5 ml, široka četkica tako da se lagano nanosi, brzo se suši, traje na noktima barem 4 dana…

    Obožavam Golden Rose lakiće! ❤

photo 5

  • Duplo ogledalce – savršeno za nošenje u torbici, 2 ogledala – jedno s povećanjem jedno normalno

photo 1 (1)

photo 2 (1)

  • FM Group Sunrise Pink – 4 g, bogata mješavina voskova, ulja i hranjivih tvari koje sprječavaju pucanje usana, sadrži antioksidanse i UV filtere…

    Imam sve ruževe koje FM Group ima u svojoj ponudi i jako jako jako sam zadovoljna njima, a za vas sam odabrala nijansu Sunrise Pink jer mi je nekako najviše ‘jesenska boja’.

photo 3 (2)

photo 4 (2)

PRAVILA (molim Vas da ih poštujete jer tak i tak nisu komplicirana 😉

Za sudjelovanje u ovom darivanju trebate:

  • lajkati moju fejs stranicu: https://www.facebook.com/beautycornerbyiveee
  • podijeliti (share-ati) obavijest o darivanju sa moje fejs stranice na Vašem fejsu – opcija: javno (public)
  • napisati u komentaru ispod ovog posta svoje ime i prezime (i ako Vam na fejsu stoji drugačije ime napišite da znam pod kojim imenom je Vaš lajk) i e-mail adresu (neka bude valjana e-mail adresa jer ću Vam na tu adresu poslati mail ako osvojite nagradicu)
  • darivanje vrijedi samo za Hrvatsku (sorry svima koji bi se htjeli prijaviti a nisu iz RH :()
  • prijaviti se možete do 10.10. (četvrtak) do 23:59 h.
  • dobitnik će biti izabran pomoću random.org stranice i kontaktiran putem e-maila koji je ostavljen u komentaru

Nadam se da će biti dosta prijava 🙂

SRETNO svima koji će se prijaviti i hvala Vam što pratite/čitate moj blog!!! :*

 

xoxo

iveee

Oglasi

90 thoughts on “10000 hits – GIVEAWAY!

Komentiraj

