Brzinska manikura! O.P.I. German-icure

Ovaj predivni lakić sam kupila još na moru, znači prije više od mjesec dana, a tek sam ga sada prvi put nalakirala.

German-icure by O.P.I. 😀

IMG_9121Nisam imala baš previše vremena ove dane za lakiranje noktiju pa je nastala ova brzinska manikura…nije baš previše uredno, ali pošto je nalakirano u doslovno 3 minute još mi je dobro i ispalo 🙂

Čak je i fotkano na putu do faksa 😛 da tad nije bilo crveno ne bi stigla uopće uslikati…

securedownload (2)

securedownload (3)

securedownload (4)

securedownload (5)

securedownload (6)

securedownload

Na ovoj slici je savršeno prikazano kako lakić izgleda u hladu:

OPI German-icure by OPI2*izvor:
http://www.fashionpolish.com/2012/08/opi-germany-collection-for-fall-winter_22.html#.UkXI5YbIYpk

Zaljubila sam se u ovaj lak i mislim da će biti česti gost na mojim noktima. 😀

 

Uspijete li vi izdržati više od mjesec dana da ne isprobate novi lak koji ste kupile?

 

P.S. Da vas podsjetim…GIVEAWAY/DARIVANJE je počelo jučer pa se uključite 😉

https://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/09/26/10000-hits-giveaway/

Tag10photo 3

xoxo

iveee

Oglasi

5 thoughts on “Brzinska manikura! O.P.I. German-icure

  1. mirtochka kaže:

    Jao divan je! Pravi jesenski lakić! Neki dan sam vidjela na jednom stranom blogu Sally Hansen lakić na ovu foru, ali se ovisno o osvjetljenju presijava u svim bojama lišća u jesen i naravno da bih sad to, a trenutno ne mogu ništa! 😦 I što mjesec dana? Kod mene ima lakića koji stoje skoro godinu dana i nisam ih još stigla isprobati… 🙂 Sram me bilo! 🙂

Komentiraj

