Favorites #1 (rujan 2013.)

Još niti jednom nisam napisala post sa svojim mjesečnim favoritima pa mislim da bi bio red da napokon napišem svoj prvi ‘Favorites’ post.

Copy of securedownload (1)

Užasno mi je drago što je rujan napokon gotov jer sam već polako počela luditi od silnih ispita i obaveza na faksu koje sam imala tokom ovog mjeseca. :/
Jedino me ne veseli baš to što je počela jesen, ali što je tu je… Jedva čekam ponovo proljeće i ljeto, no mislim da ću se pošteno načekati do tada. 😛

Da ne duljim nepotrebno…

securedownload (1)

Ove proizvode sam tokom rujna koristila skoro svaki dan i mislim da će većina njih i u listopadu biti na listi mojih mjesečnih favorita. 🙂

securedownload (2)

  • La Roche-Posay termalna voda – Otkako sam se navukla na termalne vodice skoro pa ih ne ispuštam iz ruku, svako malo se špricam njima. Definitivno pretjerujem, ali što mogu. 🙂
  • NUXE Reve de Miel gel za čišćenje lica i skidanje šminke – Ovo mi je pravo otkriće i zaljubila sam se u ovaj proizvod. Svaki dan pred spavanje čistim lice ovim gelom i idem spavati kao princeza, lice je nakon ovog ‘medenog’ gela savršeno čisto i glatko i mirišljavo. Recenziju sam napisala ovdje: https://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/09/07/nuxe-reve-de-miel-gel-nettoyant-et-demaquillant-visage/ pa ako nekoga zanima može pročitati. 😀

securedownload (3)

  • Misslyn Runway Eyes Palette Paris (Nr. 8) paleta sa 12 sjenila za oči – Pošto ne volim prenapadnu šminku, pogotovo ne na očima, uglavnom su sjenila koje koristim uvijek neke neutralne boje ili eventualno malo crne ili tamno sive za lagani smokey eyes. Ovu paletu sam pronašla u Mulleru za cca 60 kn i super mi je jer su na njoj sva sjenila koja mi trebaju.
  • Essence get BIG! lashes volume&curl maskara – Najjeftinija maskara koju imam (Muller, 9.90 kn na akciji), a stvarno sam zadovoljna njom. Ima veeeliku četkicu koja je blago zakrivljena i trepavice zaista učini 3x gušćima i uvijenima nego što su bez maskare.
  • Essence Stays no matter what crna olovka za oči – Obično ne koristim olovke za oči, ali u rujnu sam se nekako počela igrati sa ovom crnom olovkom i mogu reći da mi se čak i sviđa. Ne stavljam je puno jer ne želim izgledati kao rakun, već onako čisto malo da oči izgledaju ljepše.

securedownload (4)

  • FM Group Multicolour Highlighter #p018 Precious Pink – Iako je ovo više highlighter nego rumenilo ja ga koristim kao rumenilo. Nemam što puno za napisati o ovome osim da sam se zaljubila u ovog ‘leoparda’ čim sam ga prvi put vidjela u katalogu i kupila. Recenziju imate ovdje: https://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/06/20/fm-group-multicolour-highlighter-p018-precious-pink/ .
  • Body&Soul četka za rumenilo – Nakon Real Techniques četki/kistova za šminkanje najdraži su mi Body&Soul koje sam otkrila u Mulleru. Dlačice su mekane i ne iritiraju mi kožu lica, a opet nisu premekane i rumenilo se stvarno lijepo može nanijeti ovom četkom. Cijena je cca 30 kn u Mulleru, što zaista nije puno jer je četka jako kvalitetna.

securedownload (5)

  • Max Factor Face Finity all day flawless foundation Golden 75 – Jedini puder koji mi savršeno odgovara i kojem se stalno vraćam. Jedino mi je cijena od cca 100 kn malo previše, ali nema veze jer svako malo ili bude na akciji ili se prodaje u kompletu sa nečime pa je cijena za oba proizvoda 100 kn. Tako sam kupila i ovaj zadnji puder, u kompletu sa maskarom oba proizvoda za 99 kn u DM-u. Jeeej 🙂
  • Body&Soul kist za tekući puder – Opet kist Body&Soul. 🙂 Što još reći osim da sam preeeezadovoljna njima.

securedownload (6)

  • Melem – O da! Gadno sam se prehladila sad kad su trajali ispiti i Melem je bio jedini spas. Da nisam koristila Melem i usnice i nos bi mi otišli vrit. Sva sreća da postoji Melem.
  • L’Occitane Osvježavajuća gel krema za ruke Citronovac – Najnajnajdraža krema za ruke! Paše mi i tekstura koja je više kao gel nego krema, a i miris mi je savršen.
  • Bourjois Shine Edition 27 Oh My Doll – Najnaj ruž za usne! Recenzija je tu: https://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/08/18/bourjois-shine-edition-lipstick-27-oh-my-doll/ .

securedownload (7)

  • Chanel Precision Hydramax + Active krema za lice – Krema za lice koju sam počela koristiti početkom rujna jer ju je mama ‘odbacila’ pa je jadna kremica stajala u kupaoni. Jako sam zadovoljna kremom i mislim ju potrošiti do kraja. Uskoro možda napišem recenziju kad ju još malo istestiram.

securedownload (8)

securedownload (9)

  • SUNDANCE fluid poslije sunčanja – Iako je ljeto na moju veliku žalost završilo ja se i dalje mazuckam ovim fluidom jer ga jednostavno obožavam. Koža je sjajna, meka, glatka….ma joj velika velika ljubav!
  • Dove Original dezodoran – Najbolji dezodoran koji sam ikada imala. Nema neugodnih mirisa i ne ostavlja bijele/žute tragove po odjeći, a to dvoje mi je jako bitno.

 

I to je to od mene za danas. 😉

P.S. DARIVANJE je ovdje:
https://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/09/26/10000-hits-giveaway/

Tag10

 

Ima li u mojim favoritima nekih proizvoda koje vi koristite?

 

xoxo

iveee

 

 

 

 

 

 

 

 

Oglasi

One thought on “Favorites #1 (rujan 2013.)

Komentiraj

