Sister tag!

Prije par dana naletjela sam na Youtube-u na kanalu jedne ‘jutjuberice’ koju pratim na video – Sister Tag! i baš mi se svidjelo to pošto imam seku pa se taj Sister Tag može i kod mene ‘ostvariti’.

Razmišljala sam čak o tome da napravim video, ali mislim da nema smisla pošto niti imam neku normalnu kameru/fotić s kojim bih mogla snimiti video, niti mislim da bi seka pristala na tu ideju. Bolje rečeno sigurna sam da nebi pristala. 😛 Pa onda moram ovako kroz post, kroz riječi…

Uglavnom, tag se sastoji od 22 pitanja na koja odgovaramo seka i ja. Neka pitanja odgovaramo same za sebe, a u nekim pitanjima se traži da odgovaramo jedna za drugu.

Prije nego krenemo pokazat/predstavit ću vam svoju sekicu hihihi

Ovako je krenulo…bila sam ponosna ‘velika’ seka… 222899_1042294972554_9114_n…pa smo malo narasle i postale prave ‘haharice’…

225209_1042289532418_4151_n

…dočekale puno Novih godina skupa (sve dok napokon nismo dobile dozvolu ići s društvom negdje na doček ahhh)

222030_1058643943725_7693_n

…maškarale se…

23554_1313247026186_267597_n

…glupirale se umjesto da se lijepo fotkamo… haha ovdje sam baš htjela ispasti katastrofalno i uspjelo mi je 😛

mi

…i tak dalje i tak dalje…

Sve u svemu to je ljubav koja će trajat forever 😀

A sad napokon, nakon što sam vas zagnjavila sa fotkama, evo pitanja i odgovora…

Questions/Pitanja:

1. How old are you both?/Koliko imate godina?

IVA: Ja imam 22 godine, a sekić će uskoro 18 god.

MATEJA: Iva – 22 godine, ja ću za manje od mjesec dana 18. (Facooo 😛)

2. Describe each other in one word!/Opišite jedna drugu u jednoj riječi!

I: Hmm imam puno riječi, ali evo jedna koja mi se čini najbolja – talentirana (sviranje i pjevanje).

M: Teško je odabrati jednu riječ, ali neka bude – genijalna (najbolja frendica, kreativna…)

3. Do people ever get you mixed up?/Zamijene li vas ikada ljudi?

I: Što se izgleda tiče – ne, jer nemamo baš previše sličnosti, ali zato preko telefona kad nam ljudi čuju samo glas obavezno nas skoro svi zamijene. Čak i mama, tata uglavnom skuži koja se javila jer točno zna kako se koja od nas dvije javlja na telefon. I da, svako malo nam mama miksa imena, tako da često ispadnem Mativa (počne sa Mateja pa nastavi sa Iva).

M: Ne. Po glasu možda i da, npr. preko telefona nas nikada ne razlikuju. Baka pa čak niti mama :P. Ljudi nam kažu da sličimo i da se baš vidi da smo sestre, ali niti ja niti ona to ne vidimo haha.

4. What is something that annoys you about one another?/Postoji li nešto što vas živcira kod sestre?

I: Haha e pa sad mi trenutno ne pada ništa posebno na pamet, ali sigurno ima nešto što mi je annoying. Sjetiti ću se… Okej! Živcira me što ne može živjeti bez mobitela, tj. bez interneta na mobitelu…kad pokušavamo pričati s njom (ja i moji doma) nema šanse ostvariti neku komunikaciju, bolje bi bilo poslati joj poruku na fejs haha na to bi možda odgovorila. 😛

M: Živcira me konstantno zaključavanje vrata od sobe. Svi lakovi stoje kod nje, pa kad je zaključana nikada ne mogu doći do njih. To je samo jedan primjer, ali nikada joj se ne da ustati i otvoriti mi pa me zato to zaključavanje živcira.

5. What is it like being sister with a beauty blogger?/Kako je biti sestra jedne blogerice?

M: Fora, tu i tamo odem na blog i pročitam što ima novog. Za neke stvari niti ne znam da ih je kupila pa ovdje vidim što je ”new in” haha.

I: Pretpostavljam da joj ide na živce kad kupim neku novu stvarčicu pa je ona želi isprobati ili otvoriti ili nešto treće, a ja skočim ko budala i vičem da ne otvara i ne swatcha dok ne poslikam sve. 😛

6. Do you ever argue?/Svađate li se ikada?

I: Iskreno, ne sjećam se kad smo se zadnji put posvađale. Mislim da dosta davno, sad nam je sve kul i super i nema svađe. Tu i tamo bude fu*k off ili nešto slično, ali to je više onako tek tak.

M: Ne baš. Niti ja niti ona ne možemo shvatiti onu braću i sestre koji se ne podnose. Mi se zaista odlično slažemo i mogu reći da smo si best frendice :D. Ponekad se na kojih 5 minuta ”posvađamo” ali nam odmah bude žao pa to ne traje dugo.

7. Whats the best thing about one another?/Što vam se najviše sviđa kod sestre?

I: To što možemo pričati o svemu, pogotovo sad kad je skoro odrasla pa su nam i teme skoro sve zajedničke. Više nema onog ‘joj ti si premala ne mogu s tobom pričati o tome…’.

M: To što je prefora, zabavna, uvijek se mogu s njom nasmijati i o svemu pričati. Također mi se sviđa to što joj nikada nije nešto bed reći i uvijek se zauzima za sebe. Npr. neke smiješne situacije kad ju netko naljuti u kafiću svojim ponašanjem ili tako nešto, nikada joj nije bed reć što misli. Tako bi i ja htjela, a pomalo i postajem takva :D.

8. Fave inside joke?/Najdraža interna fora?

I: Uff…stvarno nemam pojma. Seka reci ti nekaj, sjeti se nečeg. 😛

M: Ne bih znala haha.

9. Fave memory together?/Najdraža zajednička uspomena?

I: Od novijih mi je najviše u sjećanju ostao koncert Davida Guette u Splitu pretprošlo ljeto. 😀 Prvi put nas dvije same ostale na cijelom koncertu skroz do 6-pola 7 ujutro. Poslije same šetale po Žnjanu skroz do doma i pričale. Tad sam prvi put osjetila da moja seka više nije mala i da postaje prava žeMska…

M: Ne znam sada točno neku konkretnu situaciju, ali volim kada ili ja dođem kod nje u sobu, ili ona kod mene onako u 3 u noći i onda pričamo do jutra. Do 5/pola 6. Tako se praktički doselimo jedna drugoj u sobu svaki dan haha. Znala sam ju ja i čekati kad je rekla da dolazi ubrzo izvana, ja reko dobro pričekat ću samo da možemo pričati kad dođe doma :D.

10. Full sisters/half/step?/Sestre ili polusestre?

I: Kažu da smo 100% sestre. 😛 Iako smo totalno različite po svemu, ponašanje, karakter, izgled, visina (10 cm sam viša :P), ja s ravnom kosom ona sa lagano valovitom…itd.

M: Sestre 😀

11. Guess each others fave singer?/Pogodite najdražeg sestrinog pjevača?

I: Ajoj :/ Sluša sve ono što ja ne slušam…k vragu…

M: Hmmm, pa ne bih znala koji joj je najdraži zato što sluša od svega po malo. Ali obožava reggaeton :D, a tih španjolskih singerčića ima kolko ti srce poželi.

12. Who takes longer to get ready?/Kojoj duže treba da se spremi?

I: Ooooo Mateji definitivno! Ravnanje kose (peglanje ili votever), pa šminkanje, stavljanje tuša (kak ti se da to stavljat?!)…

M: Ma jeee, moš mislit. I ona stavlja tuš u zadnje vrijeme svaki dan ;D. Istina da peglam kosu, al to traje manje od 5 minuta, speglam samo šiške jer najčešće idu u svim smjerovima. Da mi čovjek da 5 minuta da se spremim, spremila bi se za toliko. Da mi da 10, također. Da mi da cijeli dan, e pa spremala bi se i cijeli dan :P. Mislim da bi tako svaka žena mogla reći hahaha. 100%.

13. Heels or flats?/Štikle ili ravne cipele?

I: Ravno, uglavnom tenisice. Volim štikle, ali neda mi se nabadati i mučiti u tome, ovak i onak sam dovoljno visoka i bez štikli. 😛

M: Ravne cipele definitivno. Obožavam vansice, starke, itd.

14. Pants or dresses?/Hlače ili haljine?

I: Hlače! Haljine su samo za neke ekstra posebne prilike ili kad mi se nešto u glavi preokrene pa obučem haljinu i ovako preko dana. Ali to se rijetko događa.

M: Hlače 😀

15. Favorite animal?/Najdraža životinja?

I: Mali ruski hrčak 🙂 Baš volim te male mišeke i svaki put kad prolazim pored pet shopa mora stati i vidjeti ima li novih malih beba mišeka.

M: Psi, od kada sam bila mala sam htjela imati psa. Ali ta želja se nikada nije ostvarila jer ne daju starci pošto smo u stanu. Možda mi se ta želja ostvari kada se odselim i počnem živjeti on my own.

16. If your house was burning down, and your entire family was sure to be okay, what would you save and why?/Da vam se zapali kuća, a znate da je cijela obitelj na sigurnome, što biste pokušale sačuvati i zašto?

I: O ovome sam baš nedavno razmišljala… Probala bi spasiti cijeli kuću naravno, ali ako ne bi išlo onda bi uzela vreću i u nju stavila – uokvirenu pjesmicu koju su mi mama i tata napisali za 18. rođendan, fotku sa dragim, kutijice s nakitom (zlato i srebro), …. o da naravno pa mobitel i punjač… ajoj ne znam dalje mi ništa ne pada na pamet. Ali zato znam da bi seka sigurno gitaru prvu pokušala spasiti.

M: Pokušala bih uzeti gitare, albume sa starim fotkama iz djetinjstva, također dvd-ove na kojima smo male i tako to. Ali najbitnije je da svi četvero izađemo sigurni van.

17. Comedy, horror, or … ?/ Komedije, horori ili … ?

I: Komedije! Neda mi se gledati film uz koji se neću niti jednom nasmijati.

M: Komedije. Sjećam se kad sam za jedan halloween sa frendicama posudila u videoteci film Oko. Zapravo nije jako strašan, ali sjećam se da sam ja bila ta koja je nakon 10 minuta rekla ”Ugaasiii, ugaaasiii!!!” hahaha.

18. Blackberry or iPhone?/Blackberry ili iPhone?

I: Blackberry nisam nikad imala, iPhone imam, tako da biram iPhone. Ali četvorka ne petica. Hihihi seka nema ni jedno ni drugo beeelj 😛

M: Niti jedno, niti drugo haha. Trenutno imam HTC Rhyme 😀 a prije njega sam još imala mobitel s tipkicama. Mogu reći da mi tipke zbilja fale jer sam u školi mogla tipkati sve ispod klupe, a da me nitko ne vidi jer sam znala sve napamet. Sa smart phoneovima to baš i nije moguće, moraš baš gledati što tipkaš. To mi je jedina zamjerka kod tih novih mobitela.

19. Favorite movie?/Najdraži film?

I: Uuuuu definitivno ‘Intouchables‘ (iliti ‘Nedodirljivi’). Prepresavršen film i preporučam svima koji ga do sada nisu pogledali da ga obavezno pogledaju. 😉

int

M: Intouchables mi je od tih dirljivih genijalan također kao i The Help. Volim te filmove ”teže tematike” koji će u tebi potaknuti razmišljanje nakon što ga pogledaš, i ostaviti neki dojam na tebe, a ne onako kao neki totalno bezvezni filmovi. Inception mi je od akcijskih presavršen i baš me se dojmio (mogla bih ga baš ponovno pogledati). Zbilja imam mnogo super i dragih filmova (npr. Sherlock Holmes, The Vow, The Notebook, Slumdog Millionare…ima ih još stvarno hrpa, hrpa). Zapravo to pitanje najviše mrzim jer ima toliko genijalnih filmova da ih ne mogu sve nabrojati i u tom trenu kad me netko to pita se niti ne mogu sjetiti nego se totalno zblokam :P. Ali onaj koji će mi definitivno biti najbolji ikad je MADAGASKAR (to je tako najlegendarniji crtić ikad :D). Najviše volim crtiće. I Despicable Me mi je genijalan, i Up i tako, sada bih o crtićima mogla do sutra…

help

20. What is something weird that you eat?/Što je najčudnije što volite jesti?

I: E pa meni to uopće nije čudno, ali eto svi živi su mi rekli da ne kuže kak to mogu jesti – BioAktiv (odbijam ga zvati B-Aktiv i doviđenja!) sa onim ‘brabonjcima’ tipa Nesquik kuglice ili slično tome. Puno mi je finije tako sa BioAktivom nego sa običnim mlijekom.

M: Hmm, možda kelj. Zbilja ne znam haha. Prije dok sam bila mala nisam kelj mogla smisliti. Prije 2 godine možda (sada kada sam starija) sam ga probala i shvatila da uopće nije onako bljakić kako sam mislila dok sam bila mala samo zato što je to nešto zeleno haha :D.

21. Do you guys have anything matching?/Imate li istih stvari?

I: O da.. Hlače, majice, veste, kardigane, badić… ali meni je to fora i ni najmanje mi ne smeta. Kaj mogu kad u nekim slučajevima imamo stvarno jako sličan ukus. Naravno, nećemo se u isto vrijeme skroz isto obući pa da izgledamo kao klinci blizanci, ali ako u isto vrijeme imamo na sebi iste traperice ohhh pa kakve veze ima. 🙂

M: Imamo, i to dosta :D. Baka mi je čak rekla ”oo pa šta ste se sad krenule oblačiti kao blizanke” :P. Najčešće ja prva kupim nešto pa se njoj svidi pa i ona po meni, ali to mi nimalo ne smeta ;). Imamo istih hlača, kardija, majica… Tako i tako jedna drugoj svakodnevno kopamo po ormaru da nađemo ono što bi taj dan nosile :D, često posuđujemo jedna od druge i to nam ne smeta.

22. What’s your favorite TV show?/Koji vam je najdraži TV show?

I: U zadnje vrijeme niti jedan TV show mi nije baš nešto, ali prije mi je ‘Modern Family’ bilo super za gledati.

M: Big Bang Theory i tako te serijice :D, volim se navečer opustiti uz to i ako ne gledam televiziju više toliko često kao i prije.

I evo još jedan dokaz da nismo baš skroz normalne…

314856_2138217369929_5205897_n To bi bilo to 😀

Imate li vi brata ili sestru s kojima se možete glupirati? 🙂

Do idućeg posta…

xoxo

iveee

Oglasi

2 thoughts on “Sister tag!

Komentiraj

