Brzinska manikura! #2 Essence Sparkle Sand Effect 165

Dugo sam čekala da kod nas dođu ‘pješčani’ iliti ‘šećerni’ lakići i napokon sam dočekala. Zapravo, ovaj lak imam već par mjeseci ali eto nikako da uslikam noktiće s tim lakom.

Boja mi je super, efekt mi je super, a bome i cijena je više nego super – 13,90 kn. 😀 Može!

Essence Sparkle Sand Effect 165 Here’s My Number 😀

essence-sparkle-sand-effect_12*izvor slike: http://www.beautylab.nl/essence-sparkle-sand-effect/

Isto kao i za zadnju brzinsku manikuru slike su fotkane u autu na putu prema faksu 😛
Jednostavno jedino tad kad stojim na semaforu imam mira uslikati nokte.

Kažiprst mi je malo bubani, ali oporavlja se. I mislim da ću skratiti sve nokte na skroz kratko i maknut ću ovaj ovalni oblik, ipak mi je draže kad su mi nokti ‘kockasti’. 🙂

Iva iPhone4 089

Iva iPhone4 082

Iva iPhone4 083

Iva iPhone4 084

Iva iPhone4 085

Iva iPhone4 086

Iva iPhone4 087

Iva iPhone4 088Baš volim ovaj lakić, a uz njega imam još i takav crveni i mislim da je on idući na redu za lakiranje.

Volite li vi ‘pješčane’ lakove?

xoxo

iveee

7 misli o “Brzinska manikura! #2 Essence Sparkle Sand Effect 165

  1. mirtochka kaže:

    I ja imam taj sivi i crveni (koji doduše još nije došao na red :/), a bome kupit ću i ovaj bež! Nije mi nešto, ali boja je tako romantična i mislim da bih s njim mogla svašta napraviti! 😀 Baš me zanima kakvi će ti nokti biti četvrtasti… Ne sjećam se da sam ikada vidjela takve!

    • iva2301 kaže:

      Ja isto želim i taj bež, samo ga ne mogu nigdje pronaći 😦
      A kaj se tiče četvrtastih noktića hmm imala sam ih već prije puno puta samo kaj mi tako lakše puknu :/ ali probat ću ponovo pa kud puklo..

  2. Inaj55 kaže:

    Super su mi ti sand lakići,ja imam dva od p2 kozmetike i mislim da su bili oko 1,5 euro.Povoljni a super efekt daju. Nokti su ti prelijepi 🙂

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.