[mini] New in #6

Stvarno dugo nisam napisala nikakav post i sram me bilo. Užasna sam! Ali eto imala sam 2 tjedna preeepuna svega i svačega, a nisam htjela pisati post onako tek toliko da nešto napišem.

U međuvremenu sam se malo ponovila i preuredila svoj kozmetički kutak (to ću vam pokazati u jednom od idućih postove 🙂 ) i konačno sam pronašla plastični ladičar (jel se tak kaže?!…). Dugo sam ga tražila i čak sam ga pronašla na par mjesta (npr. Kika), ali cijene su mi bile previsoke za tako nešto plastično.
I onda sam ga, zahvaljujući mom dragom, pronašla u Emmezeti za cca. 60 kn. 😀 Jeeej sreći nije bilo kraja.

Da vas upozorim sad na početku – puno puno slika sam stavila u post za ne baš puno stvari, ali nadam se da vam to neće smetati.

Znači…

– 4 ladice
– dimenzije (otprilike): 27 x 17 x 23 (visina x širina x dubina)
– cijena: cca. 60 kn
– gdje? Emmezeta 🙂

IMG_2288

IMG_2287

IMG_2289

IMG_2290

Odmah sam si posložila dio kozmetike u ladice da mi stoji lijepo na jednom mjestu.

Prvu ladicu su zauzeli bronzeri i rumenila…

IMG_2293

Druga ladica je još uvijek slobodna, a ova dva čuda su ovdje samo privremeno…

IMG_2294

Treća ladica je za sjajila za usne, olovke za usne, labela, lip balm-ove (:P)…

IMG_2297

I u zadnju ladicu su se smjestila sjenila za oči, maskare i par olovaka za oči…

securedownload

Druga divotica koju sam kupila je ‘anđeoska’ šalica u koju sam se zaljubila čim sam ju ugledala.

Nju sam pronašla u KiK-u i bila je 17,90 kn.

securedownload (2)

Stavila sam u šalicu dio kistova i četki za šminkanje koje malo rjeđe koristim pa mi ne trebaju stalno biti pri ruci u kupaoni.

securedownload (3)

securedownload (1)

securedownload (4)

I zadnje što vam želim pokazati su Lancôme divote 😀

Sve ovo sam naručila na Feelunique-u kad je trajala ponuda – uz kupljena 2 Lancôme proizvoda na poklon se dobiva Lancôme set. Zaista se isplatilo tada iskorititi ponudu jer sam za cca. 350 kn dobila sve ovo što vidite na fotkama, a kod nas u Mulleru je samo ruž za usne 229,90 kn. Tako da…mislim morala sam to iskorititi jel… 😛

1) Ruž za usne L’Absolu Rouge Mat 361 Rose Sortilege (cca. 21 funta)

IMG_2273

2) Hypnose Star set – maskara + odstranjivač šminke + olovka za oči (cca. 22 funte)

IMG_2274

3) POKLON – Lancôme set – ruž za usne + odstranjivač šminke + mlijeko za čišćenje lica + tonik + maskara IMG_2279

To bi bilo to od mene…

Ja sam jako sretna i zadovoljna ovim svojim novostima, a nadam se da se i vama barem nešto sviđa. 😀
I za kraj…zanima me ovo…

Jel vidjela koja od vas neke šalice tipa ova ‘anđeoska’ negdje za kupiti? Mislim da ću početi skupljati šalice. 😛

i

Što vam se najviše sviđa od ovoga svega?

xoxo

iveee

Oglasi

2 thoughts on “[mini] New in #6

Komentiraj

