DIY #1 – lipstick organizer

Već neko vrijeme gledam po raznim blogovima kako cure imaju plastične (valjda heh) ‘organizatore’ za ruževe za usne i razmišljala sam o tome da si nabavim tako nešto preko ebay-a. ALI! … Kasnije mi je sinulo da neću imati gdje držati te lipstick organizere pa sam odlučila napraviti sama svoj lipstick organizer.

Imala sam doma već dosta raznih kutija koje stoje prazne i čekaju da se nešto pospremi u njih i nekako mi se čini da mi je najpraktičnije da mi ruževi za usne stoje u kutiji jer kutiju mogu normalno poklopiti i još nešto staviti na nju, a recimo sa standardnim lipstick organizerima to ne bi bilo moguće.

1) Uzela sam ovu kartonsku kutiju…
Dimenzije su 14 x 14, s tim da mi visina nije bitna za ovo pa nisam niti mjerila.

IMG_2259

2) Druga stvar koja mi je trebala je karton, a odlučila sam se za onaj ‘rebrasti’ jer mi je on oduvijek nekako fora. 😛

Iva iPhone4 241

3) Izmjerila sam i izrezala 10 kartončića dimenzija 14 x 5 cm.

4) Svaki od tih 10 kartona sam još ‘podijelila’ na 6 dijelova, tako da bude mjesta za 6 ruževa za usne u svakom redu. Dimenzije svakog ‘odijeljka’ su 2,33 x 2,33 cm.

Smiješno mi je malo bilo kad sam trebala mjeriti točno na 2.33 cm, ali što ću kad je 14/6=2.333333.

Kad sam to izmjerila kako treba označila sam olovkom gdje će biti svaki taj odijeljak za ruž.

5) Odrezala sam škarama do pola svaki karton na svakom mjestu koje sam označila olovkom. Hmm da krasno sam ovo objasnila, ali uglavnom odrezala sam svaki karton 5 puta do pola kako bih kasnije mogla sve te kartone spojiti.

I nakon ovih 5 koraka nastalo je ovo:

IMG_2271

Ne izgleda previše uredno ovako kad gledam na fotki, ali mislim da uživo izgleda super i definitivno služi svrsi i još k tome nisam ni kune potrošila na ovo. Dobro, ako izuzmemo kutiju onda nisam potrošila ni kunu, no pošto sam kutiju već imala onda ju ne brojim. 😛

Evo još jedna fotka na kojoj se lijepo vidi kako mi je DIY projekt ispao. Ne znam sviđa li vam se, ali ja sam ponosna na sebe. 😀

IMG_2267

I evo poslagala sam odmah i ruževe unutra…

IMG_2261

IMG_2258

Malo sam fulala u rezanju kartona što se vidi na ovoj fotki…

IMG_2264

Neke kartone sam odrezala okomito na ‘rebra’ (ili valove..kako hoćete), a neka sam odrezala paralelno. Ako ćete možda htjeti napraviti ovo isto što sam ja radila definitivno preporučam da rebrasti karton režete okomito (!!!!) na rebra! Ti kartonići su super i nakon konstantnog vađenja i stavljanja ruža za usne natrag, dok ovi koje sam rezala paralelno već sada nisu kako su jučer bili.

No kako god bilo zadovoljna sam kako mi je ispalo i bit će ovako sve dok se ne raspadne, a onda ću se baciti na novi izradu novog DIY lipstick organizera. 🙂

Evo još jedna fotkica za kraj…

IMG_2257

Nadam se da vam se sviđa kako mi je ispao prvi DIY projekt. Mislim nije prvi što sam ikada napravila, ali prvi je koji sam pokazala na blogu. 😀

Što mislite je li praktičnije ovako držati ruževe za usne ili u onim standardnim lipstick organizerima?

 

xoxo

iveee

Oglasi

16 thoughts on “DIY #1 – lipstick organizer

  1. Sara Š. kaže:

    Ja imam akrilne iz Mullera, ali one male za 9 ruzeva .Posto imam 2 akrilna ostale mazalice mi stoje u jednom maloj kutijici u kojoj sam dobila mirisnu svijecu. Uglavnom jedva cekam da IKEA dodje u HR 😀 Svaka cast na izvedbi i urednosti 😀

    • iva2301 kaže:

      Gledala sam i ja te akrilne u Mulleru, ali pošto bi ih trebala uzeti par komada nikako mi se to ne bi isplatilo što se love tiče..
      E a kad si već spomenula IKEU jooooj već vidim da ću dane i noći tamo provoditi čim stigne u HR 🙂

  2. Inaj55 kaže:

    Super ti je ovaj DIY 🙂 Mislim da ću i ja pokušati,jer držim ruževe u ferrero rocher kutijicama ali nisu stabilni kao u ovom tvom držaču 🙂 Mislim da će meni trebati veća kutija jer imam previše ruževa hehe 🙂

  3. Mell kaže:

    Ovo je stvarno čas posla za napraviti ali oni akrilni mi ipak ljepše i više fensi izgledaju 😀 a nisu niti skupi 😀 Iskreno, neka ljepša kutija bi me došla skuplje hahaha 😀

    • iva2301 kaže:

      Da oni akrilni su definitivno više fensi, ali onome kome ne treba fensi ovo je onda super rješenje. 😀
      Najjeftiniji na ebay-u je cca. $3,50 što je stvarno okej cijena. Ali eto baš ono što sam napisala u postu, ako nemaš gdje s tim akrilnim organizatorima onda je ovako u kutiji s poklopcem savršeno jer se može nešto staviti i na kutiju.
      🙂

Komentiraj

